To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-27
Ogłoszenie nr 510205362-N-2019 z dnia 27-09-2019 r.
Miasto i Gmina Buk: PRZEBUDOWA BUDYNKU WIEJSKIEGO DOMU KULTURY W DOBIEŻYNIE - ETAP I ORAZ ETAP II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Umowa o przyznanie pomocy Nr 00006-65160-UM1500007/18 na realizację zadania pn.: Przebudowa budynku Wiejskiego Domu Kultury w Dobieżynie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 dotyczy realizacji etapu II
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561658-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540123393-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Buk, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Ratuszowa
1,
64-320
Buk, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 140 671, e-mail
inwestycje@buk.gmina.pl, faks
618 140 101.
Adres strony internetowej (url): www.buk.gmina.pl, www.bip.buk.gmina.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA BUDYNKU WIEJSKIEGO DOMU KULTURY W DOBIEŻYNIE - ETAP I ORAZ ETAP II
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IP.271.07.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Wiejskiego Domu Kultury w Dobieżynie wraz z budową systemowego zadaszenia do celów rekreacyjnych, elementów małej architektury oraz wewnętrznej instalacji oświetleniowej. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów: 1) Etap I - roboty budowlane, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne zgodnie z załączonym przedmiarem robót dla etapu I, 2) Etap II - roboty budowlane, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne oraz monitoring zgodnie z załączonym przedmiarem robót dla etapu II - współfinansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Planuje się utwardzenie terenu przewidzianego na cele parkingowe, częściowo kostką betonową i kostką ażurową. Na terenie planuje się zlokalizowanie pochylni zewnętrznej przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych, zadaszonej wiaty śmietnikowej, oświetlenia terenu oraz obiektów małej architektury. BILANS TERENU - całkowita powierzchnia terenu opracowania ................................................................................ 3108,33 m2 - powierzchnia zabudowy............................................................................................................. 532,62 m2 - powierzchnia nawierzchni utwardzonych ....................................................................................... 992,82 m2 - powierzchnia nawierzchni rekreacyjnej .......................................................................................... 158,00 m2 - powierzchnia biologicznie czynna .................................................................................................. 1424,89 m2 INSTALACJA PODLEWANIA ZIELENI Dla przedmiotowej inwestycji przewidziano dodatkowe osobno opomiarowane wyprowadzenie wody na cele podlewania zieleni. Na odejściu zamontować wodomierz oraz zawór spustowy umożliwiający spuszczenie wody. Rozwiązanie to umożliwili opróżnienie instalacji z wody na czas zimy oraz zabezpieczy instalację przed negatywnym skutkiem temperatur ujemnych. Jako punkty poboru wody na cele podlewania zielni zaprojektowano terenowe puszki pobory wody. Puszki należy zasilić poprzez ciąg instalacji wodociągowej z osobnym opomiarowaniem na cele podlewania zielni. INSTALACJA CIEPŁA TECHNOLOGICZNEGO Instalacje ciepła technologicznego zaprojektowano jako dwururową w układzie zamkniętym. Instalacje ciepła technologicznego do zasilania nagrzewnicy w centrali wentylacyjnych zaprojektowano z istniejącego układu instalacji ogrzewczej w budynku. Miejscem wpięcia w istniejący układ będzie pomieszczenie kotłowni z rozdzielaczami ciepła dla budynku. INSTALACJA KLIMATYZACJI Klimatyzacja w wyznaczonych pomieszczeniach realizowana będzie przez system typu VRV, który posiada możliwość regulacji temperatury oraz zmiany wydajności. Zaprojektowany system klimatyzacji będzie służył chłodzeniu powietrza w okresie lata. Układ klimatyzacji będzie chłodzić powietrze w rozpatrywanych pomieszczeniach w celu zapewnienia odpowiedniej temperatury i pozbycia się zysków ciepła od zainstalowanych urządzeń oraz od ludzi, obniżając temperaturę w pomieszczeniach do zadanego poziomu. INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA - GRZEJNIKOWA Instalację centralnego ogrzewania dla części pomieszczeń