eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceDostawa wyposażenia bazy przygotowania sprzętu dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-12

Ogłoszenie nr 510199015-N-2020 z dnia 12-10-2020 r.

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach: Dostawa wyposażenia bazy przygotowania sprzętu dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Skuteczna koordynacja działań ratowniczych w subregionie ostrołęcko-siedleckim i obwodzie wołyńskim

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585358-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach, Krajowy numer identyfikacyjny 71158655000000, ul. ul. Czerwonego Krzyża 45, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 256 442 413, e-mail pt@siedlce-straz.pl, faks 256 445 978.
Adres strony internetowej (url): www.siedlce-straz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia bazy przygotowania sprzętu dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MT.2370.28.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa instalacja i uruchomienie wyposażenia bazy przygotowania sprzętu do działań ratowniczo gaśniczych Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach oraz szkolenie z zakresu obsługi dostarczonego sprzętu. WYPOSAŻANIE BAZY PRZYGOTOWANIA SPRZĘTU Pomieszczenie punktu przyjęcia sprzętu w warsztacie konserwacji sprzętu ochrony dróg oddechowych (ODO) 1. Stół warsztatowy. Ilość - 1 2. Szafa warsztatowa. Ilość - 2 3. Szafa metalowa o konstrukcji stalowej. Ilość - 2 4. Wózek transportowy osiatkowany. Ilość - 2 5. Wanna ociekowa ze stali nierdzewnej, na stelażu. Ilość - 1 6. Zewnętrzny panel pełniący 1x PN 200 bar/3x PN 300 bar. Ilość - 1 7. Myjka ciśnieniowa 200bar, 500l/h. Ilość - 1 Pomieszczenie administracyjno- -biurowe do obsługi warsztatu 1. Szafa warsztatowa. Ilość - 1 2. Szafa metalowa o konstrukcji. Ilość - 1 3. Biurko z szufladami do czynności administracyjnych. Ilość - 1 4. Krzesło obrotowe. Ilość - 2 5. Tablica informacyjna. Ilość - 1 Pomieszczenia sprężarkowni i napełniania butli. 1. Sprężarka do zastosowań profesjonalnych Ilość - 1 - 2. Panel zewnętrzny umożliwiający zdalne wyłączenie kompresora. Ilość - 1 3. Panel zewnętrzny mocowany do ściany z 4x PN 300. Ilość - 1 4. Aerotest. Ilość - 1 5. Bank powietrza min. 2x50 l - 300 bar. Ilość - 1 6. Przyłącze do instalacji pneumatycznej z reduktorem ciśnienia 300 / 8 bar zakończone zaworem zamykającym. Ilość - 1 7. Wózek transportowy butli powietrznych. Ilość - 1 8. Szafka do przechowywania butli i aparatury. Ilość - 1 Pomieszczenie techniczne obsługi i konserwacji sprzętu ochrony dróg oddechowych (ODO). 1. Urządzenie do mycia, dezynfekcji oraz suszenia min. dwóch ubrań gazoszczelnych. Ilość -1 2. Wielofunkcyjne urządzenie do mycia, suszenia oraz dezynfekcji masek gazoszczelnych. Ilość -1 3. Zacisk do butli powietrznych. Ilość - 1 4. Wanna ociekowa ze stali nierdzewnej. Ilość - 1 5. Stół warsztatowy . Ilość - 1 6. Szafa warsztatowa. Ilość - 1 7. Szafa metalowa o konstrukcji stalowej. Ilość - 1 8. Wózek transportowy butli powietrznych. Ilość - 1 9. Wózek transportowy osiatkowany. Ilość - 1 10. Wieszak do przechowywania ubrań gazoszczelnych mocowany do ściany. Ilość - 10 11. Dystrybutor sprężonego powietrza z przyłączami obrotowymi . Ilość - 1 12. Uniwersalne urządzenie do testowania masek, kombinezonów i aparatów powietrznych. Ilość - 1 Pomieszczenie punktu czyszczenia, prania oraz suszenia ubrań specjalnych strażaków 1. Wanna jednokomorowa na stelażu. Ilość - 1 2. Wielozadaniowa szafa susząca przeznaczona do suszenia ubrań bojowych, butów, rękawic, czapek, kominiarek itp. Ilość - 1 3. Stół warsztatowy. Ilość - 1 4. Szafa warsztatowa o konstrukcji stalowej. Ilość - 2 5. Szafa metalowa. Ilość - 2 6. Wózek transportowy osiatkowany. Ilość - 1 7. Wózek transportowy z pełnymi burtami. Ilość - 2 8. Tablica informacyjna. Ilość - 1

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 42123000-7


Dodatkowe kody CPV: 34912100-4, 39111100-4, 39151000-5, 42716000-8, 39151200-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 265772.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mask Service Radosław Arendt
Email wykonawcy: biuro@maskservice.pl
Adres pocztowy: ul. Góralska 12
Kod pocztowy: 81-511
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 326900
Oferta z najniższą ceną/kosztem 326900
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 385666.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.