To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-22
Ogłoszenie nr 510207728-N-2020 z dnia 22-10-2020 r.
Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie: "Budowa ścieżki pieszo-rowerowej od DW 789 - Koziegłówki -
Mysłów - Osiek w ramach przebudowy drogi powiatowej nr DP 3801 S wraz z kanalizacją deszczową oraz częściową przebudową nawierzchni drogowej. Wykonanie dokumentacji projektowej" - Usprawnienie i poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585257-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie, Krajowy numer identyfikacyjny 15140586600000,
ul. ul. Myszkowska
59,
42-310
Żarki, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
343 148 304, e-mail
sekretariat@pzd.com.pl, faks
343 148 304.
Adres strony internetowej (url): www.pzd.myszkow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa ścieżki pieszo-rowerowej od DW 789 - Koziegłówki - Mysłów - Osiek w ramach przebudowy drogi powiatowej nr DP 3801 S wraz z kanalizacją deszczową oraz częściową przebudową nawierzchni drogowej. Wykonanie dokumentacji projektowej" - Usprawnienie i poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PZD/15/342/DP/ST/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) na budowę ścieżki pieszo - rowerowej w m. Koziegłówki - Mysłów - Osiek w ramach przebudowy drogi powiatowej Nr DP 3801 S wraz z kanalizacją deszczową oraz częściową przebudową nawierzchni drogowej na odcinku o długości 5 + 800 od DW 789, a także opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych niezbędnych do udzielenia przez PZD zamówienia na realizacje robót budowlanych objętych pozwoleniem w przedmiocie budowy ścieżki pieszo - rowerowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. 4.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1) opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu wraz z propozycją zastosowanych rozwiązań konstrukcyjno-materiałowych (przekroje podłużne i poprzeczne) i przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego; 2) uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych (map do celów projektowych) niezbędnych do opracowania projektu budowlanego; 3) aktualne wypisy i wyrysy z mapy ewidencji gruntów w zakresie inwestycji - 1 egz.; 4) opracowanie dokumentacji geodezyjno - prawnej - map podziałowych niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID w ilości 4 egz. ; 5) uzyskanie decyzji dot. środowiskowych uwarunkowań realizacji przedsięwzięcia, 6) dokumentacja geotechniczna wymagana prawem w zakresie przedmiotu umowy warunkująca uzyskanie decyzji ZRID - w ilości 4 egz., 7) opracowanie kompletnego projektu budowlanego i wykonawczego na budowę ścieżki pieszo-rowerowej wraz z odwodnieniem łącznie ze wszystkimi załącznikami, decyzjami, opiniami i uzgodnieniami, warunkującymi otrzymanie decyzji ZRID, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wiedzą i zasadami sztuki budowlanej - w ilości 5 egz.; 8) przygotowanie projektu inwentaryzacji zieleni warunkującego otrzymanie pozwolenia na wycinkę drzew kolidujących z inwestycją - w ilości 2 egz., ( w przypadku konieczności) 9) opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich niezbędnych do udzielenia przez Powiatowy Zarząd Dróg zamówienia na realizację robót budowlanych objętych decyzją ZRID - w ilości 2 egz., 10) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z rozdziałem 3 powołanego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - 2 egz., 11) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu - w ilości 4 egz. i uzyskanie jego zatwierdzenia, 12) uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) . Koncepcje planu zagospodarowania terenu powinny zawierać naniesione na podkłady mapowe rozwiązania geometrii drogi w tym rozwiązania elementów drogi (ścieżka pieszo-rowerowa, odwodnienie - kanalizacja deszczowa) zaznaczone elementy infrastruktury technicznej będące w kolizji ze stanem projektowanym wraz z wstępną propozycją usunięcia tych kolizji, wstępne zaznaczenie linii podziału nieruchomości. Egzemplarze wymienionych powyżej opracowań muszą być oprawione w sposób uniemożliwiający ich dekompletację. Kompletna dokumentacja musi zawierać również płytę CD zawierającą całość opracowań w formie cyfrowej - wersja nieedytowalna w PDF oraz edytowalna (DOC, DWG ). 