To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-26
Ogłoszenie nr 510204395-N-2019 z dnia 26-09-2019 r.
Gmina Chmielnik: Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej
na terenie Miasta i Gminy Chmielnik
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świetokrzyskiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 584321-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Chmielnik, Krajowy numer identyfikacyjny 29100974500000,
ul. Plac Kościuszki
7,
26-020
Chmielnik, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413 543 273, e-mail
inwestycje@chmielnik.com, faks
413 543 273.
Adres strony internetowej (url): www.chmielnik.com
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Chmielnik
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IPS.271.41.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac termomodernizacyjnych w budynkach użyteczności publicznej Gminy Chmielnik zgodnie z zakresem określonym w dokumentacji projektowej. Postępowanie prowadzone jest w częściach, w podziale na 3 części: * Część 1 - "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Chmielnik - Budynek Chmielnickiego Centrum Kultury" Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem następujące rodzaje usprawnień i przedsięwzięć termomodernizacyjnych budynku Chmielnickiego Centrum Kultury w Chmielniku, ul. Starobuska 10: - Ocieplenie ścian - styropian grafitowy EPS gr. 15cm (l=0.032w/mK), - Ocieplenie ścian - wełna mineralna gr.15cm (l=0.032w/mK), - Ocieplenie stropu- styropianem EPS037gr. 22 cm (l=0.037 W/mK), - Ocieplenie ścian poniżej poziomu terenu - Polistyren ekstrudowany XPS gr. 12cm (l=0.032w/mK), - Wymiana stolarki okiennej na nowe okna z PCV, - Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej z PCV, - Wymiana pokrycia dachowego na nową papę termozgrzewalną, - Montaż nowych rynien i rur spustowych wykonanych z blachy stalowej, - Remont schodów przy wejściach do budynku polegający na wymianie kostki brukowej, - Wymiana uszkodzonych elementów drewnianych więźby dachowej, -Udrożnienie przewodów wentylacyjnych, - Ocieplenie istniejących kominów - Styropian EPS gr. 5cm (l=0.038W/mK), - Roboty związane z modernizacją kotłowni gazowej wraz z osprzętem o mocy 45kW: · Demontaż starego kotła wraz z armaturą i orurowaniem. · Montaż nowego kotła kondensacyjnego zasilanego gazem ziemnym wraz z osprzętem. · Montaż licznika ciepła. · Demontaż starego podgrzewacza pojemnościowego. Montaż nowego podgrzewacza wraz z podłączeniem do nowej kotłowni. · Demontaż / montaż instalacji gazu. - Wymiana istniejących instalacji elektrycznych: ? Instalacja oświetlenia ogólnego. ? Instalacja gniazd 230 V. ? Instalacja siłowa. ? Instalacja połączeń wyrównawczych. ? Instalacja odgromowa. ? Instalacja ochrony od porażeń - wymiana opraw oświetleniowych na LED. - inne określone w załączonej dokumentacji projektowej - Załącznik nr 7 do SIWZ. * Część 2 - Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Chmielnik - Budynek Szkoły Podstawowej w Suchowoli Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem następujące rodzaje usprawnień i przedsięwzięć termomodernizacyjnych budynku Szkoły Podstawowej w Suchowoli nr 102: - Ocieplenie ścian zewnętrznych - Styropian EPS gr.15cm (l=0.032w/mK), - Ocieplenie ścian zewnętrznych poniżej poziomu terenu- Polistyren ekstrudowany XPS gr. 15cm (l=0.037w/mK), - Wymiana stolarki okiennej na nowe okna z PCV, - Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na nowe z PCV, - Wymiana rynien i rur spustowych wykonanych z blachy stalowej, - Remont schodów przy wejściu głównym do budynku oraz balkonu od str. południowej polegający na pokryciu ich płytkami mrozoodpornymi. - Udrożnienie przewodów wentylacyjnych, - Ocieplenie istniejących kominów -Styropian EPS gr. 5cm (l=0.038W/mK), - wymianę istniejącego kotła na paliwo stałe, na kocioł na pellet, - nową instalację centralnego ogrzewania w całym budynku, - wymianę istniejących zasobników ciepłej wody na jeden nowy, - wymiana istniejących instalacji elektrycznych ? Instalacja oświetlenia ogólnego. ? Instalacja gniazd 230 V. ? Instalacja siłowa. ? Instalacja połączeń wyrównawczych. ? Instalacja odgromowa. ? Instalacja ochrony od porażeń. - wymiana opraw oświetleniowych na LED. - inne określone w załączonej dokumentacji projektowej - Załącznik nr 8 do SIWZ. * Część 3 - Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Chmielnik - Budynek świetlicy wiejskiej w msc. Jasień Przedmiot zamówienia w Części 3 obejmuje dwa zadania: 3.1 Przebudowę budynku świetlicy wiejskiej w Jasieniu: Przebudowa obejmuje swym zakresem wydzielenie nowych