Ogłoszenie z dnia 2019-09-24
Ogłoszenie nr 510201317-N-2019 z dnia 24-09-2019 r.
Sąd Okręgowy w Przemyślu: Remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Sąd Apelacyjny w Rzeszowie, 35-001 Rzeszów, Al. J. Piłsudskiego 28
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Sąd Okręgowy w Przemyślu, ul. St. Konarskiego 6, 37-700 Przemyśl, NIP 795-23-48-286, Marek Blama, e-mail: dyrektor@przemysl.so.gov.pl e-mail:
Sąd Rejonowy w Jarosławiu,ul.Jana Pawła II 11, 37-500 Jarosław, NIP 792-106-37-95, Elżbieta Bańkowska, e-mail: dyrektor@jaroslaw.sr.gov.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Okręgowy w Przemyślu, Krajowy numer identyfikacyjny 18003216700000,
ul. ul. Konarskiego
6,
37-700
Przemyśl, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
166 761 300, e-mail
dyrektor@przemysl.so.gov.pl, faks
166 761 353.
Adres strony internetowej (url): www.przemysl.so.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: sąd powszechny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamawiającym jest: Sąd Okręgowy w Przemyślu, ul. St. Konarskiego 6, 37-700 Przemyśl - wyznaczony w trybie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych (t. j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia postępowania w imieniu i na rzecz następujących Zamawiających: 1. Sąd Okręgowy w Przemyślu, ul. St. Konarskiego 6, 37-700 Przemyśl, 2. Sąd Rejonowy w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 11, 37-500 Jarosław. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest przez Pełnomocnika - Sąd Apelacyjny w Rzeszowie, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa. Umowa w zakresie Zadania 1 będzie zawarta przez Sąd Okręgowy w Przemyślu. Umowa w zakresie Zadania 2 będzie zawarta przez Sąd Rejonowy w Jarosławiu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):F-271-59/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu, w zakresie i w sposób określony w SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na dwa zadania: 1.Zadanie 1. Remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu W ramach w/w zadania wyszczególnia się roboty w zakresie: W ramach w/w zadania wyszczególnia się roboty w zakresie: - wykonania systemu okablowania strukturalnego w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu multimedialnego wraz z montażem w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu wideodomofonowego w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu kontroli dostępu w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu telewizji dozorowej w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu sygnalizacji pożaru w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu SUG (stałe urządzenie gaśnicze) w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - wykonania systemu przyzywowego w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - dostawy i montażu urządzeń klimatyzujących (system VRF i split) w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu (budynek ul. Jana Pawła II 11), - dla którego zamawiającym jest Sąd Okręgowy w Przemyślu; UWAGA: PRAWO OPCJI 1) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w zakresie Zadania Nr 1 z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. 2) Zamówienie w zakresie Zadania Nr 1 składać się będzie z: - zamówienia podstawowego, - zamówienia opcjonalnego (opcji) - DOSTAWY I MONTAŻU WINDY PLATFORMOWEJ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W JAROSŁAWIU (BUDYNEK UL. JANA PAWŁA II 11). 2.Zadanie 2. Remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu w zakresie robót budowlanych remontowych branży budowlanej, instalacyjnej sanitarnej, instalacyjnej elektrycznej - dla którego zamawiającym jest Sąd Rejonowy w Jarosławiu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45433000-7, 45421130-4, 45421140-7, 45431000-7, 45442110-1, 45332000-3, 45332000-3, 45314300-4, 45314320-0, 45315300-1, 45316000-5, 45312100-8, 45317000-2, 32323500-8, 32333000-6, 32342300-5, 45331200-8, 45313100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2257808.36
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Grzegorz Powroźnik prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Firma Handlowo-Usługowo-Finansowa Grzegorz Powroźnik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3080579.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom. Wykonawca zamówienie wykona przy pomocy podwykonawców, którym powierzy wykonanie części zamówienia w zakresie: System okablowania strukturalnego, Instalacja multimedialna, SSWiN Instalacja wideodomofonowa System kontroli dostępu System telewizji dozorowej System Sygnalizacji pożaru System zegarowy System SUG System przyzywowy Instalacja klimatyzacji I, II, III piętro |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna: art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Uzasadnienie prawne: "Art. 67. 1. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: (...) 4) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania,
a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione."
Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego, Nr postępowania F-271-53/2019, złożono tylko jedną ofertę. Przedmiotowa oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu, w zakresie Zadania 2 (Remont budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu w zakresie robót budowlanych remontowych branży budowlanej, instalacyjnej sanitarnej, instalacyjnej elektrycznej) nie złożył kosztorysu ofertowego obejmującego wszystkich wymaganych elementów i pozycji wskazanych w przedmiarze robót, a to: kosztorys ofertowy odnoszący się do Zadania 2 nie obejmuje następujących elementów: stolarka drzwiowa, sanitariaty i p. socjalne.
Brak kosztorysu na wskazane elementy i pozycje powoduje niemożność rozliczenia zadania. Tym samym podanie ceny jedynie na formularzu ofertowym, nie można uznać za wystarczające. Ofertę należało więc odrzucić na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp jako, że jej treść nie odpowiada treści SIWZ i nie jest możliwa poprawa tzw. innej omyłki w trybie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. Ponadto warunki zamówienia wymagane przez Zamawiającego, ustalone w postępowaniu Nr F-271-53/2019 pozostały nie zmienione.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Usługa transportu w zakresie przewozu pacjentów dializowanych nie wymagających opieki medycznej w Wojewódzkim Szpitalu im. Św. Ojca Pio w Przemyślu
- Przebudowa i remont części budynku Medyczno-Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Przemyślu
- Dostawy materiałów biurowych o druków medycznych.
- "Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego o napędzie elektrycznym o DMC do 3,5 tony"
- Dostawy drobiu mrożonego, wędlin i mięsa świeżego
- Dokumentacja projektowa dla zadania pn.: "Rozbudowa odcinków dróg publicznych kategorii gminnej oznaczonych symbolami KDZ1 i KDL1 w mpzp Strefa Gospodarcza II
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA MOSTKÓW W ZDROJOWEJ CZĘŚCI MIASTA
- MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŚWINICACH WARCKICH FILIA PIASKI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Centrum aktywności i wypoczynku w Gminie Nawojowa
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie gminy Waśniów
- Przebudowa i remont części budynku Medyczno-Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Przemyślu
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.