eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gilowice › Termomodernizacja budynku gminnego - Zespołu Szkół w Gilowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-14

Ogłoszenie nr 510201582-N-2020 z dnia 14-10-2020 r.

Gmina Gilowice: Termomodernizacja budynku gminnego - Zespołu Szkół w Gilowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynku gminnego - Zespołu Szkół w Gilowicach" ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna dla działania: 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej dla poddziałania: 4.3.2. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - RIT (Wniosek nr WND- WND-RPSL.04.03.02-24-00E2/19-004) ?

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567978-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540151923-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Gilowice, Krajowy numer identyfikacyjny 072182597, ul. ul. Krakowska 40, 34-322 Gilowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 865 - 30 - 20, e-mail uggilowice@gilowice.pl , faks -.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gilowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku gminnego - Zespołu Szkół w Gilowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku gminnego - Zespołu Szkół w Gilowicach przy ul. Siedlakówka 37. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie dachów krytych blacha trapezową i modernizacja okapów, - docieplenie dachów płaskich, - ocieplenie stropów nad ostatnia kondygnacja, - termomodrnizacja (ocieplenie) ścian zewnętrznych (cz. nadziemna), - termomodrnizacja (ocieplenie) ścian zewnętrznych (strefa podziemna), -- ocieplenie stropodachów w tym wzmocnienie istniejącej więźby dachowej, - ocieplenie stropodachów i stropów w tym wzmocnienie istniejącej więźby dachowej, - niezbędną insfrastruktura zewnętrzną po dociepleniu (w tym: wykonanie warstwy izolacji wodochronnej ścian poniżej gruntu, wraz z elementami kanalizacji drenażowej ) - modernizację instalacji odgromowej na elewacjach po dociepleniu, - remont budowlany pomieszczeń kotłowni, - modernizację zadaszenia wejścia głównego, - modernizację daszków nad wejściami, - modernizację dachu zadaszającego schody (od południa) - dostawę i montaż zadaszenia nad wejściem do sali gimnastycznej, - remont schodów zewnętrznych, - wentylację sali gimnastycznej, - wymianę pokrycia dachowego. - wykonanie instalacji odgromowej. - wymianę pokrycia dachowego. - wykonanie instalacji odgromowej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa (obejmująca: projekty budowlane, wykonawcze, przedmiary robót, informacje dot. BIOZ) , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45113000-2, 45210000-2, 45214210-5, 45260000-7, 45261100-5, 45261210-9, 45262100-2, 45262410-8, 45262500-6, 45320000-6, 45400000-1, 45410000-4, 45421000-4, 45442100-8, 45100000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4830200.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INTRAVI Sp. z o.o. Sp. komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Komorowskich 22
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: Żywiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6052435.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5256745.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6708420.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.