eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy"Budowa chodnika w miejscowości Egiertowo w ramach przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego I - zamówienie podobne nr 1"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-20

Ogłoszenie nr 510206048-N-2020 z dnia 20-10-2020 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach: "Budowa chodnika w miejscowości Egiertowo w ramach przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego I - zamówienie podobne nr 1"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550193625-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540193617-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach, Krajowy numer identyfikacyjny 19168725300000, ul. ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 6810715, e-mail sekretariat@zdpk.pl, zdpk@zdpk.pl, faks 58 6811522.
Adres strony internetowej (url): http://zdp.kartuzy.ibip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa chodnika w miejscowości Egiertowo w ramach przebudowy dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego I - zamówienie podobne nr 1"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDP.4.2201.33.2020.MS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1933G polegająca na budowie chodnika w miejscowości Egiertowo. 2. Przedmiar robót: Lp Wyszczególnienie elementów rozliczeniowych Jedn. Ilość jedn. 1 2 3 4 1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa w terenie równinnym km 0,18 2 Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej mb 30,00 3 Rozebranie ławy betonowej wraz z wywozem i utylizacją mb 1,80 4 Rozbiórka istniejących wjazdów o nawierzchni betonowej wraz z ich podbudową szt.1 oraz utylizacja m2 30,00 5 Rozbiórka istniejących wjazdów o nawierzchni bitumicznej wraz z ich podbudową szt.1 oraz utylizacja m2 10,00 6 Zdjęcie warstwy darniny gr. 10cm wraz z jej wywiezieniem na odległość 5km m3 270,00 7 Roboty ziemne koparką podsiębierną , grunt kat. III - wykonanie koryta pod chodnik i zjazdy m3 98,90 8 Formowanie i zagęszczenie mechaniczne nasypu z gruntu dowiezionego z dokopu m3 70,00 9 Ława betonowa pod krawężniki z oporem z wcześniejszym wykonanie rowka m3 15,68 10 Krawężniki betonowe wystające 100x30x15 i najazdowe 100x22x15 na podsypce cementowo-piaskowej mb 205,00 11 Ława betonowa pod obrzeża z oporem z wcześniejszym wykonaniem rowka m3 5,40 12 Obrzeża betonowe 100x30x8 na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową z wcześniejszym wykonanie rowka mb 180,00 13 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15cm m2 344,00 14 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna - za kolejne 5cm grubości po zagęszczeniu m2 43,00 15 Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna - za kolejne 5cm grubości po zagęszczeniu m2 43,00 16 Wykonanie chodnika z kostki beton. gr. 6 cm, koloru szarego na podsypce cementowo - piaskowej m2 344,00 17 Wykonanie zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm, koloru czerwonego na podsypce cementowo-piaskowej m2 43,00 18 Cięcie asfaltu wzdłuż krawężnika mb 180,00 19 Uzupełnienie masą bitumiczną o śr. gr 8cm m2 32,00 20 Humusowanie skarp gr.10cm i obsianie skarp trawą na szer. 1m m2 270,00 3. Wykonawca powinien dysponować: telefonem stacjonarnym i tel. komórkowym do bezpośredniej łączności z Wykonawcą - osobą odpowiedzialną za podjęcie czynności - wskazaną do kontaktów w umowie. 4. Wykonawca musi uporządkować teren robót. 5. Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 6. Wykonawca wprowadzi czasową organizację ruchu na podstawie zatwierdzonych schematów, które zostaną udostępnione przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10. Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca. 11. Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia - przedmiarach robót i specyfikacji technicznej nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem "lub inne równoważne o nie gorszych parametrach". Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia. 12. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1, który stanowi komplet dokumnetacji technicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 73437.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Radosław Lica
Email wykonawcy: pwlica@gmail.com
Adres pocztowy: ul. ks. Bernarda Szuty 16
Kod pocztowy: 83-324
Miejscowość: Brodnica Górna
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 90327.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 90327.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 90327.78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udzielił zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) w trybie zamówienia z wolnej ręki w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, ponieważ dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, wyłonionemu w trybie przetargu nieograniczonego zaproponowano wykonanie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Ewentualne udzielenie przedmiotowego zamówienia było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości (przetarg nieograniczony, Ogłoszenie nr 545773-N-2020 z dnia 01-06-2020 r. - Roboty budowlane). Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.