To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-14
Ogłoszenie nr 510201398-N-2020 z dnia 14-10-2020 r.
Dom Pomocy Społecznej w Baćkowicach: "Zakup i dostawa wyposażenia oraz środków ochronnych dla Domu Pomocy Społecznej w Baćkowicach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu "Bezpieczna Przyszłość", Działanie 2.8 Rozwój Usług Społecznych świadczonych w środowisku lokalnym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587774-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540186360-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej w Baćkowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 380592575,
ul. -
101 A,
27-552
Baćkowice, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
505 835 311, e-mail
dps@backowice-gmina.pl, gzbac@onet.eu, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.dpsbackowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa wyposażenia oraz środków ochronnych dla Domu Pomocy Społecznej w Baćkowicach"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1/2020/DPS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Baćkowicach. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania: Zadanie 1 Zakup i dostawa wyposażenia 1. Wannowózek - wózek transportowo kąpielowy z hydrauliczną regulacją wysokości -1 szt. 2. Ozonator - generator ozonu - 1 szt. 3. Lampa wirusobójcza - lampa dezynfekcyjna UV - 1 szt. 4. Koncentrator tlenu -1 szt. 5. Ssak elektryczny - 1 szt. 6. Bezdotykowy automatyczny dozownik do płynu dezynfekcyjnego stojący - 1 szt. 7. Termometr bezdotykowy -2 szt. 8. Ciśnieniomierz automatyczny naramienny - 2 szt. 9. Łóżko rehabilitacyjne - 5 szt. 10. Pościel jednorazowa - 50 szt. Zadanie 2 Zakup i dostawa środków ochronnych 1. Rękawice ochronne nitrylowe - (op. 100 szt.) - 360 szt. - rozmiar S 100 szt. - rozmiar L 60 szt. - rozmiar M -200 szt. 2. Maseczki jednorazowe ochronne chirurgiczne z atestem - 1000 szt. 3. Maseczki ochronne FFP2 - 100 szt. 4. Maseczki FFP3 z zaworem oddechowym - 50 szt. 5. Kombinezony ochronne Tyvek 500 - 20 szt. 6. Ochraniacze na buty jednorazowe wysokie - 200 szt. 7. Fartuchy jednorazowe ochronne medyczne rozm. L - 300 szt. 8. Czepki jednorazowe - 400 szt. 9. Płyn do dezynfekcji rąk 5l. - 10 szt. - z atestem 10. Płyn do dezynfekcji powierzchni 5l. - 10 szt. z atestem 11.Proszek dezynfekcyjny do prania 15kg - 5 szt. 12. Mydło dezynfekcyjne do rąk 5l - 20 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 42981000-6, 33158300-5, 33157810-6, 33190000-8, 39330000-4, 38412000-6, 38423100-7, 33192120-9, 39512000-4, 18143000-3, 18424300-0, 35113400-3, 33631600-8, 33741300-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 Zakup i dostawa wyposażenia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33333.33
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDEIR Przemysław Fila
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35969.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 Zakup i dostawa środków ochronnych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 2 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy postępowanie unieważniono na zadanie 2. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do Laboratorium SPZOZ w Gostyniu odczynników, materiałów zużywalnych i akcesoriów do badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą sprzętu i usługami serwisowymi
- Sukcesywna dostawa rękawiczek nitrylowych i chirurgicznych
- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu i aparatury medycznej dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych (II)
- 2-D/2025 Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dzierżawa sprzętu medycznego stanowiącego wyposażenie Zakładu Diagnostyki i Terapii Endoskopowej
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.