eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk OliwaDostawa warzyw i owoców do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-20

Ogłoszenie nr 510199770-N-2019 z dnia 20-09-2019 r.

Gdański Ogród Zoologiczny: Dostawa warzyw i owoców do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591928-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gdański Ogród Zoologiczny, Krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000, ul. Karwieńska 3, 80-328 Gdańsk Oliwa, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 5520041, e-mail zoo@zoo.gda.pl, faks 58 5521751.
Adres strony internetowej (url): www.zoo.gda.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa warzyw i owoców do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I - warzywa kod grupy CPV 03.22.10.00-6 , 03.21.21.00-1 1) Dostawa: Zadanie IA: warzywa okopowe a) 03.22.11.12-4 - marchew w ilości 42.000kg ( cały rok , a w miesiącach VI, VII marchew lub marchew młoda ) b) 03.22.11.12-4 - marchew młoda w ilości 4.000kg ( w miesiącach VI, VII ) c) 03.22.11.10-0 - burak czerwony w ilości 36.000kg ( cały rok w tym w miesiącach VI, VII, VIII z nacią ) d) 03.22.12.22-8 - burak pastewny w ilości 30.000kg ( w miesiącach X, XI, XII, I, II, III, IV ) Zadanie IB: pozostałe warzywa okopowe a) 03.21.21.00-1 - ziemniak w ilości 7.000kg ( cały rok ) b) 03.22.11.10-0 - brukiew jadalna w ilości 1.500kg ( w miesiącach IX, X, XI, XII, I, II, III, IV ) c) 03.22.13.00-9 - jarmuż w ilości 4.000kg ( w miesiącach VII, VIII, IX, X, XI, XII, I, II, III ) d) 03.22.14.10-3 - kapusta biała w ilości 10.000kg ( cały rok bez miesięcy VIII, IX, X ) e) 03.22.11.10-0 - pietruszka korzeń w ilości 4.000kg ( cały rok w tym w miesiącach VI, VII, VIII z nacią ) f) 03.22.13.00-9 - por w ilości 3.500kg ( cały rok ) g) 03.22.11.10-0 - seler w ilości 3.500kg ( cały rok ) h) 03.22.14.20-6 - kalafior w ilości 1.000kg ( w miesiącach VII, VIII, IX, X ) i) 03.22.14.00-0 - kalarepa w ilości 1.000kg ( w miesiącach VII, VIII, IX, X ) j) 03.22.11.13-1 - cebula w ilości 1.600kg ( cały rok ) k) 03.22.11.13-1 - czosnek w ilości 12kg (cały rok ) l) 03.22.11.10-0 - botwina gruntowa w ilości 250kg ( w miesiącu V ) m) 03.22.14.10-3 - kapusta włoska w ilości 1.500kg ( w miesiącach VIII, IX, X ) Zadanie II: warzywa szklarniowe a) 03.22.13.10-2 - sałata zwyczajna w ilości 5.000szt ( cały rok ) b) 03.22.14.00-0 - kapusta pekińska w ilości 4.500kg ( cały rok ) c) 03.22.11.13-1 - szczypior gruntowy w ilości 180kg ( w miesiącach V, VI ) d) 03.22.11.10-0 - pietruszka zielona (natka) w ilości 1.000kg (w miesiącach IX, X, XI, XII, I, II, III, IV, V ) e) 03.22.12.40-0 - pomidory w ilości 1.800kg ( cały rok ) f) 03.22.12.30-7 - papryka czerwona w ilości 1.700kg ( cały rok ) g) 03.22.12.30-7 - papryka zielona w ilości 1.700kg ( cały rok ) h) 03.22.12.70-9 - ogórki w ilości 2.500kg ( cały rok ) i) 03.22.11.10-0 - botwina szklarniowa w ilości 1.500kg ( w miesiącach IX, X, XI, XII, I, II, III, IV ) j) 03.22.11.14-8 - rzodkiewka gruntowa z liśćmi w ilości 100kg ( w miesiącach V, VI ) k) 03.22.12.12-5 - fasola szparagowa zielona w ilości 500kg ( w miesiącach VI, VII, VIII) l) 03.22.10.00-6 - seler naciowy w ilości 2.700kg ( cały rok ) m) 03.22.12.00-8 - dynia w ilości 1.000kg ( w miesiącach VIII, IX, X, XI, XII ) n) 03.22.12.50-3 - cukinia w ilości 1.500kg ( w miesiącach VII, VIII, IX, X, XI ) o) 03.22.12.12-5 - groszek cukrowy strąki w ilości 60kg ( w miesiącu VI ) p) 03.33.13.10-2 - szpinak w ilości 750kg ( cały rok q) 03.22.13.00-9 - koper w ilości 350kg ( cały rok ) Część II - owoce i orzechy kod grupy CPV 03.22.20.00-3 1) Dostawa: Zadanie III: owoce krajowe i orzechy a) 03.22.23.21-9 - jabłka w ilości 10.000kg b) 03.22.23.22-6 - gruszki w ilości 400kg c) 03.22.23.13-0 - truskawki w ilości 50kg d) 03.22.23.30-5 - czereśnie w ilości 30kg e) 03.22.23.33-6 - wiśnie w ilości 80kg f) 03.22.23.34-3 - śliwki węgierki w ilości 50kg g) 03.11.12.00-4 - orzeszki ziemne w łupinie w ilości 100kg h) 03.22.20.00-3 - orzechy laskowe w łupinie w ilości 30kg i) 03.22.20.00-3 - orzechy włoskie krajowe