To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-25
Ogłoszenie nr 510203154-N-2019 z dnia 25-09-2019 r.
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych,papieru do drukarek i kserokopiarek oraz kopert z nadrukiem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 584311-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 36784953800177,
ul. Mińska
60,
54-610
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
(71) 356-39-19, e-mail
zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Osoba Prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych,papieru do drukarek i kserokopiarek oraz kopert z nadrukiem
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WRO.WOP.260.53.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papieru do drukarek i kserokopiarek oraz kopert z nadrukiem, których szczegółowy wykaz wraz z podaniem ilości przedstawiono w Formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 1, 2 i 3 do Formularza ofertowego. 2. Zamówienie podzielono na 3 odrębne części (przedmioty) zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie odrębną część (przedmiot) stanowi: Przedmiot 1 Dostawa artykułów biurowych, których szczegółowy wykaz przedstawiono w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza ofertowego, Przedmiot 2 Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek, których szczegółowy wykaz przedstawiono w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Formularza ofertowego, Przedmiot 3 Dostawa kopert z nadrukiem, których szczegółowy wykaz przedstawiono w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do Formularza ofertowego, a nadruk ma być wykonany zgodnie z instrukcją w załączonym wyciągu z Księgi Identyfikacji Wizualnej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Przedmiot nie może być dzielony przez Wykonawców. Niedopuszczalne jest składanie ofert na wybrane z przedmiotu pozycje. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 4. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) w załącznikach nr 1, 2 i 3 do Formularza ofertowego Zamawiający podaje maksymalne ilości poszczególnych asortymentów, które w ciągu trwania umowy mogą ulec zmniejszeniu, b) częściowe zamówienia będą składane telefonicznie i potwierdzane faksem lub pocztą elektroniczną w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, c) Zamawiający zastrzega sobie, iż odpłatność będzie regulowana za dostawy pobrane tj. za faktyczną ilość zrealizowanych dostaw. Płatności odbywać się będą przelewem na konto dostawcy. Należności z tytułu zrealizowania dostawy każdorazowo będą regulowane wg cen jednostkowych podanych w ofercie, d) ceny podane w załącznikach nr 1, 2 i 3 do Formularza ofertowego muszą uwzględniać dostarczenie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia do biur Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa we Wrocławiu zlokalizowanych: - we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60, - we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 2, - we Wrocławiu przy ul. Kunickiego 4, - w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199, - w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28, - w Rakowicach Wielkich 15, e) nie dopuszcza się możliwości waloryzacji cen w trakcie trwania umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30190000-7
Dodatkowe kody CPV: 30197630-1, 30199710-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
83507.25
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa CDN Paweł Rurak, Weronika Rurak Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
73159.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
79880.50
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa CDN Paweł Rurak, Weronika Rurak Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
77472.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa kopert z nadrukiem |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24414.51
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ANION PLANT Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25457.31
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- 58.2024 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Merck Life Science lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Rozbudowa budynku usługowego, o zewnętrzną windę osobową, położonego przy ulicy Grunwaldzkiej 12b we Wrocławiu.
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, narzędzi i skóry oraz dostawa chemii gospodarczej i akcesoriów do utrzymania czystości
- Dostawa urządzeń do Zimowego Utrzymania Dróg w podziale na 2 zadania.
- 59.2024 Sukcesywna dostawa odczynników firmy EURx lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Wykonanie, dostawa oraz montaż szafy na dokumenty na potrzeby pracowników socjalnych Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rędzińskiej 66/68 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
- Sukcesywna dostawa zadrukowanych materiałów papierniczych na potrzeby Sądu Najwyższego.
- BON-IV.272.27.2024.ŁC Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
- Dostawa materiałów biurowych w okresie 1 roku
- Dostawa artykułów papierniczych i materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku
- Sukcesywny zakup artykułów biurowych w tym papieru i baterii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.