To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-24
Ogłoszenie nr 510202106-N-2019 z dnia 24-09-2019 r.
Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie: dostawa ambulansu drogowego typu C z zabudową przedziału medycznego oraz wyposażeniem medycznym w podziale na zadania dla potrzeb Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie wraz z przeszkoleniem pracowników merytorycznych ZRM Braniewo w zakresie prawidłowej eksploatacji i obsługi pojazdu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538510-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie, Krajowy numer identyfikacyjny 28024206800000,
ul. ul. Moniuszki
13,
14-500
Braniewo, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
556 208 361, e-mail
zamowienia@szpital-braniewo.home.pl, faks
556 208 362.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-braniewo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o. o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa ambulansu drogowego typu C z zabudową przedziału medycznego oraz wyposażeniem medycznym w podziale na zadania dla potrzeb Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie wraz z przeszkoleniem pracowników merytorycznych ZRM Braniewo w zakresie prawidłowej eksploatacji i obsługi pojazdu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PCM/ZP 01/I/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie eksploatowanego, ambulansu drogowego typu C, wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2019 r. z zabudową przedziału medycznego oraz wyposażeniem medycznym w podziale na zadania dla potrzeb Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie wraz z przeszkoleniem pracowników merytorycznych ZRM Braniewo w zakresie prawidłowej eksploatacji i obsługi pojazdu.. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: 2.1. Zadanie 1: ambulans drogowy typy C z zabudową medyczną i noszami z transporterem 2.2. Zadanie 2: defibrylator do zamontowania w ambulansie typu C 2.3. Zadanie 3: urządzenie do kompresji klatki piersiowej do wyposażenia ambulansu typu C 2.4. Zadanie 4: wyposażenie medyczne ambulansu typu C 3. Dotyczy zadania 2,3,4 w przypadku gdy Wykonawcą zadania 2,3,4 będzie inny oferent aniżeli Wykonawca zadania 1, to Zamawiający przekaże protokólarnie wyposażenie dla Wykonawcy zadania I w celu ich zamontowania w ramach zabudowy przedziału medycznego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj asortymentu i jego ilość w zadaniach, okresy gwarancji, warunki serwisu zostały określone w załączniku nr 2 do oferty "Formularze cenowe" oraz w "Formularzach wymaganych warunków technicznych" w załączniku nr 2a do oferty 5. Ambulans ma spełniać wymagania: 5.1. ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 1990) 5.2. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Tekst jednolity Dz. U. 2016 poz. 2022) 6. Ambulans ma spełniać wymagania określone w polskiej normie PN-EN 1789+A2:2015-01 typ ambulansu C (lub normy równoważnej) i w normie PN EN 1865 odpowiednim do przedmiotu (zakresu) prowadzonego postępowania. 7. Ambulans (spełniający wszystkie wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ) ma posiadać certyfikat potwierdzający pozytywnie przeprowadzone dynamiczne badania wytrzymałościowe (kompleksowe testy zderzeniowe całego ambulansu a nie poszczególnych jego elementów) wykonane przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z normą PN-EN 1789. 8. Oferowany ambulans musi posiadać świadectwa homologacji pojazdu skompletowanego (na samochód bazowy pod ambulans oraz na zabudowę medyczną/pojazd specjalny sanitarny), wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (tekst jednolity Dz. U. 2015, poz. 1475) 9. Wyposażenie medyczne ambulansu musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 poz. 876 z póź. zm.)) 10. Dostarczony ambulans, sprzęt medyczny powinien być wolny od wad fizycznych i prawnych, a także praw osób trzecich oraz, że nie toczą się przeciw niemu żadne postępowania. Za wszelkie ewentualne roszczenia osób trzecich skierowane do przedmiotu umowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność. 11. Wykonawca zapewni na oferowany ambulans pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zabudowy medycznej oraz pełny serwis gwarancyjny pojazdu bazowego w Autoryzowanej Stacji Obsługi. 12. Wykonawca zapewni na oferowane wyposażenie medyczne pełny serwis gwarancyjny. 13. Wymagane są następujące minimalne okresy gwarancji liczone od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego: 13.1. mechaniczna na pojazd bazowy - min. 24 miesiące bez limitu kilometrów 13.2. powłoki lakiernicze - min. 24 miesiące 13.3. perforacja korozyjna elementów nadwozia - min. 120 miesięcy 13.4. na zabudowę medyczną - min. 24 miesiące 13.5. na wyposażenie medyczne - min. 24 miesiące 14. Warunki płatności: 14.1. Zadanie I: termin 30 dni po protokólarnym odbiorze ambulansu z wykonaną zabudową medyczną i zamontowanym wyposażeniem medycznym z zadań 2,3,4, po prawidłowym wystawieniu faktury VAT 14.2. Zadanie II: termin 30 dni po protokólarnym odbiorze sprzętu i prawidłowo wystawionej fakturze VAT
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 34211200-9
Dodatkowe kody CPV: 33100000-1, 79632000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1: ambulans drogowy typy C z zabudową medyczną i noszami z transporterem |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
329745.37
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: W.A.S. WIETMARSCHR - POLSKA Sp. z o .o .
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
398174.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2: defibrylator do zamontowania w ambulansie typu C |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
79629.63
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PARAMEDICA POLSKA Sp. z o .o sp. k..
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
85459.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3:urządzenie do kompresji klatki piersiowej do wyposażenia ambulansu typu C |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
48655
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52547.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie 4: wyposażenie medyczne ambulansu typu C |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
66291.85
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RMB SYSTEM s. c. A. Boryga M. Kowalski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
63849.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.