pomocniczych na piętrze budynku zaprojektowano jako dwururową, pompową, w układzie zamkniętym zasilaną czynnikiem grzewczym o tz/tp=80/60oC. Rozprowadzenie czynnika grzewczego do grzejników odbywać się będzie za pośrednictwem rur z polietylenu sieciowanego z wkładką aluminiową, prowadzonych w posadzkach budynku. Przewody prowadzone w posadzkach należy układać łukami, aby uzyskać naturalną kompensację wydłużeń termicznych. W poszczególnych pomieszczeniach zaprojektowano grzejniki płytowe z ożebrowaniem konwekcyjnym. Podejście do grzejnika wykonać ze ściany za grzejnikiem. Na zaworach termostatycznych należy zamontować głowice termostatyczne, które pozwolą na utrzymywanie temperatury pomieszczeń na żądanym poziomie, niezależnie od zmian warunków atmosferycznych oraz wpływu dodatkowych źródeł ciepła. Zawory termostatyczne posiadają również możliwość regulacji hydraulicznej instalacji centralnego ogrzewania. INSTALACJE ELEKTRYCZNE Lokalizacja: Dobieżyn, ul. Powstańców Wielkopolskich 47, 64-320 Buk, Ark. 3, j. ewid. 302103_5 obręb ewid. 0003, dz. nr 677/2, 674/5. Projekt przedstawia lokalizacje tablic elektrycznych zasilających podlegających wymianie, rozmieszczenie opraw oświetleniowych i gniazd wtykowych, zasilanie urządzeń sanitarnych, zasilanie bramy wjazdowej, oświetlenie zewnętrzne, ochronę przeciwporażeniową i przeciwprzepięciową, instalację odgromową, a także oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne. Realizowane w ramach niniejszego projektu zmiany nie wymagają zmian mocy przyłączeniowej i umowy przyłączeniowej. Aktualna moc przyłączeniowa jest wystarczająca do obsługi obiektu istniejącego i projektowanych nowych urządzeń na potrzeby jego funkcjonowania. Moc szczytowa wynikająca z bilansu energetycznego wynosi 12,0kW. Szczegółowy zakres opisano w dokumentacji projektowej. 2. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1)dokumentacja projektową opracowaną przez pracownię projektową PL+ sp. z o.o., z siedzibą na osiedlu W. Jagiełły 26/31, 60-694 Poznań pod nazwą "Przebudowa budynku Wiejskiego Domu Kultury w Dobieżynie", 2) Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, 3) obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi warunków technicznych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 4) szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, 5) pozwoleniem na budowę nr 4359/16 z dn. 25.08.2016 r. wydanym przez Starostę Poznańskiego. 3. UWAGI DO PROJEKTU i SSTWiORB 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały,co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne oraz funkcjonalne i nie obniżą określonychw dokumentacji standardów. 2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, STWiOR ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy. 3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą: a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji, b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. 4) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 5) Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy tymczasowego projektu organizacji i zabezpieczenia ruchu na czas trwania robót oraz jego realizacji podczas budowy. 6) W przypadku kiedy z projektu budowlanego/wykonawczego nie wynika wprost zakres robót należy posiłkować się elementami zawartymi w przedmiarach robót. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę: 1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 917 z późn. zm.): - wszystkie czynności składające się na roboty budowlane, za wyjątkiem osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie. 2. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób z wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca składa oświadczenie dotyczące zatrudnienia osób, o których mowa powyżej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45331100-7, 45331210-1, 45310000-3, 32333000-6, 45331220-4, 45212300-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2432018.67
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: UB SZAŁATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2933234.94
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI BUK
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO W ROKU 2025
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy Buk.
więcej: przetargi BUK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
więcej: Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.