To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-19
Ogłoszenie nr 510204986-N-2020 z dnia 19-10-2020 r.
Nadleśnictwo Połczyn: Modernizacja budynku biurowego Nadleśnictwa Połczyn - zakup, dostawa i montaż mebli oraz elementów zabudowy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 584668-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Połczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 33004428100000,
ul. Szczecinecka
12,
78-320
Połczyn-Zdrój, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
943 662 230, e-mail
polczyn@szczecinek.lasy.gov.pl, faks
943 662 230.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_polczyn/zamowienia_publiczne
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_polczyn/zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna Lasów Państwowych nieposiadające osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku biurowego Nadleśnictwa Połczyn - zakup, dostawa i montaż mebli oraz elementów zabudowy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.1.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli oraz elementów wyposażenia wnętrz do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Połczyn, położonego przy ul. Szczecineckiej 12 w Połczynie-Zdroju. Na przedmiot zamówienia składa się w szczególności dostawa: - biurek, - stołów, - lady recepcyjnej, - szaf biurowych, - szaf ubraniowych, - foteli biurowych, - foteli gabinetowych, - krzeseł, - krzeseł konferencyjnych, - sofy, - fotela, - regału na korespondencję, - zabudowy i wyposażenia AGD aneksów kuchennych, - zabudowy w węzłach sanitarnych, - zabudowy drewnianej ozdobnej, - kwietników wewnętrznych z roślinami, - wieszaków, - regałów metalowych, - szafy metalowej aktowej, - tablic i tabliczek informacyjnych. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: o Szczegółowy opis elementów wyposażenia - załącznik nr 1 o Formularz cenowy - załącznik nr 3 o Projekt aranżacji wnętrz i wizualizacje - załącznik nr 4 o Zestawienie krzyżowe - załącznik nr 5 o Wzór umowy - załącznik nr 10
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39150000-8
Dodatkowe kody CPV: 39130000-2, 39112000-0, 39141000-2, 39700000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania określone w SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia na który składają się załączniki nr 1, 3, 4, 5 do SIWZ. Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba Nadleśnictwa Połczyn ul. Szczecinecka 12 w Połczynie-Zdroju. We wszystkich miejscach SIWZ i załącznikach do SIWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SIWZ i jego załącznikach, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami "lub równoważny" lub "lub równoważne"(m.in. zastosowanie urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz "równoważny" lub "równoważne" nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia. Ogólne zasady realizacji zamówienia: o w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym i podpisać przez obie Strony protokół uzgodnień kolorystycznych mebli i wyposażenia; o Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość przedmiotu umowy, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; o wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; o ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; o określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i adresów e-mail oraz innych ustaleń niezbędnych do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; o Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na okres minimum 24 miesięcy. Okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert. Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
450000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KLASS DESIGN Sp z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
423468.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wyposażenia do przedszkola w Szydłowie"
- Wykończenie czterech mieszkań w inwestycji Bulwary Praskie oraz dostawa i montaż mebli do Akademickiego Centrum Konferencyjnego w Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD i klimatyzatorów przenośnych na potrzeby Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
- Dostawa mebli i wyposażenia w ramach zadania: "Zmiana sposobu użytkowania poprzez przebudowę części budynku dawnego gimnazjum oraz rozbudowę w celu utworzenia Klubu Dziecięcego"
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie
- Dostawa mebli w ramach inwestycji "Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej"
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.