pomieszczeń, wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych oraz przystosowanie wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych. W ramach zadania należy wykonać roboty rozbiórkowe, murowe, tynkarskie, okładzinowe, posadzkarskie i malarskie oraz instalację kanalizacji sanitarnej wewnętrznej. Zakres prac określa dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 9.2 do SIWZ. 3.2 Termomodernizację budynku świetlicy wiejskiej w Jasieniu: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Jasieniu, nie podpiwniczonego bez poddasza użytkowego. W budynku zostaną przeprowadzone prace termomodernizacyjne: - docieplenie ścian zewnętrznych budynku - styropian PS-E FS15 gr. 14 cm, - docieplenie stropu nad parterem: wełna mineralna gr 24 cm i posadzki na gruncie - styropian PS-E FS 100 - 14cm, - wymiana instalacji elektrycznej, - wymiana instalacji c.w.u, - wymiana okien - stolarka zewnętrzna PCV, szyby zespolone o współczynniku przenikania ciepła U=0,63 W/m²K, - wymiana drzwi zewnętrznych, - wymiana instalacji sanitarnych wewnętrznych w obiekcie: * instalacje: z.w., c.w.u., * instalacja kanalizacji sanitarnej, * instalacje centralnego ogrzewania wraz z kotłownią na paliwo stałe (pellet), - inne określone w załączonej dokumentacji projektowej - Załącznik nr 9.1 do SIWZ. 2) W zakres zamówienia wchodzi także zabezpieczenie terenu robót, wywóz i utylizacja odpadów oraz prowadzenie dokumentacji gospodarki odpadami wymaganej przepisami szczególnymi, uporządkowanie terenu robót oraz skompletowanie dokumentacji powykonawczej. UWAGA: * Po realizacji robót termomodernizacyjnych stropy, ściany, posadzki należy doprowadzić do stanu użytkowego o standardzie nie gorszym niż pierwotny. Wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót, w tym wszelkie prace pomocnicze i montażowe, towarzyszące wymagane do zrealizowania zadania w stanie gotowym do użytkowania ( podana cena ofertowa zawierać będzie również wartość tych czynności). * Informacje co do przebiegu wykonywanych robót: a. Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem inwestycji, uzbrojeniem terenu, istniejącymi obiektami i wszelkimi warunkami mogącymi mieć wpływ na prace rozbiórkowe, remontowe i nowe roboty budowlane. b. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie i wykonywanie prac zgodnie z projektem, uzgodnieniami z zamawiającym i koordynację z wszystkimi branżami. c. Prace budowlane muszą być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, normami i wymogami bezpieczeństwa oraz zgodnie z wymogami sztuki budowlanej. d. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć teren budowy oraz obiekty przed szkodami tj. zapewnić tymczasowe osłony ochronne, ogrodzenia itp. chroniące obiekt. Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy wyrządzonych szkód na własny koszt. e. Teren budowy należy utrzymać w czystości i porządku zapewniając bezpieczeństwo użytkownikom przyległego terenu. f. Dobór i kolorystyka wszelkich elementów wykończeniowych, elewacyjnych, widocznych elementów konstrukcyjnych oraz budowlanych zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych podlega akceptacji Zamawiającego. 3) Projekt "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie miasta i gminy Chmielnik" planowany jest do realizacji w ramach Osi Priorytetowej 3 - "Efektywna i zielona energia" Działania 3.3 "Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 W związku z tym, że wniosek o dofinansowanie przedmiotowego zadania jest w ocenie w przypadku nie przyznania środków na jego realizację przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki 7 - 9 do SIWZ: - Załącznik nr 7 - Dokumentacja projektowa, przedmiary robót, audyty i STWiOR ChCK, -Załącznik nr 8-Dokumentacja projektowa, przedmiary robót, audyty i STWiOR Suchowola, - Załącznik nr 9 - Dokumentacja projektowa, przedmiary robót, audyty i STWiOR - Jasień. 5) Przedmiar robót ma charakter dokumentu pomocniczego umożliwiającego Wykonawcom wyliczenie ceny za roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia obrazują skalę robót budowlanych i stanowią pomoc w oszacowaniu zamówienia. 6) Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, dopuszcza się zaproponowanie w ofercie równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia. 7) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r.. poz. 1666 z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia ( z zachowaniem zasady anonimowości) na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. 8) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty, w tym użyte materiały oraz dostarczone i zamontowane urządzenia, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Termin udzielonej gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 9) Wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót, w tym wszelkie prace pomocnicze i montażowe, towarzyszące wymagane do zrealizowania zadania w stanie gotowym do użytkowania ( podana cena ofertowa zawierać będzie również wartość tych czynności). 10) Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane materiały budowlane były nowe i nieużywane, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz posiadały certyfikaty i atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa. 11) Kosztorys ofertowy uproszczony należy sporządzić na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pozostałych załączników opisujących przedmiot zamówienia. 12) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą art. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). 13) Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Stosowne oświadczenie w swojej treści Formularz ofertowy stanowiący - Załącznik nr 1 do SIWZ. 14) Wykonawcy zobowiązani są do wypełnienia oświadczenia dotyczącego statusu przedsiębiorcy ( informacja o charakterze statystycznym wymagana do ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, publikowanego przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych) zamieszczonego w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ. Zgodnie z art. 105 ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. z 2016r. poz. 1829 z późn. zm.) za małego przedsiębiorcę uważa się przedsiębiorcę, który w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych: 1) zatrudniał średniorocznie mniej niż 50 pracowników oraz 2) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 10 mln euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 10 milionów euro. Zgodnie z art. 106 ww. ustawy za średniego przedsiębiorcę uważa się przedsiębiorcę, który w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych: 1) zatrudniał średniorocznie mniej niż 250 pracowników oraz 2) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 50 mln euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 43 milionów euro. 3. Dodatkowe wymagania: 3.1. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3.3. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ i załącznikach do SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne". Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45321000-3, 45330000-9, 45453000-7, 45421000-4, 45400000-1, 45410000-4, 45442100-8, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Chmielnik - Budynek Chmielnickiego Centrum Kultury |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1048085.35
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NADI BUD Mariusz Grabka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
864622.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Chmielnik - Budynek Szkoły Podstawowej w Suchowoli |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1050720.21
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Projekt - Technika Łukasz Czerwik, Grzegorz Mochocki Sp. J
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
720488.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Chmielnik - Budynek świetlicy wiejskiej w msc. Jasień |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
530876.49
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Projekt - Technika Łukasz Czerwik Grzegorz Mochocki Sp. J.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
393056.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CHMIELNIK
- Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Chmielnik
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia lokali i obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Chmielniku Sp. z o.o. w okresie od 01.04.2025 do 30.09.2026 roku
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy drogi wewn. w Piotrkowicach ul. Graniczka oraz ul. Kraśnik wraz ze świadczeniem nadzoru autorskiego przy realizacji zaprojektowanych robót
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Chmielnik oraz podległych obiektów i infrastruktury
- Zimowe utrzymanie dróg i placów gminnych na terenie Gminy Chmielnik w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Remont Sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 2 we Wrocławiu
- "Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.12-IP.01-0091/23, "Budujemy Przyszłość - Wiedzowy Impuls."Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym-ścieżka edukacyjna"
- Remont drogi gminnej nr 011050L w miejscowości Zadębce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.