eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baćkowice"Zakup i dostawa wyposażenia oraz środków ochronnych dla Domu Pomocy Społecznej w Baćkowicach"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-14

Ogłoszenie nr 510201398-N-2020 z dnia 14-10-2020 r.

Dom Pomocy Społecznej w Baćkowicach: "Zakup i dostawa wyposażenia oraz środków ochronnych dla Domu Pomocy Społecznej w Baćkowicach"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu "Bezpieczna Przyszłość", Działanie 2.8 Rozwój Usług Społecznych świadczonych w środowisku lokalnym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587774-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540186360-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej w Baćkowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 380592575, ul. - 101 A, 27-552 Baćkowice, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 505 835 311, e-mail dps@backowice-gmina.pl, gzbac@onet.eu, faks .
Adres strony internetowej (url): www.dpsbackowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup i dostawa wyposażenia oraz środków ochronnych dla Domu Pomocy Społecznej w Baćkowicach"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/2020/DPS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Baćkowicach. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania: Zadanie 1 Zakup i dostawa wyposażenia 1. Wannowózek - wózek transportowo kąpielowy z hydrauliczną regulacją wysokości -1 szt. 2. Ozonator - generator ozonu - 1 szt. 3. Lampa wirusobójcza - lampa dezynfekcyjna UV - 1 szt. 4. Koncentrator tlenu -1 szt. 5. Ssak elektryczny - 1 szt. 6. Bezdotykowy automatyczny dozownik do płynu dezynfekcyjnego stojący - 1 szt. 7. Termometr bezdotykowy -2 szt. 8. Ciśnieniomierz automatyczny naramienny - 2 szt. 9. Łóżko rehabilitacyjne - 5 szt. 10. Pościel jednorazowa - 50 szt. Zadanie 2 Zakup i dostawa środków ochronnych 1. Rękawice ochronne nitrylowe - (op. 100 szt.) - 360 szt. - rozmiar S 100 szt. - rozmiar L 60 szt. - rozmiar M -200 szt. 2. Maseczki jednorazowe ochronne chirurgiczne z atestem - 1000 szt. 3. Maseczki ochronne FFP2 - 100 szt. 4. Maseczki FFP3 z zaworem oddechowym - 50 szt. 5. Kombinezony ochronne Tyvek 500 - 20 szt. 6. Ochraniacze na buty jednorazowe wysokie - 200 szt. 7. Fartuchy jednorazowe ochronne medyczne rozm. L - 300 szt. 8. Czepki jednorazowe - 400 szt. 9. Płyn do dezynfekcji rąk 5l. - 10 szt. - z atestem 10. Płyn do dezynfekcji powierzchni 5l. - 10 szt. z atestem 11.Proszek dezynfekcyjny do prania 15kg - 5 szt. 12. Mydło dezynfekcyjne do rąk 5l - 20 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1


Dodatkowe kody CPV: 42981000-6, 33158300-5, 33157810-6, 33190000-8, 39330000-4, 38412000-6, 38423100-7, 33192120-9, 39512000-4, 18143000-3, 18424300-0, 35113400-3, 33631600-8, 33741300-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1 Zakup i dostawa wyposażenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 33333.33
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEDEIR Przemysław Fila
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Ochla - Niedźwiedzia 8
Kod pocztowy: 66-006
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35969.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35969.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 36076.47
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2 Zakup i dostawa środków ochronnych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 2 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy postępowanie unieważniono na zadanie 2.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.