eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W RAMACH PROJEKTU CENTRUM KOMPETENCJI ZAWODOWYCH W ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W KRZESZOWICACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-19

Ogłoszenie nr 510204460-N-2020 z dnia 19-10-2020 r.

Podkrakowskie Centrum Rozwoju Edukacji i Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W RAMACH PROJEKTU CENTRUM KOMPETENCJI ZAWODOWYCH W ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W KRZESZOWICACH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krzeszowicach `´ o numerze RPMP.10.02.02-12-0021/19, który realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 - Poddziałanie 10.2.1. Kształcenie zawodowe uczniów - ZIT.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583102-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540177263-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Podkrakowskie Centrum Rozwoju Edukacji i Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 12253991900000, ul. Piłsudskiego 29, 31-111 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 123577571, e-mail centrum.edu@powiat.krakow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://pcreidn.powiat.krakow.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W RAMACH PROJEKTU CENTRUM KOMPETENCJI ZAWODOWYCH W ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W KRZESZOWICACH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PCREiDN.271.8/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Krakowskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku numer 2 do SIWZ (OPZ). 2. Produkty, będące przedmiotem zamówienia należy dostarczyć od poszczególnych szkół, według załącznika numer 2 do SIWZ. 3. Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego pokrywa we własnym zakresie Wykonawca. 4. Wykonawca dostarczy oraz przekaże pracownikowi dokonującemu odbioru ze strony Zamawiającego sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, płytami instalacyjnymi, sterownikami, certyfikatami itp. 5. Lista szkół: 5.1. Zespół Szkół Ponadpodstawowych, ul. Krakowska 15, 32-065 Krzeszowice [ZSP Krzeszowice]; 5.2. Zespół Szkół i Placówek Oświatowych im. Władysława Łokietka w Skale; ul. Ks. Stanisława Połetka 30 32-043 Skała 6. Produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być: 6.1. fabrycznie nowe; 6.2. wolne od wad fizycznych i prawnych; 6.3. dostarczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych producenta; 6.4. dostarczone wraz z kompletem standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub elektronicznej; 6.5. zgodne z odpowiednimi normami i innymi wymaganiami formalnymi. 7. Zamawiający zdecydował się podzielić przedmiot zamówienia na części. Opis poszczególnych części zamówienia zawarty jest w załączniku numer 2 do SIWZ. a. Część I dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. Władysława Łokietka w Skale objętego stawką podatku VAT w wysokości 23%, b. Część II dostawa komputerowego i peryferyjnego dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach objętego stawką podatku VAT w wysokości 23%, c. Część III dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. Władysława Łokietka w Skale objętego stawką podatku VAT w wysokości 0 %, d. Część IV dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach objętego stawką podatku VAT w wysokości 0%

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30237450-8, 30232100-5, 31224500-7, 30216130-6, 38652100-1, 30231300-0, 30231320-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. Władysława Łokietka w Skale objętego stawką podatku VAT w wysokości 23%

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Z uwagi na powtórzenie czynności wyboru oferty najkorzystniejszej w części 1 powstał brak środków na sfinansowanie tego zamówienia. Komisja wnioskuje o unieważnienie postępowania w przedmiotowej części. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 93 ust. 3 pkt 2 oraz na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1843), Zamawiający winien unieważnić przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części I. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. w brzmieniu "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie nr 1 złożono 3 oferty. W wyniku rozstrzygnięcia części I postępowania pierwotnie jako najkorzystniejszą wybrano ofertę nr 2 ,,e-Tech´´ Jacek Sójka s.j, ul. Nowa 29/31, 90-030 Łódź w cenie 62 499,27 zł brutto. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy poinformował Zamawiającego o popełnieniu błędu w formularzu asortymentowo-cenowym, który winien skutkować odrzuceniem jego oferty z przedmiotowego postępowania. Mając na uwadze powyższe Zamawiający dokonał powtórzenia czynności badania i oceny oferty , w wyniku którego za najkorzystniejszą w części I uznano Ofertę nr 5 CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka sp. z o.o., ul. Wolnośc 8 lok. 4, 26-600 radom w cenie 85 810,95 zł brutto Cena oferty ocenionej jako najkorzystniejsza przewyższa jednak kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia. Z uwagi na fakt, że przedmiotowe zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej a Zamawiający na dzień dzisiejszy nie posiada możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty ocenionej jako najkorzystniejsza postępowanie w części I winno podlegać unieważnieniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: dostawa komputerowego i peryferyjnego dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach objętego stawką podatku VAT w wysokości 23%,

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Z uwagi na powtórzenie czynności wyboru oferty najkorzystniejszej w części 2 powstał brak środków na sfinansowanie tego zamówienia zatem Zamawiający unieważnia postępowania w przedmiotowej części. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 93 ust. 3 pkt 2 oraz na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2019 r. poz. 1843), Zamawiający winien unieważnić przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części nr 2. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. w brzmieniu "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w części 2 złożono 3 oferty. W trakcie trwania postepowania dwie z tych ofert zostały odrzucone z dalszego udziału w przedmiotowym postępowaniu. Mając na uwadze powyższe, że w wyniku poprawy oczywistej omyłki pisarskiej w zapisie ceny jednej z ofert Zamawiający dokonał powtórzenia czynności badania i oceny oferty , w wyniku którego za najkorzystniejszą w części II uznano Ofertę nr 5 CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka sp. z o.o., ul. Wolnośc 8 lok. 4, 26-600 radom w cenie 89 175,00 zł brutto Cena oferty ocenionej jako najkorzystniejsza przewyższa jednak kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie danej części zamówienia. Z uwagi na fakt, że przedmiotowe zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej a Zamawiający na dzień dzisiejszy nie posiada możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty ocenionej jako najkorzystniejsza postępowanie w części II winno podlegać unieważnieniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. Władysława Łokietka w Skale objętego stawką podatku VAT w wysokości 0 %

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 47068.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bino Computers S.Bobek, B. Bielak, S. Bara Spółka Jawna
Email wykonawcy: sylwek@bino.pl
Adres pocztowy: ul. Urocza 27
Kod pocztowy: 32-020
Miejscowość: Wrząsowice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30190.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35550.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach objętego stawką podatku VAT w wysokości 0%

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 63851.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALLTECH S.J. Zdzisław Pająk, Artur Pająk
Email wykonawcy: przetargi@alltech.pl
Adres pocztowy: ul.Spółdzielcza 33
Kod pocztowy: 09-407
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48885.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53340.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.