To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-12
Ogłoszenie nr 510199015-N-2020 z dnia 12-10-2020 r.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach: Dostawa wyposażenia bazy przygotowania sprzętu dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Skuteczna koordynacja działań ratowniczych w subregionie ostrołęcko-siedleckim i obwodzie wołyńskim
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585358-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach, Krajowy numer identyfikacyjny 71158655000000,
ul. ul. Czerwonego Krzyża
45,
08-110
Siedlce, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
256 442 413, e-mail
pt@siedlce-straz.pl, faks
256 445 978.
Adres strony internetowej (url): www.siedlce-straz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia bazy przygotowania sprzętu dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MT.2370.28.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa instalacja i uruchomienie wyposażenia bazy przygotowania sprzętu do działań ratowniczo gaśniczych Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach oraz szkolenie z zakresu obsługi dostarczonego sprzętu. WYPOSAŻANIE BAZY PRZYGOTOWANIA SPRZĘTU Pomieszczenie punktu przyjęcia sprzętu w warsztacie konserwacji sprzętu ochrony dróg oddechowych (ODO) 1. Stół warsztatowy. Ilość - 1 2. Szafa warsztatowa. Ilość - 2 3. Szafa metalowa o konstrukcji stalowej. Ilość - 2 4. Wózek transportowy osiatkowany. Ilość - 2 5. Wanna ociekowa ze stali nierdzewnej, na stelażu. Ilość - 1 6. Zewnętrzny panel pełniący 1x PN 200 bar/3x PN 300 bar. Ilość - 1 7. Myjka ciśnieniowa 200bar, 500l/h. Ilość - 1 Pomieszczenie administracyjno- -biurowe do obsługi warsztatu 1. Szafa warsztatowa. Ilość - 1 2. Szafa metalowa o konstrukcji. Ilość - 1 3. Biurko z szufladami do czynności administracyjnych. Ilość - 1 4. Krzesło obrotowe. Ilość - 2 5. Tablica informacyjna. Ilość - 1 Pomieszczenia sprężarkowni i napełniania butli. 1. Sprężarka do zastosowań profesjonalnych Ilość - 1 - 2. Panel zewnętrzny umożliwiający zdalne wyłączenie kompresora. Ilość - 1 3. Panel zewnętrzny mocowany do ściany z 4x PN 300. Ilość - 1 4. Aerotest. Ilość - 1 5. Bank powietrza min. 2x50 l - 300 bar. Ilość - 1 6. Przyłącze do instalacji pneumatycznej z reduktorem ciśnienia 300 / 8 bar zakończone zaworem zamykającym. Ilość - 1 7. Wózek transportowy butli powietrznych. Ilość - 1 8. Szafka do przechowywania butli i aparatury. Ilość - 1 Pomieszczenie techniczne obsługi i konserwacji sprzętu ochrony dróg oddechowych (ODO). 1. Urządzenie do mycia, dezynfekcji oraz suszenia min. dwóch ubrań gazoszczelnych. Ilość -1 2. Wielofunkcyjne urządzenie do mycia, suszenia oraz dezynfekcji masek gazoszczelnych. Ilość -1 3. Zacisk do butli powietrznych. Ilość - 1 4. Wanna ociekowa ze stali nierdzewnej. Ilość - 1 5. Stół warsztatowy . Ilość - 1 6. Szafa warsztatowa. Ilość - 1 7. Szafa metalowa o konstrukcji stalowej. Ilość - 1 8. Wózek transportowy butli powietrznych. Ilość - 1 9. Wózek transportowy osiatkowany. Ilość - 1 10. Wieszak do przechowywania ubrań gazoszczelnych mocowany do ściany. Ilość - 10 11. Dystrybutor sprężonego powietrza z przyłączami obrotowymi . Ilość - 1 12. Uniwersalne urządzenie do testowania masek, kombinezonów i aparatów powietrznych. Ilość - 1 Pomieszczenie punktu czyszczenia, prania oraz suszenia ubrań specjalnych strażaków 1. Wanna jednokomorowa na stelażu. Ilość - 1 2. Wielozadaniowa szafa susząca przeznaczona do suszenia ubrań bojowych, butów, rękawic, czapek, kominiarek itp. Ilość - 1 3. Stół warsztatowy. Ilość - 1 4. Szafa warsztatowa o konstrukcji stalowej. Ilość - 2 5. Szafa metalowa. Ilość - 2 6. Wózek transportowy osiatkowany. Ilość - 1 7. Wózek transportowy z pełnymi burtami. Ilość - 2 8. Tablica informacyjna. Ilość - 1
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 42123000-7
Dodatkowe kody CPV: 34912100-4, 39111100-4, 39151000-5, 42716000-8, 39151200-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
265772.36
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mask Service Radosław Arendt
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
326900
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- Remont dróg poprzez wykonanie powierzchniowego utrwalenia.
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania"
- "Zakup kontenerów do sterylizacji narzędzi dla Bloku Operacyjnego Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach sp. z o.o."
- Roboty budowlane przy użyciu recyklera
- Dostawa oprogramowania komputerowego do Wydawnictwa Naukowego UwS.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli i wyposażenia biurowego - wyposażenie pracowni BCU
- "Zakup wraz z dostawą oraz montażem wyposażenia dydaktycznego pracowni specjalistycznych w ramach realizacji projektu związanego z utworzeniem i funkcjonowaniem BCU w Skarżysku-Kamiennej"
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych.
- Organizacja ergonomicznych stanowisk pracy poprzez doposażenie/wyposażenie stanowisk pracy - Część nr 1 i 4. Ilość zadań: 14
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji" - z podziałem na V części
- Dostawa maszyn i wyposażenia do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz Punktu przygotowania do ponownego użycia do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
więcej: Wózki popychane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.