eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmnoŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH Z PRZEZNACZENIEM DLA PACJENTÓW DZIENNEGO DOMU OPIEKI MEDYCZNEJ W CHEŁMNIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-23

Ogłoszenie nr 510200124-N-2019 z dnia 23-09-2019 r.

Zespół Opieki Zdrowotnej: ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH Z PRZEZNACZENIEM DLA PACJENTÓW DZIENNEGO DOMU OPIEKI MEDYCZNEJ W CHEŁMNIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Usługa realizowana w ramach projektu pt. "Centrum Koordynacji Opieki Medycznej dla osób niesamodzielnych na terenie subregionu toruńskiego" Nr RPKP.09.03.01-04-0001/18 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 9. Solidarne społeczeństwo Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych Poddziałania 9.3.1. Rozwój usług zdrowotnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585313-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 31002500000000, ul. Plac Rydygiera 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 566 772 607, e-mail przetargi@zoz.chelmno.pl, faks 566 772 710.
Adres strony internetowej (url): www.zoz.chelmno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH Z PRZEZNACZENIEM DLA PACJENTÓW DZIENNEGO DOMU OPIEKI MEDYCZNEJ W CHEŁMNIE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

16/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych z przeznaczeniem dla pacjentów Dziennego Domu Opieki Medycznej w Chełmnie we wszystkie dni robocze (od poniedziałku do piątku), w ramach projektu pt. "Centrum Koordynacji Opieki Medycznej dla osób niesamodzielnych na terenie subregionu toruńskiego" Nr RPKP.09.03.01-04-0001/18 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 9. Solidarne społeczeństwo Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych Poddziałania 9.3.1. Rozwój usług zdrowotnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. 2.Usługa obejmuje: realizację usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu, dostarczeniu posiłków maksymalnie dla 15 pacjentów dziennie, w tym: a. II śniadanie (dostarczane w godz. od 09:00 do 09:30), b. dwudaniowy obiad, w tym z zupy o pojemności nie mniejszej niż 300 ml (dostarczany w godz. od 13:00 do13:30). 3.Łączna szacunkowa liczba planowanych posiłków: 4800 szt. Zamawiający oświadcza, że wskazana liczba posiłków ma charakter szacunkowy, a rzeczywista ich liczba wynikać będzie z bieżących potrzeb zamawiającego i uzależniona będzie od ilości pacjentów. W takiej sytuacji wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między maksymalnym zakresem umowy, a ilością zleconą przez zamawiającego rzeczywiście zrealizowaną przez wykonawcę. Zamawiający przekaże informację wykonawcy (telefonicznie lub elektronicznie) o liczbie pacjentów, którzy będą korzystać z posiłków danego dnia najpóźniej do godziny 08:00. 4.W ramach zamówienia wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usług cateringowych wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 1252). 5.Wykonawca zobowiązany jest do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb pacjentów, zgodnie z informacją otrzymaną od zamawiającego (np. posiłki z zaleceniami diety bezmlecznej, bezglutenowej, cukrzycowej, uwzględnienie indywidualnych potrzeb alergików, dieta wegetariańska). 6.Posiłki wykonawca dostarczać będzie własnym transportem 7.Wykonawca wystawiać będzie faktury/rachunek za każdy miesiąc, zgodnie z faktycznie dostarczaną liczbą posiłków na podstawie przedłożonego do akceptacji zamawiającemu załącznika, określającego liczbę pacjentów dla których zamówiono i dostarczono posiłki w każdym dniu. 8.Wykonawca jest odpowiedzialny za przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków w naczyniach jednorazowych wraz ze sztućcami pod wskazany adres i we wskazanym przez zamawiającego terminie, zgodnie z jadłospisem przygotowanym przez zamawiającego (dietetyka). Powyższe stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 9.Jadłospis, o którym mowa w ust. 8, obejmować będzie dwutygodniowy plan posiłków, który zamawiający przedstawi wykonawcy, do połowy tygodnia poprzedzającego dwutygodniowy okres realizacji usługi. 10.Minimalna wartość kaloryczna zestawu obiadowego - 1000 kcal, II śniadania - 500 kcal. 11.Wykonawca zobowiązuje się: do przestrzegania przepisów dotyczących: warunków zdrowotnych zbiorowego żywienia, w tym warunków i wymagań sanitarnych obowiązujących przy przechowywaniu, przygotowaniu żywności, warunków sanitarno - epidemiologicznych stawianych osobom prowadzącym działalność w zakresie zbiorowego żywienia. 12.Wykonawca oświadcza, że będzie realizował zakupy surowców niezbędnych do wytworzenia posiłków we własnym zakresie, zapewniając wysoką jakość. 13.Wykonawca ma obowiązek na żądanie zamawiającego okazać etykiety produktów wykorzystanych do wytworzenia posiłków. 14.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamawiającemu posiłków w sposób nadający się do bezpośredniego spożycia przez pacjentów DDOM, tj. bez konieczności ich dodatkowego podgrzewania. 15.Każda porcja posiłków: II śniadanie, dwudaniowy obiad, w tym z zupy o pojemności nie mniejszej niż 300 ml, powinna zostać zapakowana oddzielnie, zewnętrznie oznaczone w sposób umożliwiający zamawiającemu odróżnienie znajdujących się w nich diet dla poszczególnych pacjentów. 16.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za nadzór nad osobami wyznaczonymi do realizacji przedmiotu umowy oraz dopełnienie wszelkich prawnych zobowiązań związanych z ich zatrudnieniem i wynagrodzeniem oraz za ogólną i techniczną kontrolę nad wykonaniem przedmiotu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6


Dodatkowe kody CPV: 55520000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 111120.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bar Mleczny Pyza Marcin Eilmers
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Klasztorna 14
Kod pocztowy: 86-100
Miejscowość: Świecie
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 120000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 120000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 120000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.