eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milejów › KOMPLEKSOWA OBSŁUGA GASTRONOMICZNA DOŻYWIANIE DZIECI I MŁODZIEŻY ORAZ W PRZYPADKU DORAŹNYCH POTRZEB ZAPEWNIENIE GORĄCEGO POSIŁKU DLA OSÓB DOROSŁYCH W ZAKRESIE ZADAŃ WŁASNYCH GMINY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-27

Ogłoszenie nr 510204874-N-2019 z dnia 27-09-2019 r.

Gmina Milejów: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA GASTRONOMICZNA DOŻYWIANIE DZIECI I MŁODZIEŻY ORAZ W PRZYPADKU DORAŹNYCH POTRZEB ZAPEWNIENIE GORĄCEGO POSIŁKU DLA OSÓB DOROSŁYCH W ZAKRESIE ZADAŃ WŁASNYCH GMINY

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586053-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Milejów, Krajowy numer identyfikacyjny 43101955000000, ul. ul. Partyzancka , 21-020 Milejów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 817 572 026, e-mail inwestycje@milejow.pl, faks 817 572 385.
Adres strony internetowej (url): www.milejow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA GASTRONOMICZNA DOŻYWIANIE DZIECI I MŁODZIEŻY ORAZ W PRZYPADKU DORAŹNYCH POTRZEB ZAPEWNIENIE GORĄCEGO POSIŁKU DLA OSÓB DOROSŁYCH W ZAKRESIE ZADAŃ WŁASNYCH GMINY

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IPR.271.28.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa gastronomiczna - dożywianie dzieci i młodzieży oraz w przypadku doraźnych potrzeb zapewnienie gorącego posiłku dla osób dorosłych w zakresie zadań własnych gminy. 2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie przygotowania, gotowania, podawania i dostarczania posiłków dla dzieci i młodzieży oraz w przypadku doraźnych potrzeb zapewnienie gorącego posiłku dla osób dorosłych w zakresie zadań własnych gminy. I Grupa - dzieci przedszkolne (ilość posiłków w szt. średnio w czasie trwania usługi) a) II Śniadanie (IIŚ) 62 100 b) Obiad I (OI) 62 100 c) Podwieczorek (P) 40 079 II Grupa - dzieci i młodzież szkolna oraz pozostali usługobiorcy (ilość posiłków w szt. średnio w czasie trwania usługi) Obiad II 82 292 2.3. Szczegółowy opis realizacji usług będących przedmiotem zamówienia zawarto w załączniku nr 1 oraz w załączniku nr 2 będącym jednocześnie formularzem cenowym. Załącznik nr 1 i załącznik nr 2 stanowią integralne części niniejszej SIWZ. 2.4. Klauzula zatrudnienia. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: przygotowywanie posiłków. (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy). Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w §9 Projektu umowy stanowiącym (Załącznik Nr 2 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6


Dodatkowe kody CPV: 55322000-3, 55520000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 735766.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pełczyński Mariusz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ostrówek 143
Kod pocztowy: 21-013
Miejscowość: Puchaczów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 755027.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 755027.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1136958.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.