eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osjaków"Dostawa infrastruktury sieciowej, sprzętu komputerowego i akcesoriów" w ramach projektu pn. "Nowoczesna szkoła w Osjakowie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-25

Ogłoszenie nr 510203314-N-2019 z dnia 25-09-2019 r.

Gmina Osjaków: "Dostawa infrastruktury sieciowej, sprzętu komputerowego i akcesoriów" w ramach projektu pn. "Nowoczesna szkoła w Osjakowie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Społeczny

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582248-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Osjaków, Krajowy numer identyfikacyjny 73093467700000, ul. Targowa 26, 98-320 Osjaków, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 43 842 33 91, e-mail rkostrzycka@osjakow.pl, faks 43 842 33 91 wew. 13.
Adres strony internetowej (url): www.osjakow.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa infrastruktury sieciowej, sprzętu komputerowego i akcesoriów" w ramach projektu pn. "Nowoczesna szkoła w Osjakowie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIZ.272.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa infrastruktury sieciowej, sprzętu komputerowego i akcesoriów oraz wykonanie usługi instalacji wraz z okablowaniem do Szkoły Podstawowej w Osjakowie im. Powstańców Styczniowych, do budynku przy ul. Wieluńskiej 14 w ramach zamówienia pn. "Dostawa infrastruktury sieciowej, sprzętu komputerowego i akcesoriów" w ramach projektu pn. "Nowoczesna szkoła w Osjakowie", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020, oś priorytetowa XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji, poddziałanie XI.1.2 Kształcenie ogólne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający wymaga dostawy wraz z montażem w miejscu dostawy, którym jest budynek Szkoły Podstawowej w Osjakowie im. Powstańców Styczniowych przy ul. Wieluńskiej 14, 98 - 320 Osjaków. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dostawy z należytą starannością i w nieprzekraczalnym terminie określonym przez Wykonawcę w formularzu oferty. Termin wykonania dostawy i wykonania usługi instalacji wraz z okablowaniem Wykonawca zobowiązany będzie uzgadniać na bieżąco z realizatorem projektu, którym jest dyrektor Szkoły Podstawowej im. Powstańców Styczniowych w Osjakowie. Dostawę Wykonawca zobowiązany jest wykonać w dni robocze, w godzinach pracy szkoły. Wykonawca dostarczy do szkoły podstawowej infrastrukturę sieciową, sprzęt komputerowy i akcesoria objęte niniejszym zamówieniem na własny koszt i własne ryzyko, zapewni rozładunek i wniesienie wszystkich elementów dostawy do wskazanych pomieszczeń budynków szkoły oraz wykona usługę instalacji wraz z okablowaniem. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia. W ramach dostawy Wykonawca dokona również konfiguracji, wdrożenia i uruchomienia dostarczonego sprzętu. Wszystkie elementy dostawy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Na dostarczony sprzęt komputerowy, akcesoria, wykonaną usługę - oddzielnie na każdy element, asortyment - Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z wymaganiami określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Dokumentem gwarancyjnym będzie umowa zawarta z Wykonawcą w wyniku wyboru najkorzystniejszej oferty. Okres gwarancji rozpoczyna bieg w dniu odbioru przedmiotu umowy (dostawy). Odbiór przedmiotu umowy odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego potwierdzonego przez przedstawicieli Stron umowy. W dniu dostawy Wykonawca wraz z dostarczanym sprzętem, akcesoriami dostarczy dokumenty w języku polskim opisujące ich funkcje, sposób użytkowania, instrukcje obsługi, konserwacji, gwarancje, atesty, certyfikaty. Zamawiający informuje, że w przypadku podania w opisach dostawy infrastruktury sieciowej, sprzętu komputerowego i akcesoriów nazw własnych materiałów, urządzeń lub producenta, nie mają one na celu naruszenia przepisów art. 7 i art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, użytkowych i technologicznych Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do asortymentu opisanego przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego asortyment (materiały lub urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania asortymentu (materiałów lub urządzeń) równoważnych do materiałów i urządzeń określonych przykładowo w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów lub urządzeń wykazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym, użytkowym i funkcjonalnym (posiadają nie gorsze właściwości użytkowe i funkcjonalne jakie zostały opisane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia). Brak w ofercie wykonawcy opisu, o którym mowa powyżej, będzie traktowany jako deklaracja dostawy asortymentu wymienionego w dokumentacji przetargowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6


Dodatkowe kody CPV: 30213000-5, 32420000-3, 48820000-2, 48000000-8, 30236000-2, 33195100-4, 30232100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 169666.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo OPTIMUS Sp. z o. o.
Email wykonawcy: optsier@net.pl
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 84K
Kod pocztowy: 98-200
Miejscowość: Sieradz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 152165.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 152165.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 152165.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.