To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-20
Ogłoszenie nr 510198907-N-2019 z dnia 20-09-2019 r.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej Szpital Powiatowy im. Marii Skłodowskiej-Curie: Dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania dla ZOZ w Skarżysku-Kamiennej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570695-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540145577-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej Szpital Powiatowy im. Marii Skłodowskiej-Curie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000308318000,
ul. ul. Szpitalna
1,
26-110
Skarżysko-Kamienna, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 39 56 290, 516 209 290, e-mail
zoz@zoz.com.pl, zamowieniapubliczne@zoz.com.pl, faks
41 25 32 944, 25 30 757.
Adres strony internetowej (url): https://zozskarzyskobip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania dla ZOZ w Skarżysku-Kamiennej
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr Pakiet 1 33.14.00.00-3 AKCESORIA do EMG i EEG Pakiet 2 31.71.11.40-6 Paski INR MISSION test Pakiet 3 31.71.11.40-6 ELEKTRODY do diatermii chirurgicznych I Pakiet 4 31.71.11.40-6 ELEKTRODY do diatermii chirurgicznych II Pakiet 5 31.71.11.40-6 ELEKTRODY do defibrylatora Pakiet 6 31.71.11.40-6 ELEKTRODY i OSTRZA do artroskopii Pakiet 7 31.71.11.40-6 ELEKTRODY do EKG Pakiet 8 30.19.76.41-1 PAPIERY, ŻELE Pakiet 9 33.14.12.00 -2 WORKI STOMIJNE Pakiet 10 33.10.00.00-1 AKCESORIA do aparatu INFLANT FLOW Pakiet 11 33.19.00.00- 8 CZUJNIK SPo2 DLA NOWORODKÓW Pakiet 12 33.15.74.00 -9 Akcesoria do stanowiska resuscytacyjnego PANDA Pakiet 13 33.15.74.00 -9 Areozoloterapia Pakiet 14 33.14.00.00-3 BASENY i KACZKI, MISKI NERKOWATE do maceratora Pakiet 15 33.19.00.00-8 APARAT DO ĆWICZEŃ ODDECHU Pakiet 16 33.19.00.00- 8 ASORTYMENT RÓŻNY Pakiet 17 33.14.12.00 -2 CEWNIKI
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33000000-0
Dodatkowe kody CPV: 33140000-3, 31711140-6, 30197641-1, 33141200-2, 33141000-0, 33100000-1, 33190000-8, 33157400-9, 33199000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet 1 33.14.00.00-3 AKCESORIA do EMG i EEG |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust 1pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 roku poz 1986 ze zm.) informuje, że zostało unieważnione w/w postępowanie w pakietach nr 1, 2, 5, 9, 11, 15, - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie : Zamawiający prowadzi w/w postępowanie z podziałem na 17 zadań. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 19.07.2019 roku nie wpłynęły żadne oferty niepodlegające odrzuceniu. Wobec powyższego postanawia się jak na wstępie. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet 2 31.71.11.40-6 Paski INR MISSION test |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust 1pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 roku poz 1986 ze zm.) informuje, że zostało unieważnione w/w postępowanie w pakietach nr 1, 2, 5, 9, 11, 15, - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie : Zamawiający prowadzi w/w postępowanie z podziałem na 17 zadań. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 19.07.2019 roku nie wpłynęły żadne oferty niepodlegające odrzuceniu. Wobec powyższego postanawia się jak na wstępie. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet 3 31.71.11.40-6 ELEKTRODY do diatermii chirurgicznych I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20600.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ERBE POLSKA Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22248.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet 4 31.71.11.40-6 ELEKTRODY do diatermii chirurgicznych II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13120.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POL-MED plus
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14169.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet 5 31.71.11.40-6 ELEKTRODY do defibrylatora |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust 1pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 roku poz 1986 ze zm.) informuje, że zostało unieważnione w/w postępowanie w pakietach nr 1, 2, 5, 9, 11, 15, - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie : Zamawiający prowadzi w/w postępowanie z podziałem na 17 zadań. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 19.07.2019 roku nie wpłynęły żadne oferty niepodlegające odrzuceniu. Wobec powyższego postanawia się jak na wstępie. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet 6 31.71.11.40-6 ELEKTRODY i OSTRZA do artroskopii |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
55000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: STRYKER POLSKASp. Z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
59400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet 7 31.71.11.40-6 ELEKTRODY do EKG |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4242.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FARUM Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4581.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet 8 30.19.76.41-1 PAPIERY, ŻELE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12236.70
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SORIMEX Sp. zo. o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13215.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet 9 33.14.12.00 -2 WORKI STOMIJNE |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust 1pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 roku poz 1986 ze zm.) informuje, że zostało unieważnione w/w postępowanie w pakietach nr 1, 2, 5, 9, 11, 15, - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie : Zamawiający prowadzi w/w postępowanie z podziałem na 17 zadań. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 19.07.2019 roku nie wpłynęły żadne oferty niepodlegające odrzuceniu. Wobec powyższego postanawia się jak na wstępie. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pakiet 11 33.19.00.00- 8 CZUJNIK SPo2 DLA NOWORODKÓW |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust 1pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 roku poz 1986 ze zm.) informuje, że zostało unieważnione w/w postępowanie w pakietach nr 1, 2, 5, 9, 11, 15, - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie : Zamawiający prowadzi w/w postępowanie z podziałem na 17 zadań. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 19.07.2019 roku nie wpłynęły żadne oferty niepodlegające odrzuceniu. Wobec powyższego postanawia się jak na wstępie. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Pakiet 12 33.15.74.00 -9 Akcesoria do stanowiska resuscytacyjnego PANDA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7900.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROMED S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8532.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Pakiet 13 33.15.74.00 -9 Areozoloterapia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6835.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROMED S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7381.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Pakiet 14 33.14.00.00-3 BASENY i KACZKI, MISKI NERKOWATE do maceratora |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9410.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ROW LAM Sp. zo. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10162.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Pakiet 15 33.19.00.00-8 APARAT DO ĆWICZEŃ ODDECHU |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust 1pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 roku poz 1986 ze zm.) informuje, że zostało unieważnione w/w postępowanie w pakietach nr 1, 2, 5, 9, 11, 15, - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie : Zamawiający prowadzi w/w postępowanie z podziałem na 17 zadań. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 19.07.2019 roku nie wpłynęły żadne oferty niepodlegające odrzuceniu. Wobec powyższego postanawia się jak na wstępie. |
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Pakiet 16 33.19.00.00- 8 ASORTYMENT RÓŻNY |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31998.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ARMED
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36111.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Pakiet 17 33.14.12.00 -2 CEWNIKI |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40950.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ARMED
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44226.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i niemedycznych na potrzeby SZPZLO Warszawa Praga-Północ
- Dostawa ambulansu transportowego
- Dostawa zestawu płytek do zespoleń kości czaszki z akcesoriami
- SZP.221-9.2024 Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Szpitala na Wyspie sp. z o.o. w Żarach.
- Dostawa mebli i wyposażenia medycznego oraz rehabilitacyjnego do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-21/24
więcej: Papier termograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.