eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › SVA/U/4620-37/2020Opracowanie audytów energetycznych źródeł ciepła, sieci cieplnych oraz budynków w Kompleksach Wojskowych K-591, K-592 w m. Orzysz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-20

Ogłoszenie nr 510206363-N-2020 z dnia 20-10-2020 r.

AMW SINEVIA Sp. z o.o.: SVA/U/4620-37/2020: Opracowanie audytów energetycznych źródeł ciepła, sieci cieplnych oraz budynków w Kompleksach Wojskowych K-591, K-592 w m. Orzysz

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 579582-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

AMW SINEVIA Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 101 21 00 do 03, e-mail biuro@amwsinevia.pl, faks 22 101 21 04.
Adres strony internetowej (url): www.amwsinevia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SVA/U/4620-37/2020: Opracowanie audytów energetycznych źródeł ciepła, sieci cieplnych oraz budynków w Kompleksach Wojskowych K-591, K-592 w m. Orzysz

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SVA/U/4620-37/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie audytów energetycznych źródeł ciepła, sieci cieplnych oraz budynków w Kompleksach Wojskowych K-591, K-592 w m. Orzysz (78 budynków w tym 2 z własnym źródłem ciepła, 4 źródła ciepła, 4 sieci o łącznej kubaturze 314078m3 , wraz z sieciami preizolowanymi o dł. ok 2763 mb i tradycyjnymi o dł. ok 1039mb, wydajność nominalna kotłowni olejowych w K-591: kot. 12 o mocy 0,57 MW, kot. 172 o mocy 1,2MW, kot. 242 o mocy 4MW, kot. 263 o mocy 6 MW, K-592: kot. 65 o mocy 0,55 MW, kot. 1 o mocy 0,314 MW a) opracowanie audytów energetycznych źródeł ciepła. b) opracowanie audytów energetycznych sieci cieplnych. c) opracowanie audytów energetycznych budynków. d) obliczenie wartości roku bazowego dla poszczególnych kompleksów. e) uzgodnienie wartości roku bazowego dla poszczególnych kompleksów z Zamawiającym. f) obliczenie niezbędnych nakładów modernizacji opracowanych wariantów modernizacji kompleksów. g) określenie kosztów eksploatacyjnych w roku standardowym (koszty stałe, koszty zmienne). h) określenie całkowitych kosztów eksploatacyjnych w przeliczeniu na warunki standardowego sezonu grzewczego. i) wskazanie najkorzystniejszego wariantu modernizacji kompleksów. j) obliczenie oszczędności oraz efektu ekologicznego wynikających z najkorzystniejszego wariantu modernizacji kompleksów. k) wskazanie innych sposobów mających na celu uzyskanie oszczędności w kosztach eksploatacji obiektów w kompleksach. l) uzyskanie akceptacji Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Olsztynie dla wykonanych audytów energetycznych oraz Zamawiającego, m) uzyskanie pozytywnej opinii Wojskowej Inspekcji Gospodarki Energetycznej o wykonanych audytach energetycznych. Miejscem robót będzie teren zamknięty zatem wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania postanowień ustawy z dn. 05.08.2010 o ochronie informacji niejawnych /Dz.U. z 2018r., poz. 412/. W związku z wykonywaniem robót na terenie jednostki wojskowej realizacja robót jest możliwa w godzinach 7:30 - 15:30 (od poniedziałku do czwartku) oraz 7:30 - 11:00 (piątek), wejście i wjazd dla osób realizujących zadanie po dostarczeniu danych osobowych - wykaz imienny z numerem dowodu osobistego pracownika i zdjęciem. Przedmiot zamówienia należy wykonać z wyżej wymienionymi warunkami oraz zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71300000-1


Dodatkowe kody CPV: 71314300-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 98900
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ASIG Igor Kwiatkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kosynierów Gdyńskich 67 lok. 2
Kod pocztowy: 51-686
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 57440
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57440
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 84837.83
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.