13) Pełnienie obowiązków nadzoru autorskiego na przedmiotowym zadaniu. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej, w szczególności w przypadku proponowanych w niej rozwiązań materiałowych, urządzeń, produktów, technologii czy systemów z zachowaniem przepisów wynikających z ustawy Pzp, gdyż przedmiotowa dokumentacja będzie podstawą do przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane zgodnie z ww. ustawą. Zwłaszcza zgodnie z art. 29-31 ustawy Pzp, tj. do wykonania opisów za pomocą parametrów technicznych, jakościowych czy funkcjonalnych bez podawania ich producentów, znaków towarowych, nazw, patentów, pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Jeżeli nie będzie to możliwe ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i jedyną możliwością będzie podanie nazwy rozwiązań materiałowych, urządzeń, produktów, technologii czy systemów, to wykonawca (projektant) zobowiązany jest do podania co najmniej jednego/dwóch rozwiązań materiałowych, urządzeń, produktów, technologii czy systemów wraz z dodaniem wyrazu "lub równoważny" oraz określenia minimalnych wymagań dotyczących ich równoważności, przy czym wymogi równoważności muszą być możliwe do zrealizowania i niedopuszczalne jest formułowanie iluzorycznych kryteriów równoważności, wskazujących na jednego producenta/pochodzenie. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania takich kryteriów równoważności, dzięki którym wykonawca i Zamawiający w oparciu o metodę zero-jedynkową będą w stanie ocenić, czy dane rozwiązanie spełnia istotne parametry wymagane przez Zamawiającego i w konsekwencji stwierdzić czy nosi przymiot rozwiązania równoważnego. Powyższe nie ma zastosowania jeżeli nie prowadzi do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. 4.3. Przedmiot zamówienia określony w pkt 4.1 obejmuje ponadto: a) wykonanie weryfikacji granic istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej Nr 3801 S na długości projektowanej ścieżki pieszo-rowerowej (przeprowadzenie procedury ustalenia granic ewidencyjnych w przypadku gdy nie są one ustalone). b) uzyskanie warunków technicznych oraz dokonanie uzgodnień niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej; c) wykonawca ma obowiązek zapewnić sprawdzenie projektu budowlanego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno - budowlanymi, przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności lub przez rzeczoznawcę budowlanego. d) kserokopie wszelkich uzyskanych warunków, uzgodnień i opinii należy na bieżąco przekazywać do Sekcji Technicznej w Powiatowym Zarządzie Dróg w Myszkowie, w terminach umożliwiających ewentualne skorzystanie z trybu odwoławczego. Natomiast oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wraz z przekazywaną kompletną dokumentacją ; e) dokonywanie uzupełnień lub wyjaśnień szczegółowych dotyczących opracowanej dokumentacji, na każde żądanie Zamawiającego lub Wykonawcy realizującego roboty na podstawie tej dokumentacji, bez dodatkowych roszczeń finansowych; f) sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie Zamawiającego lub właściwego organu w zakresie: stwierdzania w toku wykonania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. ? Nadzór autorski sprawowany będzie nieodpłatnie w okresie wykonywania na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej robót budowlanych, nie dłużej jednak niż do zakończenia robót budowlanych, licząc do dnia protokólarnego bezusterkowego odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego. ? Wykonawca przeniesie prawa autorskie i zależne do dokumentacji, a ich zakres określi zawarta Umowa. ? Oryginały uzgodnień Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu z pierwszym egzemplarzem dokumentacji. ? W przypadku, gdy na odcinku objętym przedmiotem zamówienia znajdują się urządzenia infrastruktury technicznej niezwiązane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, oraz gdy zajdzie konieczność ich przeprojektowania Wykonawca zobligowany jest zapewnić obsługę odpowiedniego projektanta branżowego. ? Zamawiający na każdym etapie sporządzania dokumentacji może wnieść uwagi do przedłożonych przez Wykonawcę rozwiązań. Wprowadzenie zmian nie może być podstawą do roszczeń Wykonawcy o dodatkowe wynagrodzenie, z wyjątkiem sytuacji gdy Zamawiający wprowadzi zmiany po ostatecznym uzgodnieniu rozwiązań projektowych. 