w łupinie w ilości 30kg j) 03.22.20.00-3 - orzechy laskowe łuskane w ilości 130kg k) 03.22.20.00-3 - orzechy włoskie krajowe łuskane w ilości 60kg Zadanie IV: owoce importowane i pozostałe warzywa a) 03.22.21.11-4 - banany w ilości 5.000kg ( cały rok ) b) 03.22.22.10-8 - cytryny w ilości 200kg ( cały rok ) c) 03.22.21.18-3 - pomarańcze w ilości 1.200kg ( cały rok ) d) 03.22.21.18-3 - kiwi w ilości 700kg ( w miesiącach X, XI, XII, I, II, III, IV, V ) e) 03.22.23.30-5 - nektarynki w ilości 100kg ( w miesiącach VII, VIII, IX ) f) 03.22.23.40-8 - winogrona w ilości 1.000kg ( cały rok ) g) 03.22.21.00-4 - granaty w ilości 400kg ( w miesiącach IX, X, XI, XII, I, II, III ) h) 03.22.21.10-7 - papaje w ilości 20szt (cały rok ) i) 03.22.21.12-1 - ananasy w ilości 30szt ( cały rok ) j) 03.22.21.20-0 - kokosy w ilości 20szt ( cały rok ) k) 03.22.21.12-1 - awokado w ilości 40szt ( cały rok ) l) 03.22.12.00-8 - arbuzy w ilości 1.500kg ( w miesiącach VI, VII, VIII, IX, X ) m) 03.22.12.00-8 - melon żółty w ilości 700kg ( XI, XII, I, II, III, IV, V ) n) 03.22.12.00-8 - bakłażany w ilości 2.000kg ( cały rok ) o) 03.22.13.00-9 - koper włoski w ilości 1.200kg (cały rok ) p) 03.22.11.20-3 - bataty w ilości 350kg ( cały rok ) q) 03.22.13.00-9 - cykoria w ilości 1.200kg ( cały rok ) r) 03.22.13.10-2 - sałata rzymska w ilości 2.000kg (cały rok ) s) 03.21.12.00-5 - kukurydza cukrowa kolby w ilości 350kg ( w miesiącach VIII, IX, X ) t) 03.22.14.30-9 - brokuły w ilości 3.300kg ( cały rok ) u) 03.22.11.14-8 - biała rzodkiew w ilości 800kg ( w ilości X, XI, XII, I, II, III, IV ) v) 03.11.13.00-5 - słonecznik (tarcza) w ilości 150kg ( w miesiącach VI, VII ) w) 03.22.14.40-2 - kapusta brukselka w ilości 60kg ( w miesiącu X ) x) 03.22.13.10-2 - sałata lodowa w ilości 4.000szt. (cały rok )

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 03221000-6


Dodatkowe kody CPV: 03212100-1, 03222000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa warzyw okopowych zadanie 1a

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych Dyrekcja Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego informuje: że unieważnia postępowanie w zakresie zadania IA oraz IB cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zmawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa warzyw okopowych zadanie 1B

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych Dyrekcja Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego informuje: że unieważnia postępowanie w zakresie zadania IA oraz IB cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zmawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2 dostawa warzyw szklarniowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 264713.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogrodniczy KASIA
Email wykonawcy: j.po@op.pl
Adres pocztowy: Goździkowa 3
Kod pocztowy: 80-732
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 283243.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 283243.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 283243.34
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zadanie 3 dostawa owoców krajowych i owoców

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43472.91
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JAR-POL Jaromir Pasalski
Email wykonawcy: j.po@op.pl
Adres pocztowy: Goździkowa 3
Kod pocztowy: 80-732
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42073.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42073.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42073.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 4 dostawa owoców importowanych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 260507.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JAR-POL Jaromir Pasalski
Email wykonawcy: j.po@op.pl
Adres pocztowy: Goździkowa 3
Kod pocztowy: 80-733
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 273532.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 273532.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 273532.98
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.