To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-19
Ogłoszenie nr 510204225-N-2020 z dnia 19-10-2020 r.
Bursa Szkolna: Wymiana istniejących zużytych wykładzin w pokojach mieszkalnych na wykładzinę antypoślizgową z atestem (pokoje mieszkalne na parterze w budynku bursy przy ul. Sikorskiego 5a w Ełku)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587459-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Bursa Szkolna, Krajowy numer identyfikacyjny 79000289600000,
ul. ul. Sikorskiego
,
19-300
Ełk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
0-87 6216986, e-mail
elkbursa@poczta.wp.pl, faks
0-87 6216986.
Adres strony internetowej (url): http://bursa.elk.pl/bip_bursa/p,17,zamowienia-publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana istniejących zużytych wykładzin w pokojach mieszkalnych na wykładzinę antypoślizgową z atestem (pokoje mieszkalne na parterze w budynku bursy przy ul. Sikorskiego 5a w Ełku)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BS.D.2401-09/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest "Wymiana istniejących zużytych wykładzin w pokojach mieszkalnych na wykładzinę antypoślizgową z atestem (pokoje mieszkalne na parterze w budynku bursy przy ul. Sikorskiego 5a w Ełku)". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ - Dokumentacja techniczna. 2. Kody CPV 1) 45000000-7 Roboty budowlane; 2) 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłogi; 3) 45432130-4 Pokrywanie podłóg; 4) 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. 3. Zakres zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 8 do SIWZ - Dokumentacja techniczna. Zakres robót budowlanych obejmuje przede wszystkim: 1) Rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych - rulony- 267,51 m2 2) Demontaż listew przyściennych z PCV- 278,12 m2 3) Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin podłogowych -mechaniczne przeszlifowanie -267,51 m2 4) Gruntowanie podłoży - powierzchnie poziome - 267,51m2 5) Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej gr. 5 mm wykonywane w pomieszczeniach o pow. ponad 8 m2 - 267,51 m2 6) Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych antypoślizgowe ze specjalistycznej wykładziny PCV w wywinięciem na ściany - 294,26 m2 7) Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych - zgrzewanie wykładzin rulonowych - 294,26 m2 8) Wywiezienie samochodami skrzyniowymi gruzu z rozbieranych konstrukcji żwirobetonowych i wykładziny PCV na odległość do 1 km - 1,87m3 9) Wywiezienie samochodami skrzyniowymi gruzu z rozbieranych konstrukcji - za każdy następny 1km - 1,87 m3 10) Utylizacja gruzu -1,87m3 11) Listwy na połączeniach posadzek nowych ze starymi - progowe do łazienek - 17 szt. Załączona dokumentacja techniczna robót jest przykładowa, określająca orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. 4. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączona dokumentacja techniczna nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj.: jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z projektem. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ: Dokumentacja techniczna. 6. Zaleca się, aby przed przygotowaniem i złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji robót, po uprzednim ustaleniu terminu z Zamawiającym. 7. Roboty będą realizowane w czynnym obiekcie i nie mogą utrudniać prawidłowej działalności bursy w związku z tym terminarz robót powinien być skonsultowany w Zamawiającym i dostosowany do pracy placówki. Prace powinny być prowadzone sukcesywnie po maksymalnie trzy pokoje. Wykonawca we własnym zakresie winien odizolować front robót (zabezpieczyć przed przedostawaniem się kurzu i innych zanieczyszczeń) do pozostałych pomieszczeń bursy oraz ograniczyć inne uciążliwości związane z robotami budowlanymi. 8. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r., (tj. Dz. U. z 2020 poz. 568 ze zm.) ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 poz. 568 ze zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 284 ze zm.). Koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach obciążają Wykonawcę (wywóz, składowanie i utylizacja odpadów). Po zakończeniu robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający wywóz odpadów i ich utylizację. 9. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kopię opłaconej polisy Ubezpieczenia od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00 zł. 10. Gwarancja - wymagany minimalny okres gwarancji 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 11. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów. Zamawiający określa wymagania co do wykładziny -wykładzina antypoślizgowa z atestem i ma spełniać następujące parametry techniczne: elastyczna wykładzina podłogowa pcv heterogeniczna grubość całkowita - 2mmm grubość warstwy wierzchniej - 0,8 mm klasyfikacja - obiektowe - Klasa 34 (EN 649) klasyfikacja - przemysłowe - Klasa 43 (EN 685) ciężar całkowity - 3120 g/m2 klasa palności - Bfl-s1 stabilność poślizgowa DS. (EN 14041) oraz R10 (DIN 51130). Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz.U. z 2020 poz. 148 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 471). Zawarte ewentualnie nazwy materiałów w dokumentacji podano jako przykładowe i określające ich standardy techniczne i estetyczne. W realizacji można stosować materiały innych firm, które odpowiadają standardowi określonemu w dokumentacji lub ten standard podwyższają. Materiały przed ich użyciem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz. U. z 2020 poz. 148 ze zm.). Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru lub przedmiary mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru lub przedmiarach pod warunkiem, że zapewnia one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych oraz nie będą gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) i parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu gwarancje producenta oraz wszystkie atesty zakupionej i układanej wykładziny.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45432100-5, 45432130-4, 45432130-4, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50961.09
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Spółka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31437.21
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Wybór osób pełniących funkcję zastępcy koordynatora oraz specjalisty ds. szkoleń branżowych i zawodowych w podziale na dwie części
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Wykonanie posadzki z płytek ceramicznych w pomieszczeniach foyer zlokalizowanych na parterze oraz 1 piętrze budynku Sali Koncertowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.