Ogłoszenie z dnia 2020-10-12
Ogłoszenie nr 510198696-N-2020 z dnia 12-10-2020 r.
Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu: Przeprowadzenie zewnętrznego audytu bezpieczeństwa dwóch systemów teleinformatycznych wdrażanych w ramach Projektu pn. "Podniesienie dostępności e-usług danych przestrzennych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego we Wrocławiu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Podniesienie dostępności e-usług danych przestrzennych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego we Wrocławiu, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego (RPO WD) na lata 2014-2020: Osi Priorytetowej 2: "Technologie informacyjno - komunikacyjne" Działania 2.1 "E-usługi publiczne", Poddziałanie 2.1.1 "E-usługi - horyzont" - nabór RPDS.02.01.01-IZ.00-02-219/17 - konkurs horyzontalny
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 93193483900000,
ul. al. Marcina Kromera
44,
51-163
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 32 72 100, e-mail
grodzkad@zgkikm.wroc.pl, faks
71 32 72 390.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zgkikm.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zewnętrznego audytu bezpieczeństwa dwóch systemów teleinformatycznych wdrażanych w ramach Projektu pn. "Podniesienie dostępności e-usług danych przestrzennych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego we Wrocławiu"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZGKIKM.EA.260.2.11.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego postępowania było "Przeprowadzenie zewnętrznego audytu bezpieczeństwa dwóch systemów teleinformatycznych wdrażanych w ramach Projektu pn. "Podniesienie dostępności e-usług danych przestrzennych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego we Wrocławiu", dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Przedmiot zamówienia stanowił część nr 2 w ramach ogłoszonego przez Zamawiającego przetargu pn.: "Utworzenie i udostępnienie zbioru otwartych danych sektora informacji publicznej", stanowiącego zadanie nr 3 realizowane w ramach projektu pn. "Podniesienie dostępności e-usług danych przestrzennych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego we Wrocławiu" (zwanego "Projektem"), realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego (RPO WD) na lata 2014-2020: Osi Priorytetowej 2: "Technologie informacyjno - komunikacyjne" Działania 2.1 "E-usługi publiczne", Poddziałanie 2.1.1 "E-usługi - horyzont" - nabór RPDS.02.01.01-IZ.00-02- 219/17 - konkurs horyzontalny (post.ZGKIKM.EA.260.2.6.2020). W dniu 12.08.2020 r. ww. postępowanie w części nr 2 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), gdyż na ta część postępowania nie została złożona żadna oferta. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie zewnętrznego audytu bezpieczeństwa dla wdrażanych w organizacji Zamawiającego dwóch systemów teleinformatycznych: Systemu GEO-INFO 7 firmy Systherm Info Spółka z o.o. służącego do prowadzenia Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (PZGiK) oraz Systemu Semantic Web do publikacji i udostępniania zbioru otwartych danych, tworzonego w ramach Części 1 zamówienia o nr ZGKIKM.EA.260.2.6.2020. 3.1. Celem przeprowadzania audytu bezpieczeństwa dla systemów teleinformatycznych jest zidentyfikowanie odstępstw od obowiązujących rozwiązań organizacyjno - technicznych, znalezienie błędów w funkcjonowaniu systemu: kontroli, uprawnień użytkowników, zabezpieczeń przed upływem lub uszkodzeniem danych, czy też ograniczeniem dostępności danego systemu - a także dokonanie analizy ryzyka do oceny, które z zaistniałych, identyfikowanych nieprawidłowości są najważniejsze dla poprawy poziomu bezpieczeństwa systemu i wymagają podjęcia działań naprawczych i korygujących. 4. Zgodnie z opisem Zadania 3 zawartym we Wniosku o dofinansowanie, zakres niniejszego zamówienia obejmuje: 4.1. dla każdego z ww. systemów teleinformatycznych: 4.1.1. Audyt zabezpieczeń styku sieci lokalnej i Internetu - urządzeń aktywnych i topologii sieci komputerowej, 4.1.2. Audyt bezpieczeństwa infrastruktury oraz serwerów - analiza usług systemowych: host / VM oraz bezpieczeństwa infrastruktury technicznej, 4.1.3. Audyt bezpieczeństwa zainstalowanego oprogramowania - systemowego, narzędziowego, bazodanowego, aplikacyjnego, w tym serwisów/stron WWW, włącznie z przeprowadzeniem testów bezpieczeństwa, w tym testów penetracyjnych. 