To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-01
Ogłoszenie nr 510206897-N-2019 z dnia 01-10-2019 r.
Sąd Okręgowy w Koninie: Remont sieci teleinformatycznej oraz instalacji elektrycznej zasilania
dedykowanego i gwarantowanego w budynku Sądu Okręgowego w Koninie
wraz z dostawą i montażem instalacji Stałego Urządzenia Gaśniczego (SUG),
zasilacza awaryjnego UPS i urządzeń klimatyzacyjnych oraz wykonywanie w
okresie gwarancji przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych SUG,
zasilacza awaryjnego UPS i urządzeń klimatyzacyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574189-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Okręgowy w Koninie, Krajowy numer identyfikacyjny 31161505700000,
ul. ul. Energetyka
5,
62-510
Konin, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
63 2423022 w. 176, 155, e-mail
sg@konin.so.gov.pl, faks
632 426 569.
Adres strony internetowej (url): www.konin.so.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sieci teleinformatycznej oraz instalacji elektrycznej zasilania dedykowanego i gwarantowanego w budynku Sądu Okręgowego w Koninie wraz z dostawą i montażem instalacji Stałego Urządzenia Gaśniczego (SUG), zasilacza awaryjnego UPS i urządzeń klimatyzacyjnych oraz wykonywanie w okresie gwarancji przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych SUG, zasilacza awaryjnego UPS i urządzeń klimatyzacyjnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SG.2153-5/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest: "Remont sieci teleinformatycznej oraz instalacji elektrycznej zasilania dedykowanego i gwarantowanego w budynku Sądu Okręgowego w Koninie wraz z dostawą i montażem instalacji Stałego Urządzenia Gaśniczego (SUG), zasilacza awaryjnego UPS i urządzeń klimatyzacyjnych oraz wykonywanie w okresie gwarancji przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych SUG, zasilacza awaryjnego UPS i urządzeń klimatyzacyjnych ", który obejmuje m.in.: 1.1 Prace remontowe w zakresie: a) robót ogólnobudowlanych: - wykonanie posadzek z płytek gresowych o pow. 12,5 m2 w pomieszczeniu nowego punktu dystrybucyjnego (pom. 010), - wymiana drzwi do pomieszczenia nowego punktu dystrybucyjnego na drzwi antywłamaniowe, - wykonanie prac malarskich w tym szpachlowanie, gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian i sufitu w pomieszczeniu nowego punktu dystrybucyjnego (010), - wykonanie rozbiórek i otworowania, w zakresie umożliwiającym montaż sieci teleinformatycznej i instalacji elektrycznej, b) sieci teleinformatycznej: - montaż 4 szt. szaf dystrybucyjnych PD1, PD2, PD3, PD4 dla sieci teleinformatycznej wyposażonych docelowo w 20 szt. przełączników, - montaż okablowania strukturalnego kat. 7 z punktu dystrybucyjnego do poszczególnych punktów elektryczno-logicznych o łącznej długości przewodów około 32 km, - montaż okablowania strukturalnego pomiędzy serwerownią oraz punktami dystrybucyjnymi w budynku o łącznej długości około 1,2 km, - montaż 677 szt. gniazd logicznych kat 6A zbudowanych w oparciu o system wymiennych wkładek, zgrupowanych w punktach elektryczno-logicznych i punktach logicznych w konfiguracjach uzależnionych od potrzeb w miejscach ich montażu, c) instalacji elektrycznych: - montaż rozdzielnic głównych zasilania dedykowanego (TPG) oraz zasilania gwarantowanego (RUPS) w pomieszczeniu nowego punktu dystrybucyjnego, - montaż 3 szt. rozdzielnic piętrowych TK1, TK2, TK3 zasilania dedykowanego oraz 3 szt. rozdzielnic piętrowych TP1, TP2, TP3 zasilania gwarantowanego, - montaż przewodów wewnętrznych linii zasilających (wiz) o łącznej długości około 1200 m pomiędzy rozdzielnicą główną budynku a rozdzielnicami głównymi i piętrowymi zasilania dedykowanego i gwarantowanego, - montaż przewodów instalacji elektrycznej zasilania dedykowanego i gwarantowanego o łącznej długości około 1800 m, - montaż 300 szt. gniazd elektrycznych zasilania dedykowanego oraz 342 szt. gniazd zasilania gwarantowanego. 