eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZielonkaUsługa nadzoru inwestorskiego nad modernizacją/remontem kładki dla pieszych nad rzeką Długą w ciągu ulicy Obrońców Westerplatte w Zielonce.



Ogłoszenie z dnia 2020-10-16

Ogłoszenie nr 510203432-N-2020 z dnia 16-10-2020 r.

Urząd Miasta Zielonka: Usługa nadzoru inwestorskiego nad modernizacją/remontem kładki dla pieszych nad rzeką Długą w ciągu ulicy Obrońców Westerplatte w Zielonce.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta Zielonka, Krajowy numer identyfikacyjny 69291401200000, ul. ul. Lipowa 5, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 613 913, e-mail zam.publiczne@zielonka.pl, faks 227 819 989.
Adres strony internetowej (url): www.zielonka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa nadzoru inwestorskiego nad modernizacją/remontem kładki dla pieszych nad rzeką Długą w ciągu ulicy Obrońców Westerplatte w Zielonce.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIZ.271.2.47.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór nad modernizacją/remontem kładki dla pieszych nad rzeką Długą w ciągu ulicy Obrońców Westerplatte w Zielonce. Zakres prac przy obiekcie w szczególności obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty remontowe, - prace końcowe. 1. Roboty przygotowawcze: - wygrodzenie i oznakowanie tymczasowe robót na czas prowadzonych prac, Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu. 2. Roboty na obiekcie obejmą: - demontaż balustrad, - skucie wierzchu płyty zespalającej (nadlewki betonu na belkach ustroju), - demontaż nawierzchni z kostki betonowej na długość skrzydełek, - wypiaskowanie powierzchni betonu na pozostałej części konstrukcji i naprawy betonu (ubytków) zaprawami PCC, (spód konstrukcji, podpory, ławy, górna i boczna powierzchnia skrzydełek), - wykonanie nowej płyty zespalającej, - wykonanie remontu górnych i bocznych powierzchni ław podpór środkowych, - wykonanie i montaż nowych balustrad za pomocą kotew wklejanych, - wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego betonu, - wykonanie na górze płyty nawierzchni z żywic gr 5cm, - wykonanie na powierzchni betonu stykających się gruntem izolacji powłokowej, - wykonanie na pozostałych odsłoniętych częściach betonu za pomocą powłok malarskich o właściwościach hydrofobizujących, - wykonanie i szczelnienie dylatacji pozornych. Roboty na obiekcie zostaną wykonane w technologii monolitycznej na miejscu budowy. 3. Prace końcowe: - rekultywacja i uporządkowanie terenu; - usunięcie oznakowania tymczasowego robót. Szczegółowy zakres dotyczący wykonania modernizacji/remontu kładki dla pieszych oraz warunki realizacji zawiera dokumentacja techniczna sporządzona przez firmę Budownictwo Inżynieryjne "P-O MOST" Paweł Osiecki z siedzibą w 09-100 Płońsk, Poświętne, ul. Pułtuska 28, w zakresie: o projektu wykonawczego, o specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, o przedmiaru robót. Dokumentacja techniczna znajduje się na stronie internetowej bip.zielonka.pl w zakładce ZAMÓWIENIA PUBLICZNE ROK 2020, POD NR WIZ.272.2.43.2020. Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: 1) należytego zapoznania się z dokumentacją projektową i wszelkimi dokumentami związanymi z realizacją niniejszej umowy, w szczególności z umowami z wykonawcami poszczególnych robót, wytycznymi, opracowaniami dodatkowymi, decyzjami administracyjnymi, 2) należytego zapoznania się z stanem faktycznym dotyczącym terenu inwestycji, 3) reprezentowania Zamawiającego na budowie w szczególności poprzez kontrolowanie zgodności realizacji przedmiotu umowy z dokumentacją techniczną, sztuką budowlaną, prawem obowiązującym w tym zakresie, a w szczególności z Prawem budowlanym, obowiązującymi normami, zasadami i warunkami określonymi w decyzji pozwolenia na budowę, 4) sprawdzania jakości, zatwierdzania wykonywania robót, wbudowanych materiałów budowlanych i urządzeń, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie czy zamiennych nieobjętych dokumentami Zamawiającego, 5) kontrolowanie zgodności wykonania robót z umową wykonawcy robót budowlanych oraz jego podwykonawców, sprawdzanie prawidłowości dokonywanych przez wykonawcę robót budowlanych wpisów do dziennika budowy, a także dokonywania wpisów do dziennika budowy w ramach powierzonych obowiązków nadzoru, 6) wstrzymania prac i zawiadamiania o tym niezwłocznie