To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-12
Ogłoszenie nr 510198772-N-2020 z dnia 12-10-2020 r.
"Zakład Usług Komunalnych" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Jarocinie: "Roboty budowlane polegające na montażu paneli fotowoltaicznych realizowanych w ramach zadania Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ul. Kasztanowej 18 w Jarocinie poprzez montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach Klastra Energia Jarocin wraz z modernizacją pokrycia dachowego na budynku usługowym (hala targowa)".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582051-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
"Zakład Usług Komunalnych" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Jarocinie, Krajowy numer identyfikacyjny 25158094500000,
ul. ul. Kasztanowa
18,
63-200
Jarocin, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
62 747 36 80, e-mail
zukjarocin@vp.pl, faks
62 747 90 33.
Adres strony internetowej (url): http://www.zuk-jarocin.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Roboty budowlane polegające na montażu paneli fotowoltaicznych realizowanych w ramach zadania Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ul. Kasztanowej 18 w Jarocinie poprzez montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach Klastra Energia Jarocin wraz z modernizacją pokrycia dachowego na budynku usługowym (hala targowa)".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZUK/ZP/1/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy łącznej minimum 49,83 kWp na budynku przy ul. Kasztanowej 18 należącym do Zamawiającego, (zadanie realizowane zgodnie ze Strategią Klastra Energia Jarocin), montaż falownika, montaż wymaganych zabezpieczeń, wpięcie w istniejącą instalację elektryczną obiektu, zabezpieczenie instalacji PV przed uszkodzeniem mechanicznym, uruchomienie instalacji fotowoltaicznej. Modernizację pokrycia dachowego budynku hali targowej polegająca na demontażu istniejącej izolacji z papy, demontażu istniejących spadków, demontażu istniejącego podciśnieniowego systemu odwodnienia, wykonaniu przeciwspadków z płyt spadkowych styropianowych w dwóch kierunkach, nowe obróbki blacharskie, hydroizolacji z płynnej membrany z żywicy poliuretanowej, montażu koszy zlewowych, hydroizolacji na łączeniach istniejących płyt warstwowych, hydroizolacji w miejscach newralgicznych. Do przedmiotu zamówienia należy również uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, sporządzenie i przekazanie instrukcji obsługi Zamawiającemu. Wszelkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do realizacji zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w możliwie najwyższej klasie jakości, wolne od wad fabrycznych, posiadające aktualne wymagane atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności. Muszą być objęte gwarancją fabryczną producenta. Przed przystąpieniem do odbioru dostaw z montażem Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą protokoły z prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały oraz karty gwarancyjne urządzeń. Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Za modernizację pokrycia dachowego, montaż, instalację i przyłączenie urządzeń fotowoltaicznych poprzez uprawnionego instalatora, który zagwarantuje poprawną realizację projektu, montaż i funkcjonowanie instalacji przy spełnieniu jednocześnie bezpieczeństwa pracy instalacji i współpracy z siecią elektroenergetyczną odpowiada Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wszelkich prób i sprawdzeń, a także pierwszego rozruchu, tak aby oddać w pełni gotową instalację do użytkowania. Do obowiązków Wykonawcy należy również zgłoszenie wybudowanej instalacji do właściwego miejscowo organu Państwowej Straży Pożarnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na dostarczoną instalację objętą przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości i rękojmi na dostarczoną instalację objętą przedmiotem zamówienia. Minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi: - na panele fotowoltaiczne - 144 miesiące; - na falowniki - 84 miesiące; - na roboty budowlane - 36 miesięcy. Wykonawca obowiązany jest do podjęcia działań zmierzających do usunięcia wady lub usterki maksymalnie w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia usterki przez Zmawiającego. Ponadto Zamawiający wymaga, by Wykonawca w okresie gwarancji wykonywał nieodpłatnie niezbędne przeglądy techniczne i konserwacje wynikające z instrukcji zamontowanych elementów, urządzeń i wyposażenia, zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów oraz usuwania usterek powstałych i zgłoszonych w okresie gwarancji (szczegółowo opisane w projekcie umowy), zapewniając ciągłość ich funkcji. Obsługa gwarancyjna będzie pełniona w miejscu użytkowania instalacji wykorzystującej odnawialne źródła energii. Koszty dojazdu obciążają Wykonawcę. W celu potwierdzenia, że oferowane panele fotowoltaiczne i falowniki odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu: 1) deklarację zgodności oferowanych paneli fotowoltaicznych i falowników, 2) karty katalogowe dla proponowanego paneli fotowoltaicznych i falowników, 3) certyfikat wydany przez akredytowaną Jednostkę Certyfikującą potwierdzający spełnianie wymagań zawartych minimum w normach (Certyfikaty CE, TUV, IEC 61215, IEC 61730) dla proponowanych typów kolektorów słonecznych . Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Warunkiem stosowania rozwiązań równoważnych jest pisemne zatwierdzenie przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich odpowiednikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod: 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne. Kod: 45261215-4 Pokrycie dachów panelami ogniw słonecznych. Kod: 39715220-5 Elektryczne oporowe urządzenia grzewcze. Kod: 09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne. Kod: 09331000-8 Baterie słoneczne. Kod: 45320000-6 Roboty izolacyjne. 5.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawia Tom III - V SIWZ. 5.4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy. 5.5. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a: 5.5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących wszystkie roboty będące przedmiotem niniejszej umowy w trakcie realizacji zamówienia. 5.5.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.5.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: ? oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 5.5.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 1.000,00 złotych za każdy stwierdzony przypadek naruszenia obowiązku określonego w pkt. 5.5.1. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie krótszym niż 7 dni, żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.5.1. czynności. 5.5.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5.6. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3
Dodatkowe kody CPV: 45261215-4, 39715220-5, 09331200-0, 45320000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
263042.38
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EKO POWER ENERGIA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
239850.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- "Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego JTBS"
- Usługa wspierająca rozwój, kompensująca opóźnienia dzieci i młodzieży przybywających w pieczy zastępczej - korepetycje
- "Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w miejscowości Jarocin"
- Budowa budynku świetlicy wiejskiej i przebudowa istniejącego budynku OSP w Zakrzewie
- Rozbudowa dojazdu pożarowego nr 70 w Leśnictwie Sarnice, Czeszewo.
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieli pn. Zielona przestrzeń
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.