4.4. Założenia projektowe: Droga powiatowa klasy L, szerokość jezdni - 5,5 m szerokość poboczy - 0,75 m Dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie następujących elementów: a) budowa ścieżki pieszo - rowerowej po jednej stronie drogi (odc. od skrzyż. z DW nr 798 - Koziegłówki - Mysłów - Osiek o długość ok. 5800,00 mb) o nawierzchni z kostki brukowej betonowej bezfazowej, b) odwodnienie - kanalizacja deszczowa (rozwiązania w zakresie odwodnienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wraz z koncepcją zagospodarowania terenu), c) projekt powinien przewidywać przebudowę zjazdów istniejących i budowę nowych zjazdów w miejscach gdzie widoczne są ślady użytkowania. Przebudowa zjazdów istniejących oraz budowa nowych (do posesji nawierzchnia zjazdu z kostki betonowej gr. 8 cm, (kolor czerwony). Zjazdy do pól nawierzchnia tłuczniowa, d) projekty przebudowy infrastruktury technicznej niezwiązanej z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego Wykonawca wykona, jeżeli kolizje wystąpią, zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez odpowiedniego gestora sieci, e) przewidywana przez Zamawiającego liczba nieruchomości do podziału wynosi około 55 wraz z późniejszym wyniesieniem granic w terenie (po uzyskaniu prawomocnej decyzji o ZRID). Jeżeli na etapie wykonywania dokumentacji projektowej zajdzie konieczność dokonania dodatkowych podziałów nieruchomości (uzyskanie map prawnych - podziałowych) to Zamawiający zleci ich wykonanie w oparciu o formularz cenowy zawarty w ofercie. W przypadku gdy nie będzie konieczności podziału liczby nieruchomości jak przewidywana, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wynagrodzenia umownego w oparciu o formularz cenowy zawarty w ofercie, f) w razie konieczności wykonać należy wykaz synchronizacyjny, g) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbioru dokumentów dla działek objętych pomiarem oraz działek z nią graniczących, W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także udzielanie odpowiedzi na pytania w trakcie postępowania o zamówienie publiczne na wykonanie robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej oraz dokonywaniu ewentualnych zmian dokumentacji projektowej, których konieczność będzie wynikać z zadawanych pytań i udzielanych odpowiedzi (cena ofertowa powinna uwzględnić koszty udzielania odpowiedzi na pytania w trakcie postępowania o zamówienie publiczne). 4.5 Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę: 1. Zamawiający nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), z uwagi na to, iż realizacja przedmiotu zamówienia jest oparta głównie na osobach wykonujących usługi z zakresu projektowania. Czynności te zasadniczo nie polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu w/w przepisu Kodeksu pracy. Osoby o ww. profilu działalności, w obecnych uwarunkowaniach rynkowych wykonują w większości wolny zawód, tj. działają na własny rachunek, a zatem przewidywanie przez Zamawiającego wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę takich osób na podstawie umowy o pracę eliminowałoby je z udziału w realizacji zamówienia, co nie leży w interesie Zamawiającego. 4.6 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4.6.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców. 4.6.2 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4.6.3 Jeżeli powierzenie podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art.25a ust.1 Ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
243902.44
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pracownia Drogowa PYLON Sp.z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
292740.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŻARKI
więcej: przetargi ŻARKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy i przebudowy ul. Dworcowej w Stargardzie
- Opracowanie dokumentacji projektowej, poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania 07510 pn. "Budowa drogi dla rowerów w ciągu ulicy Olszewskiego" we Wrocławiu
- "Budowa zbiornika wodnego, retencyjnego w miejscowości Słupeczno"
- Przebudowa zbiornika wodnego, retencyjnego w miejscowości Słupeczno
- Przebudowa 2 zbiorników naturalnych na zbiorniki retencyjne w Gminie Bełżyce w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.