To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-01
Ogłoszenie nr 510207218-N-2019 z dnia 01-10-2019 r.
Starostwo Powiatowe w Brzesku: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - sprawowanie kontroli i nadzoru wykonawczego nad realizacją scaleniowych prac geodezyjnych w ramach operacji pn. "Scalenie gruntów położonych na obszarze wsi Strzelce Wielkie, gmina Szczurowa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020. Działanie 4 Inwestycje w środki trwałe. Poddziałanie 4.3 Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 590156-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Brzesku, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Głowackiego
51,
32-800
Brzesko, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
starosta.kbr@powiatypolskie.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.powiatbrzeski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru - sprawowanie kontroli i nadzoru wykonawczego nad realizacją scaleniowych prac geodezyjnych w ramach operacji pn. "Scalenie gruntów położonych na obszarze wsi Strzelce Wielkie, gmina Szczurowa
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RI.272.9.2019.MŚ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru - sprawowanie kontroli i nadzoru wykonawczego nad realizacją scaleniowych prac geodezyjnych w ramach operacji pn. "Scalenie gruntów położonych na obszarze wsi Strzelce Wielkie, gmina Szczurowa". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Obowiązki inspektora nadzoru. Do zakresu obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie w szczególności: 1) kontrola postępu, poprawności i jakości wykonywanych prac scaleniowych na każdym etapie operacji w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, wytycznymi dotyczącymi realizacji projektu, normami technicznymi, standardami oraz uznanymi zasadami techniki i sztuki geodezyjnej; 2) wsparcie merytoryczne organu w procesie rozpatrywania zastrzeżeń do projektu scalenia gruntów, dopuszcza się, za zgodą Zamawiającego, konsultacje prowadzone z wykorzystaniem korespondencji e-mail; 3) opiniowanie projektu decyzji o zatwierdzeniu projektu scalenia gruntów; 4) kontakty z wykonawcą prac scaleniowych - przeprowadzenie w imieniu Zamawiającego uzgodnień dot. sposobu wykonywania prac technicznych, weryfikacja ustaleń zawartych w dzienniku robót; 5) bieżące kontakty z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia; 6) monitorowanie przebiegu prac realizowanych przez Wykonawcę, przygotowywanie dla zamawiającego comiesięcznych pisemnych raportów dot. postępu wykonywanych prac scaleniowych; 7) uczestnictwo w odbiorach prac zrealizowanych przez Wykonawcę w ramach poszczególnych zadań; 8) w przypadku zaistnienia kwestii spornych (problematycznych), dotyczących przedmiotu zamówienia, oraz uwag, zarzutów i zastrzeżeń zgłaszanych przez uczestników scalenia, niezwłocznie tj. nie później niż w terminie do 7 dni - weryfikacja stanu prawnego i faktycznego (w tym na gruncie) i zajęcia stanowiska w przedmiotowej sprawie, w formie pisemnej. 4. Wykonawca na przedmiot umowy udziela gwarancji na okres 24 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego wykonania przedmiotu umowy. 5. Wykonawca udziela rękojmi za wady przedmiotu umowy na okres 24 miesięcy liczonych od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego wykonania przedmiotu umowy. 6. Kontakty inspektora nadzoru z Wykonawcą prac scaleniowych - minimum 3 kontakty w m-cu z Wykonawcą prac scaleniowych, które zostaną zapisane w comiesięcznych sprawozdaniach sporządzanych dla Zamawiającego. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 10. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 11. Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców. 13. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 14. Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
147500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "GEOMARK" Marek Pisarek
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
85000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Sukcesywna dostawa dodatkowego kruszywa na cele utrzymania dróg i składów leśnych na terenie Naśladownictwa Brzesko
- SCHRONIENIE 2025
- Utrzymanie składu drewna, budowa placu pod miejsce odpoczynku i budowa zjazdu z drogi powiatowej na terenie Nadleśnictwa Brzesko
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Powiatu Lwóweckiego przy ul. Ptasiej 3 we Lwówku Śląskim"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania budowy, przebudowy, remontu dróg pieszych i rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie miasta Zamość
- "Opracowanie kompleksowych dokumentacji projektowych dla 3 zadań: Zad. Nr 1: Rozbudowa dr pow. nr 2107L i nr 2109L Zad. Nr 2: Rozbudowa dr. pow. nr 2225L Zad. Nr 3: Rozbudowa dr. pow. nr 2201L
- Wykonanie usługi Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa nowej siedziby Zakładu Informatyki Lasów Państwowych wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i pełnienie nadzorów autorskich przebudowy ul. Dymińskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ul. Dymińskiej -prace przygotowawcze"
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.