To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-20
Ogłoszenie nr 510205392-N-2020 z dnia 20-10-2020 r.
Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.: Zakup kształtek stalowych i mosiężnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 590007-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 19056363200000,
ul. ul. Opata Hackiego
14,
81-213
Gdynia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 627 38 18, e-mail
zamowienia.publiczne@opecgdy.com.pl, faks
58 663 16 66.
Adres strony internetowej (url): https://opecgdy.com.pl
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/opecgdy/proceedings
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup kształtek stalowych i mosiężnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):EZP/563/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w siwz. 2.Występujące w dokumentacji przetargowej określenia odwołujące się bezpośrednio do norm i aprobat służą określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego zobowiązany jest wykazać, iż spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.3.Wielkości występujące w opisie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia określonego w tabelach w punkcie 3.2. siwz podane są w mm.4. Jeżeli w opisie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia określonego w tabelach w punkcie 3.2. siwz nie zostały podane konkretne grubości ścianek do wyceny należy przyjąć opcję najtańszą, spełniającą wymagania techniczne Zamawiającego.5. Zamawiający dopuszcza niewielkie odchylenia od grubości ścianek określonych w tabelach w pkt. 3.2. siwz, wynikające ze standardów i norm przyjętych przez różnych producentów, pod warunkiem, że różnice nie prowadzą do zmian właściwości i możliwości wykorzystania asortymentu w stosunku do opisu zawartego w poszczególnych pozycjach przedmiotu zamówienia oraz nie powodują zaburzenia możliwości porównawczych otrzymanych ofert.6. Zamawiający dopuszcza:1) dla Pakietu nr 1 - Kształtki stalowe:a) wyroby z żeliwa ciągliwego i innych odlewów żeliwnych, ocynkowanych i czarnych o parametrach: o wykonanie: zgodnie z normą PN-EN 10242:1999 lub normą równoważną; o materiał: żeliwo ciągliwe białe wg PN-EN 1562:2012 lub normą równoważną; o gwinty: wg PN-EN 10226-1:2006 oraz PN-EN ISO 228-1:2005 lub normami równoważnymi; o powierzchnia: czarna lub ocynkowana ogniowo, zabezpieczona antykorozyjnie; o ciśnienie robocze - 2,5 MPa w temp. do 120°C. b) elementy rurociągów stalowych ze stali niestopowych i stopowych odpornych na korozję o parametrach: o wykonanie zgodnie z normą PN-EN 10242:1999 oraz norm powiązanych z PED 97/23 lub równoważnymi; o materiał: stal P235GH, P245GH, P265GH, P280GH i inne gatunki zharmonizowane z dyrektywą do stosowania w urządzeniach ciśnieniowych. c) producentów w/w asortymentu posiadających co najmniej następujące dokumenty potwierdzające jakość produkowanych wyrobów: o certyfikat potwierdzający że system zarządzania jest zgodny z wymaganiami norm: ISO 9001; ISO 14001; PN-N-18001 lub normami równoważnymi; o certyfikat spełnienia wymagań Dyrektywy 97/23/EC; o atest higieniczny dla łączników z żeliwa ciągliwego białego wydany przez Państwowy Zakład Higieny w Warszawie lub atest równoważny; o deklarację zgodności dla łączników stosowanych do przesyłania cieczy i gazów o granicznych ciśnieniach i temperaturach podanych w PN-EN 10242:1999 (lub normie równoważnej) czarne i ocynkowane do łączenia gwintowanych elementów z gwintami według PN-EN 10226-1:2006; o certyfikat na Znak Bezpieczeństwa B na łączniki do gazu wydany przez jednostkę certyfikującą; o certyfikat zgodności z oświadczeniem, że dokonano oceny zgodności wyrobów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 roku w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. 