Ogłoszenie z dnia 2020-10-21
Ogłoszenie nr 510207492-N-2020 z dnia 21-10-2020 r.
Uniwersytet Ekonomiczny: Dostawa wraz z montażem standardowych mebli biurowych dla UEK - 9 zadań
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Ekonomiczny, Krajowy numer identyfikacyjny 15190000000000,
ul. ul. Rakowicka
27,
31-510
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 293-53-85, e-mail
kurowska@uek.krakow.pl, faks
12 293-58-98.
Adres strony internetowej (url): www.uek.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem standardowych mebli biurowych dla UEK - 9 zadań
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KZ-272- 30/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem standardowych mebli biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 9 zadań, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym: w załącznikach od nr 5.1. do nr 5.9. do SIWZ, tj. (specyfikacja przedmiotu zamówienia wraz ze szczegółową ofertą cenową dla poszczególnych zadań od nr 1 - do nr 9), w załączniku nr 6 do SIWZ - Opis mebli, w załączniku nr 7 do SIWZ - Wizualizacja. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00 - 36.12.10.00 . Zadanie 1: Dostawa standardowych mebli biurowych dla Zarządzania Procesowego (524/525U) - zgodnie z załącznikiem 5.1 do SIWZ oraz załącznikiem nr 6 do SIWZ - Opis Mebli i załącznikiem nr 7 - Wizualizacja. Zadanie 2: Dostawa standardowych mebli biurowych i dla Katedry Finansów i Polityki Finansowej (p.36/307F) - zgodnie z załącznikiem 5.2 do SIWZ oraz załącznikiem nr 6 do SIWZ - Opis Mebli i załącznikiem nr 7 - Wizualizacja. Zadanie 3: Dostawa krzeseł dla Katedry Jakości Produktów Żywnościowych - zgodnie z załącznikiem 5.3 do SIWZ oraz załącznikiem nr 6 do SIWZ - Opis Mebli i załącznikiem nr 7 - Wizualizacja. Zadanie 4: Dostawa standardowych mebli biurowych dla Katedry Bankowości i Globalnego Systemu Finansowego - zgodnie z załącznikiem 5.4 do SIWZ oraz załącznikiem nr 6 do SIWZ - Opis Mebli i załącznikiem nr 7 - Wizualizacja. Zadanie 5: Dostawa standardowych mebli biurowych dla Katedry Makroekonomii (p.367B) - zgodnie z załącznikiem 5.5 do SIWZ oraz załącznikiem nr 6 do SIWZ - Opis Mebli i załącznikiem nr 7 - Wizualizacja. Zadanie 6: Dostawa standardowych mebli biurowych dla Działu Nauczania (p. 106BG) - zgodnie z załącznikiem 5.6 do SIWZ oraz załącznikiem nr 6 do SIWZ - Opis Mebli i załącznikiem nr 7 - Wizualizacja. Zadanie 7: Dostawa standardowych mebli biurowych dla Dziekanatu Kolegium GAP (p.207BG) - zgodnie z załącznikiem 5.7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 6 do SIWZ - Opis Mebli i załącznikiem nr 7 - Wizualizacja. Zadanie 8: Dostawa standardowych mebli biurowych dla Szkoły Doktorskiej (p.152B) - zgodnie z załącznikiem 5.8 do SIWZ oraz załącznikiem nr 6 do SIWZ - Opis Mebli i załącznikiem nr 7 - Wizualizacja. Zadanie 9: Dostawa standardowych mebli biurowych dla Centrum Językowego (paw. F 310,311) - zgodnie z załącznikiem 5.9 do SIWZ oraz załącznikiem nr 6 do SIWZ - Opis Mebli i załącznikiem nr 7 - Wizualizacja.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 36121000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa wraz z montażem standardowych mebli biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie- zad. 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9674.79
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Office Plus Kraków" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11881.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa wraz z montażem standardowych mebli biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie- zad. 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15894.96
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Office Plus Kraków" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19507.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: dostawa wraz z montażem standardowych mebli biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie- zad. 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2240.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Office Plus Kraków" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2746.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: dostawa wraz z montażem standardowych mebli biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie- zad. 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2495.93
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Office Plus Kraków" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2939.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: dostawa wraz z montażem standardowych mebli biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie- zad. 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11382.12
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Office Plus Kraków" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13899.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: dostawa wraz z montażem standardowych mebli biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie- zad. 6 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23631.55
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Office Plus Kraków" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28050.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: dostawa wraz z montażem standardowych mebli biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie- zad. 7 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1891.07
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Office Plus Kraków" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2293.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: dostawa wraz z montażem standardowych mebli biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie- zad. 8 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31250.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Office Plus Kraków" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35184.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: dostawa wraz z montażem standardowych mebli biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie- zad. 9 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29728.45
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PH "LOBOS" A. Łobos, M. Łobos Sp. Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36762.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 i 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 70 ustawy Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przedmiot zamówienia "dostawa standardowych mebli biurowych", jest przedmiotem powszechnie dostępnym o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Powszechnie dostępny to inaczej "pospolity, masowy, seryjny, popularny". Przez powszechną dostępność dostaw należy rozumieć zatem oferowanie dóbr o pożądanej charakterystyce przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych dóbr praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów. Przez "ustalone standardy jakościowe" należy rozumieć typy lub gatunki dostaw nie wymagające indywidualnego podejścia, dokładnie określone, znormalizowane, odpowiadające przeciętnym standardowym, a nie specyficznym wymaganiom Zamawiającego. "Ustalone standardy jakościowe" mogą być rozumiane jako "przeciętne typy, wzorce, gatunki, wyroby odpowiadające przeciętnym wymaganiom". W związku z powyższym można przez to rozumieć zarówno standardy wynikające z przyjętych dla danych produktów norm określonych przepisami prawa dot. przedmiotu świadczenia, jak i wymagań przyjętych jako normy w powszechnym odbiorze konsumenckim, niezależnie od faktu, kto będzie ich wykonawcą. Powszechna dostępność i ustalone standardy występują łącznie w danym zamówieniu. Meble są produkowane seryjnie, a przedmiot zamówienia został opisany z uwzględnieniem zapisów art. 29 ustawy. Standardy jakościowe nie są ustalone indywidualnie przez Zamawiającego, na jego konkretne potrzeby, lecz Zamawiający w niniejszym postępowaniu nabywa towary typowe w danej grupie produktów (typowe meble biurowe) takie jakie są standardowo oferowane wszystkim zainteresowanym danym zakupem. Meble biurowe są oferowane przez liczne podmioty na rynku przez co są dostępne dla nieograniczonej grupy konsumentów. W związku z powyższym, udzielenie zamówienia w trybie zapytania o cenę jest zgodne z przepisami art.69 w zw. z art. 70 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- zakup i dostawa 1 zestawu systemu do mikrofuidytyki dla Laboratorium Kosmicznej Inżynierii Biomedycznej Centrum Technologii Kosmicznych AGH - DE-dzp.272-034/25
- KS Bieżanowianka - budowa parkingu wraz z infrastrukturą towarzyszącą - etap 2.
- Przeprowadzenie kursu "Konsultant Ajurwedy" dla studentów Akademii Kultury Fizycznej w Krakowie
- Usługi transportowe w kraju dla studentów i pracowników WIMIR AGH w roku 2025 - DE-dzp.272-18/25
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa muru oporowego wraz z modernizacją alejek w pn. części Parku Bagry Wielkie", dla ZZM w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.