To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-13
Ogłoszenie nr 510200129-N-2020 z dnia 13-10-2020 r.
Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Przysusze: Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego w sezonie 2020/2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 580747-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Przysusze, Krajowy numer identyfikacyjny 67023048000000,
ul. ul. Świętokrzyska
52,
26-400
Przysucha, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
486 752 081, e-mail
pzdp@przysucha.pl, faks
486 752 081.
Adres strony internetowej (url): bip.przysucha.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego w sezonie 2020/2021
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PZDP-III.252.6.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego w sezonie 2020/2021 polegające na: a) wykonaniu usługi odśnieżania/usuwania oblodzeń pługo-piaskarką. - nośnik Wykonawcy wyposażony w pomarańczową lampę ostrzegawczą, pług typ średni z elektrohydraulicznym lub hydraulicznym sterowaniem i piaskarka o pojemności min. 9 m2 Wykonawcy - 3 szt. i o pojemności min 4,5 m3 Wykonawcy - 2 szt. kod CPV: 90620000-9 Usługi odśnieżania 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętem Wykonawcy w akcji czynnej przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego przy zastosowaniu materiału Zamawiającego (piasek, sól, mieszanka piasku z solą). Wykaz dróg powiatowych zamiejskich Powiatu Przysuskiego do zimowego utrzymania dróg z mapą dróg powiatowych - Zał. Nr 4a i 4b do SIWZ oraz wykaz dróg nie objętych zimowym utrzymaniem - zał. Nr 5 do SIWZ. Planowana ilość kilometrów do przejechania w akcji czynnej 23.000,00 km z możliwością ewentualnego zmniejszenia przez Zamawiającego. Zaoferowana ryczałtowa cena jednostkowa powinna zawierać: - cenę nośnika, sprzętu, wraz z jego zainstalowaniem, utrzymaniem sprawności eksploatacyjnej do jazdy, - w przypadku pługów koszt do dwóch godzin ewentualnego oczekiwania na dyspozycję po zakończeniu akcji czynnej, - w przypadku piaskarek koszt czyszczenia krat. Zakres robót, zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach powiatowych oraz wykaz dróg powiatowych 4 i 5 standardu zimowego utrzymania z mapą Powiatu zawarte w zał. nr 4-10 do SIWZ . Definicje Akcja czynna - świadczenie usług zgodnie z Warunkami Technicznymi, polegające na pracy sprzętu bezpośrednio na drodze przy usuwaniu śliskości i odśnieżaniu. Czas akcji czynnej rozpoczyna się w chwili wydania przez dyżurnego PZDP Przysucha dyspozycji do załadunku sprzętu lub jego wyjazdu do pracy bezpośrednio na drodze, natomiast kończy się w chwili powrotu do jednostki PZDP Przysucha, ul. Świętokrzyska 52 dysponującej sprzętem i zgłoszeniu dyżurnemu o wykonaniu zleconego zadania. Akcja bierna - świadczenie usług zgodnie z Warunkami Technicznymi, polegające na pozostawieniu sprzętu wraz z operatorem w pełnej gotowości do podjęcia "akcji czynnej" na terenie PZDP Przysucha. - Wykonanie i odbiory usług będą się odbywały zgodnie z Warunkami Technicznymi dla robót prowadzonych przy zimowym utrzymaniu dróg oraz Warunkami Technicznymi odbioru robót zimowego utrzymania Dróg ( zawarte w materiałach przetargowych) - Zał. Nr 11 do SIWZ. - Odbiór usługi następuje bezpośrednio po jej wykonaniu przez przedstawiciela Zamawiającego, - Rozliczenie potwierdzonych usług następuje fakturami wystawionymi na dzień 30 każdego miesiąca, Jeżeli w trakcie kontroli wyrywkowej Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca wykonuje usługi niezgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru to: - nie potwierdzi usługi od początku dyspozycji, - będzie naliczał kary jak za nie podstawienie sprzętu. - może zrezygnować z usług danego Wykonawcy (rozwiązanie umowy), Dokumenty rozliczeniowe Wykonawca sporządza w sposób czytelny wg zasad ustalonych przez Zamawiającego. Usługi odbywają się wg dyspozycji Zamawiającego. Wykonawca po wezwaniu przez Zamawiającego podstawia jednostki sprzętowe niezwłocznie