eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PostominoDostawa wyposażenia do budynku świetlicowo-administracyjnego w Pieńkowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-20

Ogłoszenie nr 510206153-N-2020 z dnia 20-10-2020 r.

Gmina Postomino: Dostawa wyposażenia do budynku świetlicowo-administracyjnego w Pieńkowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
3.3. Zamówienie dotyczy projektu pn.: "Stworzenie atrakcyjnych warunków do życia rodziny poprzez zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Pieńkowo" w ramach działania RPZP.09.03.00 Wspieranie rewitalizacji fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich Oś Priorytetowa RPZP.09.00.00 Infrastruktura publiczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 - 2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576661-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540159472-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Postomino, Krajowy numer identyfikacyjny 77097989000000, ul. Postomino 30, 76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 0-59 810 85 93, e-mail zp@postomino.pl, faks 0-59 810 85 84.
Adres strony internetowej (url): www.postomino.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia do budynku świetlicowo-administracyjnego w Pieńkowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.35.2020.SS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do budynku administracyjno-świetlicowego w Pieńkowie w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Stworzenie atrakcyjnych warunków do życia rodziny poprzez zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Pieńkowo". Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do miejsca dostawy, tj. do budynku administracyjno-świetlicowego w Pieńkowie. 3.2. Kody CPV: 39.29.00.00 - Wyposażenie różne wyposażenie różne. 3.3. Zamówienie dotyczy projektu pn.: "Stworzenie atrakcyjnych warunków do życia rodziny poprzez zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Pieńkowo" w ramach działania RPZP.09.03.00 Wspieranie rewitalizacji fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich Oś Priorytetowa RPZP.09.00.00 Infrastruktura publiczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 - 2020. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie zamówienia. 3.4. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu nie ma na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały zapewniające uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. 3.5. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: l.p. przedmiot zamówienia ilość przykładowe zdjęcie opis 1 parasol 2 szt. Parasol ogrodowy, okrągły - średnica po otwarciu ok. 300 cm, wysokość ok. 2,5 m; Maszt z litej stali o średnicy 48 mm. Powłoka: proszkowa, Wyposażony w 6-8 stalowych żeber/segmentów. Ręczne otwieranie i zamykanie za pomocą korby. Możliwość zamontowania napełnianej piaskiem lub wodą podstawki (opisanej poniżej). Czasza parasola nie jest umieszczona centralnie, tylko jest z boku, na wysięgniku. Podstawa krzyżowa. 2 podstawka na parasol 2 szt. Czteroczęściowa podstawa do parasola ogrodowego, wypełniana piaskiem lub wodą. Wymiary - 50 x 50 cm. Pojemność min 15l, Materiał wykonania - tworzywo sztuczne. Przeznaczony do parasoli o podstawie krzyżowej; podstawa ma pasować do parasola opisanego w pozycji nr 1 3 piłka siatkowa 5 szt. Piłka do gry w piłkę siatkową. Rozmiar 5, , Piłka klejona/szyta maszynowo. Dętka: lateksowa/butylowa. Waga 260-280g. Piłka przeznaczona do gry na twardych powierzchniach. Certyfikat FIVB. 4 piłka nożna 5 szt. Piłka do gry w piłkę nożną. Rozmiar 5, klasa treningowa, Piłka klejona/szyta maszynowo, posiada certyfikat IMS lub atest FIFA Approved, Powłoka odporna na ścieranie, Piłka przeznaczona do gry na boiskach trawiastych. 5 grill gazowy (pięciopalnikowy) 1 szt. 5-palnikowy ogrodowy grill gazowy wraz z butlą. Posiada palnik boczny, pokrywę oraz kółka ułatwiające transport. Wykonany ze stali nierdzewnej/szlachetnej, Łączna moc palników min 14,00 KW . Posiada ruszt z czarnego żeliwa. Na pokrywie znajduje się funkcjonalny termometr. Powierzchnia grillowania min 60x40 cm. Sprzęt zmontowany i gotowy do użytkowania. Wysokość grilla ok 130 cm. 6 sprzęt nagłaśniający - przenośna kolumna 1 szt. Sprzęt nagłaśniający - mobilna kolumna. Posiada port USB, slot SD, Bluetooth. Kolumna z teleskopową rączką, kółka oraz wbudowany akumulator, który umożliwia odtwarzanie min 2 godziny bez podłączania jej do zasilania; Moc min 400W, Zakres częstotliwości: 70Hz - 18kHz. W zestawie dwa mikrofony bezprzewodowe (doręczny oraz nagłowny)oraz pilot. 7 Konsola do gier wraz z urządzeniem pomocniczym do konsoli rejestrującym ruch oraz zestaw min 2 gier (w tym jedna sportowa- piłka nożna, koszykówka i jedna wykorzystująca funkcjonalność urządzeń rejestrujących ruch) 1 szt. Konsola do gier nowej generacji z urządzeniem pomocniczym do rejestracji ruchu (umożliwiające wykorzystywanie ruchu użytkownika przez aplikacje/gry. W zestawie min 2 pady i dwie gry (w tym jedna sportowa- mp. piłka nożna, koszykówka oraz jedna wykorzystująca funkcjonalność urządzeń rejestrujących ruch). Pamięć ram minimum 5 Gb. Pojemność dysku min 500 Gb. 8 szafa-witryna chłodnicza Witryna szafa chłodnicza, Jednodrzwiowa, drzwi szklane, min 3 półki, wykonana ze stali nierdzewnej, szyby - hartowane szkło, Pojemność min 90 l, wbudowany zamek w drzwiach oraz termometr elektromechaniczny, oświetlenie wnętrza. Wymiary maksymalne 600x600x1500 mm 9 odkurzacz możliwość odkurzania na sucho i mokro, moc silnika min. 1200W, rodzaj worka - pojemnik (19-30l) oraz papierowy/tekstylny, zasilanie sieciowe, typ filtra wodny; na wyposażeniu rura teleskopowa, wąż ssący oraz komplet szczotek i ssawek (w tym uniwersalna i szczelinowa). Gniazdko do podłączenia elektronarzędzi. Poziom hałasu poniżej 70Db Gwarancja 24 miesiące 3.7. Dostarczone wyposażenie winno być fabrycznie nowe, wolne od wad, posiadać niezbędne atesty i certyfikaty. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia niezbędnych kart gwarancyjnych i instrukcji w języku polskim.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39290000-1


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9368.62
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gorzeszów 19
Kod pocztowy: 58-405
Miejscowość: Krzeszów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12211.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12211.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23800.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.