eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrószkówDostawa kruszyw na bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Prószków wraz z ich wbudowaniem.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-01

Ogłoszenie nr 510207621-N-2019 z dnia 01-10-2019 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prószków: Dostawa kruszyw na bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Prószków wraz z ich wbudowaniem.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574897-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540154765-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prószków, Krajowy numer identyfikacyjny 53056253228001, ul. ul. Opolska 11, 46-060 Prószków, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4648022, 4648036, e-mail proszkow@katowice.lasy.gov.pl, faks 77 4648022.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_proszkow

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa kruszyw na bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Prószków wraz z ich wbudowaniem.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZG.270.5.2.2019.PG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest: " Dostawa kruszyw na bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Prószków wraz z ich wbudowaniem." 3.2 Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy kruszyw na bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Prószków, polegające na dostawie i wbudowaniu kruszyw na zniszczonych fragmentach dróg leśnych, dla udrożnienia ich przejazdu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na podstawie zleceń, w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy. Do naprawy zniszczonych odcinków dróg leśnych dopuszcza się wykorzystanie kruszywa naturalnego (szarogłaz, granit, bazalt) w ilościach: ? tłuczeń niesortowany 0-31,5 mm - 500T; ? tłuczeń niesortowany 0-63mmm - 3800 T, ? tłuczeń sortowany 31,63 mm - 500 T, ? tłuczeń sortowany 63-125 mm - 200 T Łącznie 5000 ton tłucznia. Jednostką obmiarową zakupu, dostawy i wbudowania kruszywa jest tona. Zakres dostawy obejmuje: - dowóz kruszywa w miejsce wskazane przez Zamawiającego, udokumentowany każdorazowo dokumentem WZ, - zasypanie ubytków, kolein i wybojów, rozgarnięcie oraz plantowanie i profilowanie mechaniczne na wskazanym odcinku drogi, - zagęszczenie walcem drogowym wbudowanego kruszywa, Grubość sypania kruszywa nie jest określona i zależy od warunków terenowych i szczegółowo wynikała będzie z konkretnych zapisów zlecenia. 3.3 W zakres niniejszego zamówienia wchodzi: a) Dostawa kruszywa we wskazane każdorazowo w zleceniu odcinki dróg leśnych, wraz z naprawą dróg leśnych obejmującą zasypanie, plantowanie, profilowanie i zagęszczenie. Dostawy wraz z naprawą dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Prószków będą prowadzone sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb w tym zakresie. Realizacja napraw odcinków dróg leśnych może się odbywać na obszarze wszystkich 12 leśnictw Nadleśnictwa Prószków. Wykonawca po otrzymaniu zlecenia na wykonanie dostawy kruszywa na konkretną drogę, zobowiązany będzie do przystąpienia do dostawy kruszywa w terminie zadeklarowanym w ofercie oraz realizacji robót związanych z naprawą drogi z należytą starannością w określonym terminie. Po wykonaniu każdej zleconej naprawy nastąpi odbiór faktycznie wykonanych dostaw kruszywa wg jego rodzaju i rozliczenie z Dostawcą zgodnie ze stawką jednostkową zawartą w ofercie złożonej w postępowaniu przetargowym. Podstawą rozliczenia danego zlecenia będzie potwierdzone przez leśniczego bądź podleśniczego zestawienie zrealizowanych dostaw, wraz z kopią dokumentów WZ oraz protokół końcowy odbioru robót (zestawienie zrealizowanych dostaw, oraz WZ potwierdza leśniczy bądź podleśniczy, a protokół końcowy odbioru robót pracownik nadleśnictwa ds. Budowlanych). O każdorazowej dostawie kruszywa (w momencie wjazdu pojazdu na teren l-ctwa) dostawca (kierowca) jest zobowiązany powiadomić właściwego leśniczego lub podleśniczego telefonicznie bądź SMS. b) Zamawiający jest uprawniony zlecić Dostawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawy analogiczne jak opisane w SIWZ, w ramach prawa Opcji. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Dostawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy kruszywa wraz z jego wbudowaniem będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone do 50% wartości przedmiotu umowy zgodnej ze złożoną w postępowaniu przetargowym najkorzystniejszą ofertą. Zlecenie dostaw będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, ustalenie wartości tych dostaw, uiszczanie zapłaty oraz odpowiedzialność za ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień Zamawiającego wynikających z umowy, w tym realizacja prawa do odstąpienia od umowy następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku dostaw objętych podstawowym zakresem zamówienia. c) Wskazana w ust. 3.2 ilość tłucznia wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia ma charakter szacunkowy i całkowita ilość dostarczonego tłucznia objęta zleceniami może być mniejsza od ilości przedstawionej w SIWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji Umowy zakres dostaw mniejszy niż wskazany w SIWZ, jednak nie mniej niż 80 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 3 ust 5 projektu umowy (załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ). d) Najmniejsza ilość kruszywa zamawiana w jednym zleceniu to 20 ton, natomiast maksymalnej ilości nie określa się. e) Zgromadzenie większej ilości kruszywa na terenie leśnictwa musi być każdorazowo uzgodnione z leśniczym i dotyczyć wyłącznie konkretnego zlecenia. f) Kruszywo przewidziane do wbudowania powinno odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2018. poz. 1202 z późn. zm.) tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach lub normach równoważnych lub aprobatą techniczną o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy lub norm równoważnych oraz zgodne z właściwymi przepisami. g) Ponieważ dostawa kruszyw będzie trwała przez kilka miesięcy, z tego też względu może się zdarzyć, że kruszywo dostarczane w różnych okresach będzie pochodziło z różnych partii i zakładów, dlatego Zamawiający zastrzega, aby do każdej zleconej partii kruszywa Wykonawca dołączył deklaracje zgodności wyrobu z normami lub metrykę CE o dopuszczeniu kruszywa do wykorzystania w budownictwie drogowym, świadectwa jakości i atesty. h) Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia pozostałości po pracach z dróg, linii podziału powierzchniowego, rowów, itp. obiektów oraz pozostałych odpadów po działalności własnej (śmieci, pustych opakowań, zużytych elementów maszyn, itp.). i) Miejscem realizacji dostaw i naprawy dróg leśnych będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Prószków.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 14212200-2


Dodatkowe kody CPV: 14212330-2, 14212320-9, 45233142-6, 60100000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 540157972-N-2019 z dnia 30.07.2019

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 235000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe KOMAX, Ireneusz Kodura
Email wykonawcy: info@komax.com.pl
Adres pocztowy: ul. ŚW Jana 34
Kod pocztowy: 45-920
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 289050.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 289050.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 584250.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.