Zamawiającego, jeżeli roboty budowlane są prowadzone w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z postanowieniami umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych oraz jego podwykonawcami, 7) ścisłej współpracy z Zamawiającym, 8) uczestnictwa w sprawdzeniu i odbiorze robót budowlanych podlegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowania i udziału w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego, 9) kontrola i nadzór nad robotami w zakresie BHP i ochrony środowiska, 10) nie mniej niż 2 razy w tygodniu kontroli robót budowlanych na placu budowy, 11) bezzwłocznego stawienia się na placu budowy w przypadku zaistnienia sytuacji awaryjnej, 12) informowania z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach, w tym również zagrożeniach terminów, o nieprawidłowościach, zaniedbaniach i wadach występujących podczas realizacji robót budowlanych oraz informowania o podejmowanych działaniach zapobiegawczych oraz naprawczych, a także do proponowania sposobu ich usunięcia, 13) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz bieżącego kontrolowania budowy, 14) wykonywania na bieżąco dokumentacji fotograficznej w formie cyfrowej, 15) wskazywania ewentualnych braków, usterek i wad, ustalania terminów ich usunięcia oraz nadzoru i potwierdzania ich usunięcia, 16) weryfikowania i oceny kosztorysów wykonawczych i zamiennych, 17) opiniowania, składanych przez wykonawcę robót budowlanych, propozycji wykonania robót podobnych, wszelkich zmian w stosunku do realizowanego projektu, 18) informowania, weryfikacji i doradzania w przypadku zaistnienia sporów lub roszczeń wykonawcy robót budowlanych, jego podwykonawców, wykonawcy projektu lub osób trzecich, 19) sporządzania protokołów konieczności w celu akceptacji przez Zamawiającego, 20) wydawania kierownikowi budowy (uzgodnionych z Zamawiającym) poleceń określonych przepisami Prawa budowlanego, 21) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych obiektu w okresie gwarancji wykonawcy robót budowlanych, 22) wykonywania innych czynności wynikających z nadzoru inwestorskiego (uzgodnionych z Zamawiającym), 23) współdziałania z Zamawiającym w przypadku kontroli przebiegu realizacji zadania przez jednostki zewnętrzne, w celu dostarczenia kontrolującemu wszelkich niezbędnych dokumentów dotyczących tego zadania, 24) współuczestnictwo przy organizowaniu przeprowadzania prób, badań, atestacji, odbiorów itp.,przedstawiania Zamawiającemu informacji o wszelkich problemach i zagrożeniach, które kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym, należy przewidzieć. 2. Po analizie czynności niezbędnych do realizacji zamówienia stwierdza się, że czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71247000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BUDOWNICTWO INŻYNIERYJNE "P-O MOST" Paweł Osiecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Poświętne, ul. Pułtuska 28
Kod pocztowy: 09-100
Miejscowość: Płońsk
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6150.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6150.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6150.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie art. 67 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający w dniu 24.09.2020 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Usługa nadzoru inwestorskiego nad modernizacją/remontem kładki dla pieszych nad rzeką Długą w ciągu ulicy Obrońców Westerplatte w Zielonce, poprzez zamieszczenie w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na swojej stronie BIP ogłoszenia nr 589098-N-2020. Przedmiotowe postępowanie było prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 02.10.2020 r., do godziny 10:00, nie złożono żadnej oferty. Zatem postępowanie zostało unieważnione. W związku z koniecznością pełnienia nadzoru nad robotami budowlanymi związanymi z remontem mostu, Zamawiający zaprosił do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki Wykonawcę: BUDOWNICTWO INŻYNIERYJNE "P-O MOST" Paweł Osiecki. Przy czym, warunki zamówienia określone w uprzednio prowadzonym postępowaniu, pozostały nie zmienione. Mając na uwadze powyższe należy stwierdzić, że przesłanki zastosowania trybu z wolnej ręki określone w art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zostały spełnione.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.