2004 Nr 198, Poz. 2041) lub dokument równoważny; o uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do wytwarzania elementów urządzeń ciśnieniowych oraz bezciśnieniowych lub dokument równoważny; o zezwolenie Inspektora Dozoru Technicznego na przenoszenie oznaczeń materiałowych na elementy urządzeń podlegających dozorowi technicznemu, wykonywane przy zastosowaniu obróbki mechanicznej lub dokument równoważny; o aprobatę techniczną dla rurowych łączników stalowych wydaną przez jednostkę posiadającą pozytywną opinię Komisji Aprobat Technicznych zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623) lub dokument równoważny.2)dla Pakietu nr 2 - Kształtki mosiężne:a) gwinty: wg PN-EN 10226-1:2006 oraz PN-EN ISO 228-1:2005 lub normami równoważnymi; b) ciśnienie robocze - 2,5 MPa w temp. do 120°C; c) producentów asortymentu posiadających co najmniej następujące dokumenty potwierdzające jakość produkowanych wyrobów: o certyfikat potwierdzający że system zarządzania jest zgodny z wymaganiami norm: ISO 9001; ISO 14001; PN-N-18001 lub normami równoważnymi; o certyfikat na Znak Bezpieczeństwa B na łączniki do gazu wydany przez jednostkę certyfikującą; o certyfikat zgodności z oświadczeniem, że dokonano oceny zgodności wyrobów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 roku w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. 2004 Nr 198, Poz. 2041) lub dokument równoważny. 7. Warunki dotyczące gwarancji za wady fizyczne: min. 12 miesięcy liczonych od dnia dostawy.8. Wszystkie określone w pkt. 3.2. specyfikacji materiały winny posiadać dopuszczenia do stosowania w budownictwie, a dokumenty potwierdzające zgodność z określonymi normami oraz atesty, świadectwa jakości, certyfikaty i karty pre-rejestracji REACH - gwarant dopuszczenia na rynek (jeśli są wymagane na podstawie odrębnych przepisów), winny być dostarczone wraz z towarem, w przypadku wcześniejszego wezwania ze strony Zamawiającego.9. Ilości określone w pkt. 3.2. specyfikacji są ilościami szacunkowymi, wyliczonymi z należytą starannością. Dopuszcza się różnice w ilościach planowanych w poszczególnych pozycjach w stosunku do faktycznie realizowanych w trakcie trwania umowy. 10. Ilości określone w tabeli w pkt. 3.2. specyfikacji nie są zobowiązaniem Zamawiającego do nabycia towaru w takiej ilości - nie zrealizowanie całości asortymentu nie wpływa na cenę towaru. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość nabycia dodatkowej ilości (w przypadku zwiększenia ilości zamówienia obowiązywać będą ceny określone w tabeli w załączniku nr 1 do siwz) i dodatkowego asortymentu o zbliżonym charakterze (w cenie bieżącej Wykonawcy, która będzie podlegała kontroli Zamawiającego) do poziomu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w razie zgłoszenia przez Zamawiającego stosownego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do jego realizacji.12. Termin i warunki wykonania zamówienia 13. Realizacja zamówień: sukcesywnie, na podstawie cząstkowych pisemnych zamówień wysyłanych pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy, określających: numer i datę zamówienia, termin realizacji zamówienia, przedmiot zamówienia, jednostkę miary, ilość, cenę jednostkową netto, adres dostawy oraz sposób i termin zapłaty. 14. Dostarczone towary winny być pogrupowane wg numerów zamówień. Nie dopuszcza się dostaw częściowych pojedynczego zamówienia.15. Miejsce dostawy: magazyn Zamawiającego, ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia lub inne miejsce na terenie miast: Gdynia, Rumia i Wejherowo wskazane przez Zamawiającego na zamówieniu.16. Realizacja dostaw: do 5 dni roboczych od daty wysłania pisemnego zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1. siwz; dostawy winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8:00 - 14:00.17. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 44163000-0
Dodatkowe kody CPV: 44163200-2, 44163230-1, 44163240-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Kształtki stalowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
237471.72
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU AGA Agnieszka Łączkowska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
216447.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Kształtki mosiężne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39324.60
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU AGA Agnieszka Łączkowska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36240.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zrzutu nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych w kompleksach administrowanych przez KPW Gdynia, na terenie Gdyni
- Sztuczne zasilanie brzegu w rejonie Ostrowa km 133,550 - 136,300
- Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Gdyni na rok 2025
- Dostawa farb specjalistycznych do remontu dokowego statku Horyzont II
- Wykonanie okresowych prac serwisowych oraz remontowych na samolocie L410-UVP-E-LW Turbolet SP-MBA.
- "Utrzymanie czystości na nabrzeżach portowych w Porcie Łeba"
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.