To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-14
Ogłoszenie nr 510200714-N-2020 z dnia 14-10-2020 r.
Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu: Remont sygnalizacji świetlnej na przejściu
dla pieszych przy ul. Retkińskiej 106
oraz remont sygnalizacji świetlnej
na skrzyżowaniach wzdłuż
ul. Aleksandrowskiej - 2 części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 583471-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu, Krajowy numer identyfikacyjny 47317005200000,
ul. ul. Piotrkowska
173,
90-447
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 6384959, 6384911, e-mail
k.wrobel@zdit.uml.lodz.pl, faks
42 638-49-58.
Adres strony internetowej (url): www.zdit.uml.lodz.pl; http://zdit.uml.lodz.pl/pl/strona/Przetargi/178
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przy ul. Retkińskiej 106 oraz remont sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach wzdłuż ul. Aleksandrowskiej - 2 części.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZDiT-DZ.2620.31.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest remont sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przy ul. Retkińskiej 106 oraz remont sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach wzdłuż ul. Aleksandrowskiej w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych dla części 1-2 (Formularze 2a i 2b) - Tom I SIWZ, w Tomie II SIWZ - Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Tomie III SIWZ - ,,Formularz aktu umowy" dla części 1 i 2. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. 2.1.Część 1-Remont sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przy ul. Retkińskiej 106 2.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) remont istniejących urządzeń na przejściu dla pieszych zlokalizowanym w pobliżu ul. Retkińskiej 106 przy kościele, polegająca na demontażu istniejącego sterownika oraz okablowania i wykonania nowego okablowania dla sygnalizatorów świetlnych oraz przycisków dla pieszych, b) montaż nowego sterownika dla zasilania istniejących sygnalizatorów na napięcia 230V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym dla części 1 (Formularz 2a), - Tom I SIWZ, w Tomie II SIWZ - Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Tomie III SIWZ - ,,Formularz aktu umowy" - dla części 1. 2.2. Część 2- Remont sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach wzdłuż ul. Aleksandrowskiej. 2.2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) remont i podłączenie sterownika sygnalizacji świetlnej do Obszarowego Systemu Sterowania Ruchem (OSSR) w Łodzi wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą (np. modułami komunikacyjnymi), b) wymiana istniejących programów lokalnych sygnalizacji świetlnej wraz z modernizacją do działania w środowisku systemu SCATS, c) dostosowanie sterownika sygnalizacji do zdalnej pracy z OSSR na okres 5 lat od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót remontowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym dla części 2 (Formularz 2b), - Tom I SIWZ, w Tomie II SIWZ - Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Tomie III SIWZ - ,,Formularz aktu umowy" - dla części 2. 3. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Formularzach cenowych, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy europejskie, oceny techniczne, aprobaty specyfikacji technicznej, systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt.2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia rozumie się wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełniają one te same właściwości techniczne oraz że na etapie realizacji zamówienia uzyskają akceptację Zamawiającego. Decyzje Zamawiającego w tym zakresie oparte będą na wymaganiach sformułowanych w dokumentach umowy, a także normach i wytycznych. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. 4. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu. 5. Wykonawca, który oferuje metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest tę równoważność wykazać. Stosownie do punktu 35 Wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z dnia 2018-07-12, C-14/17, w tym celu wymaga się złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów i oświadczeń potwierdzających np. karty katalogowe /specyfikacje techniczne / opisy itp. 6. Dotyczy części 1: Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymaga, by czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na: wymianie, montażu i demontażu urządzeń sygnalizacji świetlnej oraz nadzorze nad montażem i uruchomieniem urządzeń sterującymi sygnalizacją świetlną były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 7. Dotyczy części 2: Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymaga, by czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na pracach z urządzeniami funkcjonującymi pod napięciem do 1kV wraz z niezbędnym okablowaniem (np. sterownik sygnalizacji świetlnej, modem, moduł komunikacji z systemem sterowania ruchem, a także inne, wchodzące w skład infrastruktury sterowania ruchem) były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 8. (Dotyczy Części 1 i 2) Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w pkt 6i7 powyżej oraz w Tomie III SIWZ - Formularze aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 31321700-9, 31518000-0, 34942000-2, 35262000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przy ul. Retkińskiej 106 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
47120.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "TUVEX" Grzegorz Fałek
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
75583.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Remont sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach wzdłuż ul. Aleksandrowskiej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający - Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu unieważnił ww. postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, w zakresie części 2 ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważniania postępowania W ww. postępowaniu złożona została jedna oferta przez nw. Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "TUVEX" Grzegorz Fałek, ul. Słoneczna 16, 95-080 Tuszyn - kryterium cena: 277 980,00 PLN, - kryterium okres gwarancji jakości i rękojmi: 36 m-cy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć środki finansowe w wysokości 149 992,35 zł brutto. Wykonawca zaoferował cenę za wykonanie zamówienia w wysokości 277 980,00 zł brutto. Oferta nr 1 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych na realizację zamówienia. W związku z faktem, iż cena oferty nr 1 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz brakiem możliwości zwiększenia środków finansowych na jego realizacje, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp zostało unieważnione. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Kable sygnalizacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.