Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-15
Ogłoszenie nr 510202453-N-2020 z dnia 15-10-2020 r.
Sąd Rejonowy w Bełchatowie: Świadczenie usługi sprzątania, utrzymywania czystości i usług gospodarczo-konserwatorskich w obiekcie Sądu Rejonowego w Bełchatowie przy ul. Okrzei 4 wraz z przyległym terenem zewnętrznym oraz części terenów zielonych przy ul. Pabianickiej 32
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 579676-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540170620-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Bełchatowie, Krajowy numer identyfikacyjny 32319200000000,
ul. ul. Okrzei
4,
97-400
Bełchatów, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
0-44 6322177 w. 115, 6322177 w, e-mail
wilanowski@belchatow.sr.gov.pl, faks
0-44 6322177 w. 115.
Adres strony internetowej (url): http://belchatow.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi sprzątania, utrzymywania czystości i usług gospodarczo-konserwatorskich w obiekcie Sądu Rejonowego w Bełchatowie przy ul. Okrzei 4 wraz z przyległym terenem zewnętrznym oraz części terenów zielonych przy ul. Pabianickiej 32
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):A-2320-14/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: 1. Sprzątanie pokoi biurowych oraz innych pomieszczeń wewnętrznych w Sądzie Rejonowym w Bełchatowie przy ul. Okrzei 4, 97-400 Bełcható w. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zakres i godziny, w których zamówienie będzie wykonywane : a) codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 15.30 - 18.00 sprzątaniem będą objęte sale rozpraw, korytarze, hole, przedsionki, klatki schodowe, toalety, b) codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 14.00-15.30 sprzątaniem będą objęte pokoje sędziowskie, sekretariaty, pozostałe pomieszczenia biurowe, korytarze, hole, przedsionki, klatki schodowe, toalety, c) codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 07.00 - 15.00 odbywać się będzie utrzymywanie czystości i usługi gospodarczo- konserwatorskie w obiekcie Sądu Rejonowego w Bełchatowie przy ul. Okrzei 4 wraz z przyległym terenem zewnętrznym, d) raz w miesiącu w okresie od maja do października - odbywać się będzie sprzątanie terenów zielonych przy ul. Pabianickiej 32. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) usługa winna być wykonywana przy użyciu własnych środków czystości i środków higienicznych oraz narzędzi i urządzeń technicznych Wykonawcy. b) w ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania na własny koszt środków zapachowych do toalet (w spreju i w żelu), zawieszek do WC, mydła antybakteryjnego w płynie, płynu do dezynfekcji powierzchni, papieru toaletowego, ręczników papierowych, płynów do zmywania naczyń i gąbek-zmywaków kuchennych, worków na śmieci oraz narzędzi, urządzeń technicznych i środków chemicznych niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia. c) Zamawiający wymaga, aby narzędzia i urządzenia techniczne wykorzystywane przez Wykonawcę podczas realizacji zamówienia (wiadra, szczotki, odkurzacze, maszyny czyszczące, polerki, mopy, drabinki itp.) były sprawne i bezpieczne, zgodne z obowiązującymi wymaganiami i przepisami oraz w ilościach zapewniających właściwe wykonanie usługi. d) przez cały okres realizacji umowy Wykonawca będzie dostarczał materiały higieniczne w ilościach niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, spełniających co najmniej poniższe wymagania: - papier toaletowy (średnica rolki min. 18 cm), dwuwarstwowy, białość minimum 65%, - ręcznik papierowy w listkach, typu "Zetka", 21 cm x 22 cm, minimum 65% białości, o obniżonej pylności, - mydło antybakteryjne w płynie z kolagenem, o świeżym, przyjemnym zapachu, naturalne dla skóry pH, niepowodujące uczulenia i wysuszenia skóry, łagodne, o dobrej pienistości, - odświeżacze powietrza o świeżym, przyjemnym zapachu. 4. Do świadczenia usług: ? sprzątania i utrzymywania czystości Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej 5 pracowników, z których jeden będzie zatrudniony w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), a czterech co najmniej na ½ etatu , ? utrzymywania czystości i usług gospodarczo- konserwatorskich w obiekcie Sądu Rejonowego w Bełchatowie przy ul. Okrzei 4 wraz z przyległym terenem zewnętrznym oraz części terenów zielonych przy ul. Pabianickiej 32 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej 1 pracownika zatrudnionego w pełnym wymiarze czasu pracy). 5. Wykonawca przyjmując usługę do wykonania zobowiązuje się zarazem do przejęcia odpowiedzialności za: ? przestrzeganie przez osoby sprzątające zasady zamykania pomieszczeń, w których aktualnie nie sprzątają, a do których mają dostęp; ? zamykania otwartych okien, gaszenie świateł w chwili zakończenia pracy w sprzątanych pomieszczeniach, ? wszelkie ewentualne szkody na osobie lub mieniu powstałe w wyniku niewykonywania bądź nienależytego wykonywania przedmiotu zamówienia, ? inne działania lub zaniechania pracowników świadczących usługę. 6. Wykonawca jest zobowiązany do: ? wykonywania pracy z należytą starannością określoną w art. 355 § 2 Kodeksu cywilnego, przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości, ? zagwarantowania, że proces utrzymania czystości jest zgodny ze standardami i przepisami przewidzianymi dla tego typu usługi, ? stosowania się do doraźnych poleceń osób reprezentujących Zamawiającego, ? zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących Zamawiającego i jego siedziby, ? dbałości o sprzątane pomieszczenia i znajdujące się w nich wyposażenie. 7. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób uczestniczących przy realizacji zamówienia, wykonujących czynności wymienione w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 SIWZ) z wyłączeniem pozycji nr: 15,18,20,33,37,54. 8. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody (według wyboru Zamawiającego) w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 4, tj.: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem (odpowiednio przez Wykonawcę) lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczenia społecznego, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 9. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 4 Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 4. 10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżeli z ważnych względów, np. zaniedbanie lub nienależyte wykonanie obowiązków wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, długotrwała choroba, nie będzie możliwe wykonanie zamówienia przez wskazane osoby, pod warunkiem spełnienia wymogów określonych w SIWZ. 12. W celu prawidłowego oszacowania ceny ofertowej wskazane jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu świadczenia usługi. 13. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania w trakcie trwania niniejszej umowy aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczeniowa nie mniejszą niż 80 000 zł. Kopie polisy poświadczone! za zgodność z oryginałem Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu do dnia 31.12.2020 r. 14. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony został we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 50760000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
119512.20
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "TOP-CLEANER" Monika Otręba
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
147000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1936E (ul. Zamoście) na odcinku od Al. Jana Pawła II do granic Miasta Bełchatowa (do ul. Ludwikowskiej)
- Budowa Leśnej Krainy Rekreacji
- Remont sanitariatów w III Liceum Ogólnokształcącym im. Adama Mickiewicza w Bełchatowie
- Rozbudowa (w tym sala gimnastyczna), przebudowa i termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Janowie
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach im przyległych
- Usługa utrzymania czystości i porządku na terenie zewnętrznym Szpitala wraz z całodobowym utrzymaniem czystości na terenie lądowiska dla helikopterów.
- świadczenie usług profesjonalnego, kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku Mazurskiego Centrum Zdrowia Szpitala Powiatowego w Węgorzewie
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania w siedzibie Spółki Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania Muzeum Fryderyka Chopina wraz z łącznikiem magazynowym oraz terenem administrowanym przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie
więcej: Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.