1.2 Dostawę i montaż instalacji Stałego Urządzenia Gaśniczego (SUG) wraz z uruchomieniem oraz wykonywaniem przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji. Pomieszczenia punktu dystrybucyjnego (piwnica) oraz serwerowni (parter) należy objąć systemem gaszenia typu SUG. W tym celu projektuje się dwa systemy autonomiczne (po jednym na każde pomieszczenie) oparte o centrale systemu gaszenia. Ponadto w skład systemu wchodzą (dla każdego z pomieszczeń): - butle z środkiem gaśniczym HFC-227ea wraz z uchwytami, - manometry z czujnikiem ciśnienia, - dysze dozujące, - optyczne czujki dymu wraz z gniazdami, - przyciski uruchomienia START, - przyciski wstrzymania STOP, - klapy odciążające, - sygnalizatory optyczno-akustyczne, np. SA-k7N z puszką PIP-1 AN (lub równoważny), - sygnalizatory wejściowe, np. SW-1 z puszką PIP-1 AN (lub równoważny), - sygnalizatory ewakuacyjny, np. SE-1 z puszką PIP-1AN (lub równoważny), - akumulatory 7Ah do central, - rurarz. Przed montażem systemu należy wykonać test szczelności pomieszczeń. W razie stwierdzenia nieszczelności należy dokonać ich uszczelnienia. W celu ochrony przed nadmiernym wzrostem ciśnienia podczas wyładowania środka gaśniczego w pomieszczeniach gaszonych należy zastosować klapy odciążające wyposażone w siłownik 24V (zasilanie z centrali). 1.3 Dostawę i montaż instalacji zasilacza awaryjnego UPS, która obejmuje m.in.: - instalację okablowania zasilacza awaryjnego, - doposażenie rozdzielnicy w zabezpieczania dla potrzeb zasilacza awaryjnego, - dostawę, montaż i uruchomienie zasilacza awaryjnego, oraz wykonywanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych urządzeń w okresie gwarancji. W ramach tego zadania należy dostarczyć, zamontować i uruchomić zasilacz awaryjny (UPS) o mocy lOOkW. UPS należy zasilić poprzez nową rozdzielnię RUPS z istniejącej rozdzielni głównej (RG). Moc centralnego UPS jest tak dobrana, aby podtrzymać zasilanie na wypadek zaniku zasilania ogólnego przez okres min. 20 min. System musi posiadać karty sieciowe oraz pełne, nieograniczone czasowo oprogramowanie do zarządzania zasilaczem/ami oraz mieć wykupioną liczbę 150 nieograniczonych czasowo, pełnych licencji oprogramowania agentów sieciowych do wyłączania komputerów w przypadku awarii zasilania. Istniejący przeciwpożarowy wyłącznik prądu należy wykonać poprzez wyłączenie zasilania rozdzielni RUPS, a także należy wykonać przy wejściu głównym do budynku, dodatkowy przeciwpożarowy wyłącznik prądu odcinający układy zasilane z projektowanego UPS. Ze względu na zagrożenie zalaniem należy zastosować cokoły wysokości min. 10 cm pod szafami teleinformatycznymi oraz projektowanym UPS. 1.4 Dostawę i montaż urządzeń klimatyzacyjnych, która obejmuje m.in.: - w pomieszczeniu punktu dystrybucyjnego (pom. nr 010) zainstalowanie dwóch klimatyzatorów typu "SPLIT" pracujących w reżimie 24/7 (jeden z klimatyzatorów ma stanowić redundancję), - jednostki zewnętrzne należy zamontować od strony wschodniej budynku, - skropliny należy odprowadzić do instalowanej w ramach projektu związanego kratki odpływowej i wykonać syfon, - zasilanie w energię elektryczną jednostek klimatyzatorów należy zrealizować za pomocą kabli N2XH-J 3x2,5mm2 z projektowanej rozdzielni RUPS, - prowadzenie kabli elektrycznych oraz instalacji klimatyzacji w projektowanych korytach metalowych perforowanych, - uszczelnienie masą ognioodporną przejścia kabli i instalacji przez ścianę i strop, oraz wykonywanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych urządzeń klimatyzacyjnych w okresie gwarancji. Szczegółowy zakresem robót przedstawiono w plikach dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45311000-0
Dodatkowe kody CPV: 45331200-8, 45314332-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1167640.26
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ITwares Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1436197.52
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 132840.00 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej.
- Remont balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Chopina 14B w Koninie
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych mieszanką mineralno-asfaltową dla ruchu KR 2 na terenie Powiatu Konińskiego w 2025 roku - Etap I
- MODERNIZACJA SIECI ELEKTRYCZNEJ, WYKONANIE SEGMENTU LOKALNEJ SZKOLNEJ SIECI KOMPUTEROWEJ, WYKONANIE WENTYLACJI LUB KLIMATYZACJI, PODŁOGI ANTYSTATYCZNEJ ANTYPOŚLIZGOWEJ, NAPRAWA MALOWANIE ŚCIAN .....
- Realizacja dróg rowerowych w Koninie w ramach projektu pt. "Niskoemisyjny transport publiczny w subregionie konińskim" (Budowa drogi dla rowerów na Alejach 1 Maja)
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.