To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-25
Ogłoszenie nr 510203314-N-2019 z dnia 25-09-2019 r.
Gmina Osjaków: "Dostawa infrastruktury sieciowej, sprzętu komputerowego i akcesoriów" w ramach projektu pn. "Nowoczesna szkoła w Osjakowie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Społeczny
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582248-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Osjaków, Krajowy numer identyfikacyjny 73093467700000,
ul. Targowa
26,
98-320
Osjaków, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
43 842 33 91, e-mail
rkostrzycka@osjakow.pl, faks
43 842 33 91 wew. 13.
Adres strony internetowej (url): www.osjakow.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa infrastruktury sieciowej, sprzętu komputerowego i akcesoriów" w ramach projektu pn. "Nowoczesna szkoła w Osjakowie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RIZ.272.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa infrastruktury sieciowej, sprzętu komputerowego i akcesoriów oraz wykonanie usługi instalacji wraz z okablowaniem do Szkoły Podstawowej w Osjakowie im. Powstańców Styczniowych, do budynku przy ul. Wieluńskiej 14 w ramach zamówienia pn. "Dostawa infrastruktury sieciowej, sprzętu komputerowego i akcesoriów" w ramach projektu pn. "Nowoczesna szkoła w Osjakowie", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020, oś priorytetowa XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji, poddziałanie XI.1.2 Kształcenie ogólne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający wymaga dostawy wraz z montażem w miejscu dostawy, którym jest budynek Szkoły Podstawowej w Osjakowie im. Powstańców Styczniowych przy ul. Wieluńskiej 14, 98 - 320 Osjaków. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dostawy z należytą starannością i w nieprzekraczalnym terminie określonym przez Wykonawcę w formularzu oferty. Termin wykonania dostawy i wykonania usługi instalacji wraz z okablowaniem Wykonawca zobowiązany będzie uzgadniać na bieżąco z realizatorem projektu, którym jest dyrektor Szkoły Podstawowej im. Powstańców Styczniowych w Osjakowie. Dostawę Wykonawca zobowiązany jest wykonać w dni robocze, w godzinach pracy szkoły. Wykonawca dostarczy do szkoły podstawowej infrastrukturę sieciową, sprzęt komputerowy i akcesoria objęte niniejszym zamówieniem na własny koszt i własne ryzyko, zapewni rozładunek i wniesienie wszystkich elementów dostawy do wskazanych pomieszczeń budynków szkoły oraz wykona usługę instalacji wraz z okablowaniem. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia. W ramach dostawy Wykonawca dokona również konfiguracji, wdrożenia i uruchomienia dostarczonego sprzętu. Wszystkie elementy dostawy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Na dostarczony sprzęt komputerowy, akcesoria, wykonaną usługę - oddzielnie na każdy element, asortyment - Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z wymaganiami określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Dokumentem gwarancyjnym będzie umowa zawarta z Wykonawcą w wyniku wyboru najkorzystniejszej oferty. Okres gwarancji rozpoczyna bieg w dniu odbioru przedmiotu umowy (dostawy). Odbiór przedmiotu umowy odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego potwierdzonego przez przedstawicieli Stron umowy. W dniu dostawy Wykonawca wraz z dostarczanym sprzętem, akcesoriami dostarczy dokumenty w języku polskim opisujące ich funkcje, sposób użytkowania, instrukcje obsługi, konserwacji, gwarancje, atesty, certyfikaty. Zamawiający informuje, że w przypadku podania w opisach dostawy infrastruktury sieciowej, sprzętu komputerowego i akcesoriów nazw własnych materiałów, urządzeń lub producenta, nie mają one na celu naruszenia przepisów art. 7 i art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, użytkowych i technologicznych Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do asortymentu opisanego przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego asortyment (materiały lub urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania asortymentu (materiałów lub urządzeń) równoważnych do materiałów i urządzeń określonych przykładowo w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów lub urządzeń wykazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym, użytkowym i funkcjonalnym (posiadają nie gorsze właściwości użytkowe i funkcjonalne jakie zostały opisane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia). Brak w ofercie wykonawcy opisu, o którym mowa powyżej, będzie traktowany jako deklaracja dostawy asortymentu wymienionego w dokumentacji przetargowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV: 30213000-5, 32420000-3, 48820000-2, 48000000-8, 30236000-2, 33195100-4, 30232100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
169666.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo OPTIMUS Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
152165.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa oraz instalacja sprzętu sieciowego i oprogramowania umożliwiającego budowę i obsługę sieci SD-WAN w Centrali i w Sekcjach Zamiejscowych KOWR
- Zakup i dostawa serwerów, przełączników sieciowych, zasilaczy UPS, biblioteki taśmowej wraz z licencjami w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna".
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.