lecz nie później niż: - środki do zwalczania śliskości ( pługo- piaskarki ) - 1 godz. - środki do odśnieżania - 1 godz. Wykonawca podstawiający sprzęt musi być przygotowany na pracę w sposób ciągły aż do chwili odwołania. Wykonawca zapewnia tankowanie swojego sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania na własny koszt światła pulsującego, czołownicy do pługa, wyposażyć samochody w łączność bezprzewodową (telefon komórkowy). Za opóźnienie w podstawieniu sprzętu Zamawiający będzie naliczał Wykonawcy kary umowne wynoszące 60,00 zł za pierwszą a 90,00 zł za drugą i następną godzinę opóźnienia poszczególnych jednostek. W zależności od sytuacji atmosferycznych Zamawiający może odwołać usługi na czas nieokreślony. Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób nie zagrażający bezpiecznemu użytkowaniu drogi i jest odpowiedzialny za szkody powstałe z jego winy podczas wykonywania zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg. Termin wykonania zamówienia - 30.04.2021 r. b) wykonaniu usługi sprzątania i zamiatania ulic po zakończeniu robót zimowych z nie zużytego materiału uszrstniającego, zalegającego na jezdni przy krawężnikach, na mostach i zatokach autobusowych kod CPV 90610000-6 Usługi sprzątania i zamiatania ulic Po zakończeniu okresu zimowego Wykonawca zrealizuje jednorazowe sprzątanie wskazanych odcinków dróg powiatowych (zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ), które obejmować będzie dokładne oczyszczenie jezdni przy krawężniku i na obiektach mostowych oraz zatokach autobusowych z nie zużytych materiałów uszorstniających. Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o zakończeniu akcji zimowej. Wykonawca po tym zawiadomieniu w terminie 7 dni ma obowiązek przystąpić do oczyszczenia jezdni. Wykaz dróg powiatowych Powiatu Przysuskiego objętych usługą sprzątania i zamiatania ulic - zał. Nr 12 do SIWZ. Planowana ilość kilometrów do wykonania robot porządkowych tj. sprzątania i zamiatania ulic wynosi 36,689 km z możliwością ewentualnego zmniejszenia przez Zamawiającego. Zaoferowana ryczałtowa cena jednostkowa powinna zawierać: - cenę sprzętu, wraz z jego zainstalowaniem, utrzymaniem sprawności eksploatacyjnej do jazdy, Odbiór usługi - Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego o zakończeniu sprzątania, Zamawiający w terminie 14 dni komisyjnie dokona odbioru zakończenia robót sprzątających. Rozliczenie potwierdzonej usługi następuje fakturą wystawioną na dzień 30 każdego miesiąca, Usługa odbywa się wg dyspozycji Zamawiającego Wykonawca zapewnia tankowanie swojego sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania na własny koszt światła pulsującego oraz wyposażyć samochody w łączność bezprzewodową (telefon komórkowy). Za nieterminową realizację usługi Zamawiający będzie naliczał Wykonawcy kary umowne wynoszące 100,00 zł za 1 dzień opóźnienia.. W zależności od sytuacji atmosferycznych Zamawiający może odwołać usługi na czas nieokreślony. Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób nie zagrażający bezpiecznemu użytkowaniu drogi i jest odpowiedzialny za szkody powstałe z jego winy podczas wykonywania zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg. Termin wykonania zamówienia - 31.05.2021 r. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno eksploatacyjno użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2, 90610000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego w sezonie 2020/2021 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
894102.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FUH ,,MARK-MAT'' Marek Osuchowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1047708.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
więcej: przetargi PRZYSUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu ostrowskiego
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2025 roku
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Bieżące utrzymanie czystości w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.