To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-25
Ogłoszenie nr 510202317-N-2019 z dnia 25-09-2019 r.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury: Przebudowa budynku nr 9 - modernizacja systemów ochrony w kompleksie wojskowym Kraków, ul. Montelupich 3
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570101489-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 35013684328100,
ul. ul. Mogilska
85,
30-901
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
261 13 10 40, e-mail
rzikrakow.zam.publ@ron.mil.pl, faks
261 13 13 06.
Adres strony internetowej (url): www.rzikrakow.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku nr 9 - modernizacja systemów ochrony w kompleksie wojskowym Kraków, ul. Montelupich 3
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):28/2019/ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku nr 9 - modernizacja systemów ochrony w kompleksie wojskowym Kraków, ul. Montelupich 3. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: - wzór umowy wraz z załącznikami, - szczególne wymagania w zakresie informacji niejawnych wraz z załącznikami, - przedmiar robót, - założenia wyjściowe do kosztorysowania, - dokumentacja projektowa, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Ww. dokumenty stanowią załączniki do siwz i są jej integralną częścią. Projekt wykonawczy instalacji słaboprądowych opatrzony jest klauzulą "ZASTRZEŻONE". Projekt wykonawczy instalacji słaboprądowych będzie udostępniony do wglądu zainteresowanym w siedzibie Zamawiającego, po wcześniejszym ustaleniu terminu i godziny spotkania (osoba do kontaktu: Dominika Jaworska tel. 261-13-16-78). Osoby zgłaszające się powinny wystąpić z pismem o udostępnienie dokumentów niejawnych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do założeń wyjściowych do kosztorysowania) oraz złożyć Zobowiązanie Wykonawcy do przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do założeń wyjściowych do kosztorysowania) i instrukcję bezpieczeństwa do zobowiązania (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zobowiązania). Pismo o udostępnienie dokumentacji niejawnej należy przesłać na fax.:261-13-16-22 lub email.: do.jaworska@ron.mil.pl lub u.siudak-badon@ron.mil.pl. Osoby zgłaszające się powinny posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej "Zastrzeżone" lub pisemne upoważnienie uprawniające do dostępu do takich informacji wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r. nr 182, poz. 1228) wraz z aktualnym zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Notatki dotyczące materiału podlegającego ochronie mogą być zamieszczane w zarejestrowanych przez odpowiednią komórkę organizacyjną odpowiedzialną za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oraz opatrzonych odpowiednią klauzulą notatnikach. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności wyszczególnione w przedmiarze robót chyba, że czynności te będą wykonywać samodzielnie bez zatrudniania innych osób. Pozostałe informacje, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy, zawiera załącznik nr 8 do siwz - wzór umowy. Zamawiający, zgodnie z art. 131g ust. 3 pkt 1 ustawy wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom oraz podania nazw (firm) podwykonawców wraz z przedmiotem umów o podwykonawstwo, dla których są oni proponowani.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3
Dodatkowe kody CPV: 45312000-7, 45314300-4, 45314320-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg ograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1205303.80
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Budownictwo, Instalacje, Technologie - BUDINTECH Barbara Marciniec
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1475159.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa tśm - termometr do podgrzewaczy PPGW-200 oraz części do palników
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania "Rozświetlimy Mistrzejowice! Nowe lampy = większe bezpieczeństwo". Budżet Obywatelski edycja XI.
- 22/2025 Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 3 części
- dostawy drobnego sprzętu medycznego
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 38 PAKIETÓW
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na wybudowaniu i oddaniu Zamawiającemu do użytku obiektu przy ul. Golikówka 125 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
- Montaż przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Sułów - obszary z ciekami wodnymi - II etap
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kobylcu - Etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.