eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiątnicaGłęboka termomodernizacja budynków szkolnych Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Chor. Jana Szymańskiego w Marianowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-19

Ogłoszenie nr 510204123-N-2020 z dnia 19-10-2020 r.

Zespół Szkół im. chor. J. Szymańskiego w Marianowie: Głęboka termomodernizacja budynków szkolnych Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Chor. Jana Szymańskiego w Marianowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane ze środków Funduszu Europejskiego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.Priorytet I Ochrona środowiska. Działanie 1.3.1 Zmniejszenie emisyjności gospodarki Umowa Nr : POIS.01.03.01-00-0011/17-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 601176-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Konsorcjum wykonawców : BICO GROUP. Tomasz Przybylski - Pełnomocnik Ul. Staniewicka 1 lok. 2 03-310 Warszawa BICO GROUP Sp. z o.o. - Partner Ul. Staniewicka 1 lok. 2 03-310 Warszawa


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół im. chor. J. Szymańskiego w Marianowie, Krajowy numer identyfikacyjny 98393000000000, ul. , 18-421 Piątnica, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 166 611, e-mail zsrmari@izd.psl.org.pl, faks 862 166 611.
Adres strony internetowej (url): www.marianowo.edupage.org

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Głęboka termomodernizacja budynków szkolnych Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Chor. Jana Szymańskiego w Marianowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/2019/7.2/3.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę, rozbudowę i termomodernizację istniejących budynków szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marianowie. Obiekty istniejące do przebudowy, rozbudowy i termomodernizacji: ? istniejący budynek Szkoły, ? istniejący budynek Internatu, ? istniejący budynek Warsztatów szkolnych Budynki Szkoły, Warsztatów i Internatu objęte opracowaniem zlokalizowane są na działkach Nr ewid. 6/3, 6/13, 2/1 obręb Marianowo, 18-421 Piątnica. W zakresie przebudowy do rozbiórki przewidziano strefy wejść do istniejących budynków wraz ze schodami oraz ściany zewnętrze wg oznaczeń na rysunkach, posadzki na gruncie we wszystkich budynkach, ściany działowe w pomieszczeniach sanitarnych, część pokryć dachowych pod wykonanie nowych klap dymowych, część stropów pod wykonanie otworów dla nowych kanałów wentylacyjnych, część stropów pod wykonanie nowych klatek schodowych - internat, część ścian zewnętrznych przy klatkach schodowych - internat, część ścian zewnętrznych pomiędzy szkołą, a warsztatem w miejscu zaprojektowanego łącznika, okna drzwi i bramy zewnętrzne we wszystkich budynkach. Przebudowana zostanie instalacja centralnego ogrzewania i ciepłej wody. Nowym źródłem ciepła dla budynków będzie instalacja pomp ciepła w oparciu o resublimacyjne pompy ciepła. W tym zakresie wykonana będzie : ? instalacja wody zimnej i ciepłej ? instalacja kanalizacji sanitarnej ( w ograniczonym zakresie ) ? instalacja centralnego ogrzewania wodnego ? budowa instalacji pomp ciepła ( dla każdego budynku zaprojektowano niezależną instalację pomp ciepła ) ? wentylacja mechaniczna nawiewno - wywiewna z rekuperacją, Zakres inwestycji obejmuje również wykonanie sieci (instalacji) podziemnych i nadziemnych, sieci sanitarnych, instalacji, energetycznych zasilających i sterujących, oświetlenia wraz z niezbędną infrastrukturą. W budynkach wykonana zostanie instalacja elektryczna: ? oświetlenia wewnętrznego ? modernizacja instalacji niskoprądowych ? oświetlenia zewnętrznego budynków ? oświetlenia terenu przy budynkach z wykorzystaniem opraw typu LED Przewiduje się zabudowę systemu monitoringu ruchu, który obejmował będzie teren ciągów komunikacyjnych, obszarów wejściowych do obiektów i na zewnątrz na elewacji. Zainstalowany będzie zdalny system zarządzania pracą źródeł i odbiornikami energii. Przewiduje się wykonać instalację odgromową metodą oczkową. Zasilanie istniejące będzie zmodernizowane ze względu na projektowane OZE. Zakres robót obejmuje również montaż systemu fotowoltaicznego o łącznej mocy 64 kWp, który składać się będzie z 229 szt. paneli fotowoltaicznych o mocy 280W. Panele będą znajdować się na dachach: ? 142 szt. - na dachu szkoły ? 87 szt. - na dachu internatu Projekt obejmuje swoim zakresem budowę drogi pożarowej oraz placu manewrowego. Nowym obiektem budowanym będzie łącznik z elementów konstrukcji stalowej na fundamentach, całkowicie zakryty, z zewnętrznymi schodami. Łącznik połączy budynek Szkoły z budynkiem Warsztatów. Inwestycja będzie realizowana w trzech etapach : I Etap - roboty obejmujące zakres przewidziany dla budynku Warsztatów - do 31.12.2020r II Etap - roboty obejmujące zakres przewidziany dla budynku Szkoły : od 01.01.2020r - do 31.12.2020r III Etap - roboty obejmujące zakres przewidziany dla budynków Internatu : od 01.09.2020r do 31.12.2021r

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111300-1, 45262520-2, 44112410-5, 45330000-9, 45320000-6, 45443000-4, 45331100-7, 45310000-3, 45421000-4, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21862196.74
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PERANEK Sp. z o.o. S.K
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ksawersów 21
Kod pocztowy: 02-656
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31898547.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28999987.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34240211.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.