242. przeprowadzenie analizy zgodności przetwarzania danych osobowych z obowiązującymi przepisami prawa, co dotyczy wyłącznie Systemu GEO-INFO 7 wdrażanego w ramach Części nr 1 post. ZGKIKM.EA.2.260.6.2020. 5. Przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa dla ww. systemów teleinformatycznych Wykonawca zrealizuje dla każdego z nich odrębnie na pisemne wezwanie Zamawiającego, w sposób i w zakresie wskazanym w niniejszej specyfikacji. 5.1. Audyt bezpieczeństwa nie obejmuje analizy i oceny kodów źródłowych aplikacji oraz testów socjotechnicznych. 6. Przystępując do realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać zdolność do jednoczesnego wykonania audytu obu ww. systemów teleinformatycznych jednocześnie, dysponując w tym zakresie wystarczającym personelem, zasobami technicznymi oraz niezbędnym specjalizowanym oprogramowaniem. 6.1. W przypadku realizacji zamówienia dla obu systemów teleinformatycznych jednocześnie, Zamawiający zapewni koordynację działań po jego stronie tak, aby umożliwić Wykonawcy niezbędny dostęp do Infrastruktury Technicznej Zamawiającego w zakresie podlegającym audytowi. 7. Zamówienie musi być zrealizowanie w okresie do 15 marca 2021 roku zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia oraz opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego: "Planem Audytu", w tym uzgodnionym przez Strony Harmonogramem Audytu. Szczegółowy harmonogram z opisem Etapów i terminów zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do zaproszenia. 8. W realizacji zamówienia Wykonawca uwzględnić musi wszystkie wymagania i informacje, jakie zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia, w tym w Rozdz. 3 Dodatek nr 1 - Opis Infrastruktury Technicznej Zamawiającego oraz informacje dotyczące wdrażanych systemów teleinformatycznych. 9. Poza powyższym przedmiot zamówienia obejmuje: 9.1. Świadczenie przez Wykonawcę usług konsultacji technicznych w wymiarze 100 roboczogodzin. 9.2. Opracowanie rekomendacji oraz projektu zmian do Polityki Bezpieczeństwa Informacji Zamawiającego wraz z ich uzasadnieniem. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia testów w różnych dniach tygodnia oraz porach, w tym po godzinach pracy Zamawiającego. Wszelkie w tym zakresie ustalenia muszą być zawarte pisemnie na bieżąco w trakcie realizacji zamówienia lub w aktualizowanym Planie Audytu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72263000-6
Dodatkowe kody CPV: 79212000-3, 72810000-1, 72240000-9, 72268000-1, 72263000-6, 48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
245285.71
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TestArmy Group S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
108855
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego było prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki o wartości szacunkowej
zamówienia poniżej 214 tys. euro na podstawie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. "Prawo zamówień publicznych"
(tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, stanowiącego część nr 2 w
ramach ogłoszonego przez Zamawiającego postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: "Utworzenie i
udostępnienie zbioru otwartych danych sektora informacji publicznej" o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 214 tys. euro (post.
ZGKIKM.EA.260.2.6.2020), nie została złożona żadna oferta, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-266/2024 Dostawa uchwytu do rozciągania w mikroskopie TEM dla Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Montaż i konserwacja wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z realizacją zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Wrocławia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy drobiu oraz produktów wieprzowych do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz Oddziału Zewnętrznego w Oleśnicy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa serwerów, przełączników sieciowych, zasilaczy UPS, biblioteki taśmowej wraz z licencjami w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna".
- Wdrożenie systemu oceny kontrolerów - PILOTAŻ
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/Infomedica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.