To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-14
Ogłoszenie nr 510200504-N-2020 z dnia 14-10-2020 r.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Imielnie: Dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu pn. "Świetlica środowiskowa wraz z filiami odpowiedzią na potrzeby rodzin z Gminy Imielno"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 w ramach Priorytetu 9 Włączenie społeczne i walka z ubóstwem Poddziałanie 09.02.01 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych (projekty konkursowe)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 580821-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Imielnie, Krajowy numer identyfikacyjny 29066482100000,
ul. Cmentarna
7A,
28-313
Imielno, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 385 12 99, e-mail
gopsimielno@poczta.onet.pl, faks
41 385 12 99.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu pn. "Świetlica środowiskowa wraz z filiami odpowiedzią na potrzeby rodzin z Gminy Imielno"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):9.2.1-3/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia w ramach projektu pn. "Świetlica środowiskowa wraz z filiami odpowiedzią na potrzeby rodzin z Gminy Imielno" w świetlicy środowiskowej w Imielnie i jej dwóch filiach tj.: 1. Świetlica środowiskowa w Imielnie, ul. Kościelna 3, 28-313 Imielno 2. Filia świetlicy środowiskowej w Mierzwinie, Mierzwin 11, 28-313 Imielno 3. Filia świetlicy środowiskowej w Motkowicach, ul. Szkolna 2, 28-313 Imielno Zamówienie podzielono na cztery zadania, które obejmują: Zadanie 1 - Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego i audiowizualnego o Laptop z systemem operacyjnym [15 szt. *3 świetlice=45 szt.] - 45 szt. o Zestaw interaktywny: tablica interaktywna + projektor + laptop + głośniki - 3 zestawy (po 1 zestawie do każdej świetlicy) o Mikrowieża 1 szt. * 3 świetlice = 3 szt. o Wózek, szafa na laptopy (metalowy, ładowanie do 20 stanowisk) 1 szt. * 3 świetlice = 3 szt. o Podłoga interaktywna -1 szt. * 3 świetlice = 3 szt. Zadanie 2 - Utworzenie trzech pracowni językowych o Utworzenie pracowni językowych w każdej ze świetlic - 3 pracownie Zadanie 3 Dostawa i montaż mebli o biurko - 6 szt. o fotel obrotowy - 6 szt. ZADANIE 4 Dostawa wyposażenia świetlic o stół do tenisa - 3 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o cymbergaj - 3 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o klocki - kształtki rehabilitacyjne - 3 komplety (po 1 komplecie do każdej świetlicy) o piankowy zestaw - tor przeszkód - 3 zestawy (po 1 zestawie do każdej świetlicy) o paletki i piłeczki do tenisa stołowego - 18 zestawów (po 6 zestawów do każdej świetlicy) o chusta animacyjna 3 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o flipczart 3 szt. (po 1 szt. do każdej świetlicy) o zestaw kreatywny klocki do budowania 3 zestawy (po 1 zestawie do każdej świetlicy) o zestaw do robotyki klocki - pełny pakiet edukacyjny 3 zestawy (po 1 zestawie do każdej świetlicy) o pomoce do robotyki zestaw szkolny 6x - 3 zestawy (po 1 zestawie do każdej świetlicy)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 32322000-6
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30195910-4, 32344210-1, 30195000-2, 30121430-6, 39100000-3, 39110000-6, 39113600-3, 39162100-6, 39162000-5, 37461500-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Dostawa montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego i audiowizualnego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu na zadanie 1 wybrano Wykonawcę Wydawnictwo i Zaopatrzenie Szkolne "KRULEX" Leszek Krupiński Ul. Dmowskiego 2/16, 28-300 Jędrzejów, z którym nie doszło do zawarcia umowy. W związku z powyższym Zamawiający uchyla informację o wyborze oferty najkorzystniejszej na zadanie 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena kolejnej najkorzystniejszej oferty na zadanie 1 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy postępowanie na zadanie 1 unieważniono. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Utworzenie trzech pracowni językowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 2 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy postępowanie na zadanie 2 unieważniono. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Dostawa i montaż mebli |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3414.63
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wydawnictwo i Zaopatrzenie Szkolne "KRULEX" Leszek Krupiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5777.77
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Dostawa wyposażenia świetlic |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17068.27
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wydawnictwo i Zaopatrzenie Szkolne "KRULEX" Leszek Krupiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33777.77
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania IT na potrzeby Stalowowolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- Zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych w gminie Przodkowo w ramach projektu "Program wsparcia edukacji włączającej dla Szkół Podstawowych Gminy Przodkowo"
- Zakup wyposażenia pracowni w ramach projektu "Zostań zawodowcem!"- wsparcie kształcenia zawodowego i ustawicznego w Powiecie Gostyńskim"
- "Zakup i dostawa urządzeń komputerowych, akcesoriów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek oraz projektorów dla Starostwa Powiatowego w Radomiu".
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Mielcu w 2025 r.
- Dostawa do Biura Rzecznika Praw Obywatelskich przy al. Solidarności 77 w Warszawie 60 (sześćdziesiąt) sztuk laptopów, 60 (sześćdziesiąt) sztuk stacji dokujących oraz 30 (trzydziestu) sztuk monitorów.
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.