eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekDostawa produktów mleczarskich, znak sprawyD.Kw.2232.11.2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-22

Ogłoszenie nr 510207778-N-2020 z dnia 22-10-2020 r.

Zakład Karny we Włocławku: Dostawa produktów mleczarskich, znak sprawy: D.Kw.2232.11.2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584996-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540183285-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zakład Karny w Inowrocławiu, ul. G. Narutowicza 46, 88-100 Inowrocław, NIP: 556-27-55-953 REGON: 341562768, kontakt: Pani Dorora Gościak
Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, NIP: 888-10-26-818, REGON: 000319687, kontakt: Pani Małgorzata Serkowska


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Karny we Włocławku, Krajowy numer identyfikacyjny 31968700000000, ul. ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 355 055, e-mail dkw_wloclawek@sw.gov.pl, faks 542 354 063.
Adres strony internetowej (url): www.sw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zakład Karny

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamówienie będzie udzielone w imieniu i na rzecz innego Zamawiającego tj. Zakładu Karnego w Inowrocławiu oraz indywidualnie- Zakład Karny we Włocławku.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa produktów mleczarskich, znak sprawy: D.Kw.2232.11.2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

D.Kw.2232.11.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. GRUPA I: 1) Śmietana 18% - w opakowaniach jednostkowych nie większych niż 5kg, termin przydatności do spożycia min. 14 dni od dnia dostarczenia. Nomenklatura CPV: 15512200-0, Polska Norma: PN-A-86050,w ilości: Zakład Karny we Włocławku Zakład Karny w Inowrocławiu RAZEM 2000 kg 350 kg 2350 kg 2) Produkt seropodobny - typu ser twardy - o zawartość tłuszczu nie mniejszej niż 17% w 100 g produktu. Dopuszcza się udział tłuszczów roślinnych. W opakowaniach jednostkowych od 2000 g do 4000 g, termin przydatności do spożycia min. 30 dni od dnia dostarczenia. Nomenklatura CPV: 15544000-3, Polska Norma: PN-68/A-86230,w ilości: Zakład Karny we Włocławku Zakład Karny w Inowrocławiu RAZEM 250 kg 60 kg 310 kg 3) Produkt seropodobny - typu ser topiony - w opakowaniach jednostkowych po 100 g - kostka o zawartości tłuszczu nie mniejszej niż 10% w 100 g produktu. Dopuszcza się udział tłuszczów roślinnych, termin przydatności do spożycia min. 30 dni od dnia dostarczenia. Nomenklatura CPV: 15542200-1, Polska Norma: PN-66/A-86233,w ilości: Zakład Karny we Włocławku Zakład Karny w Inowrocławiu RAZEM 1500 kg 350 kg 1850 kg 4) Twaróg półtłusty krajanka - w opakowaniach jednostkowych od 200 g do 250 g - kostka o zawartości tłuszczu nie mniej niż 3,5% w 100g produktu, termin przydatności do spożycia min. 14 dni od dnia dostarczenia, Nomenklatura CPV: 15542100-0, Polska Norma: PN-91/A-86300, w ilości: Zakład Karny we Włocławku Zakład Karny w Inowrocławiu RAZEM 7000 kg 2900 kg 9900 kg 5) Serek homogenizowany o smaku waniliowym - pakowany w kubkach od 100 g do 150 g o zawartości tłuszczu nie mniejszej niż 4% w 100g produktu, termin przydatności do spożycia min. 14 dni od dnia dostarczenia, Nomenklatura CPV: 15551000-5, Polska Norma: PN-91/A-86300, w ilości: Zakład Karny we Włocławku Zakład Karny w Inowrocławiu RAZEM 700 kg 60 kg 760 kg 6) Jogurt naturalny ( bez cukru) pakowany w kubkach od 100 g do 150 g, o zawartości tłuszczu nie większej niż 5%, termin przydatności do spożycia min. 14 dni od dnia dostarczenia. Nomenklatura CPV: 15551310-1, Polska Norma: PN-A-86061:2002/Az1:2006, w ilości: Zakład Karny we Włocławku Zakład Karny w Inowrocławiu RAZEM 3000 kg 1700 kg 4700 kg 2. GRUPA II: 1) Mleko w proszku odtłuszczone - pakowane w workach nie większych niż 25 kg, o zawartości tłuszczu nie większej niż 1,5% i wody nie większej niż 5% w 100g produktu. Nomenklatura CPV: 15511700-0, Polska Norma: PN-92/A-86024, w ilości: Zakład Karny we Włocławku Zakład Karny w Inowrocławiu RAZEM 1000 kg 100 kg 1100 kg 3. Realizacja dostaw ww. artykułów odbywać się będzie sukcesywnie do magazynu poszczególnych jednostek (t.j.: 1) Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, 2) Zakład Karny w Inowrocławiu, ul. G. Narutowicza 46, 88-100 Inowrocław, transportem wykonawcy i na jego koszt. Dostarczone produkty muszą spełniać ustalone normy jakościowe. DOSTAWCA zobowiązany jest dostarczać zamawiany towar w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. 4. Należności za dostawy będą regulowane przelewami z rachunków bankowych poszczególnych Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej - na rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie 30 dni od daty wpływu do ich siedzib prawidłowo wystawionych faktur VAT. Dane do faktury: - Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, NIP: 888-10-26-818, numer rachunku bankowego: 12 1010 1078 0011 9522 3000 0000; - Zakład Karny w Inowrocławiu, ul. G. Narutowicza 46, 88-100 Inowrocław, NIP: 556-27-55-953, numer rachunku bankowego: 68 1010 1078 0089 7622 3000 0000.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15500000-3


Dodatkowe kody CPV: 15512200-0, 15544000-3, 15542200-1, 15542100-0, 15510000-5, 15551310-1, 15511700-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: GRUPA I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 152681.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kujawska Spółdzielna Mleczarska
Email wykonawcy: marketing@kesem.com.pl, zamowienia@kesem.com.pl
Adres pocztowy: ul. Wysoka 15, 87-800 Włocławek
Kod pocztowy: 87-809
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 140417.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 140417.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 144717.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: GRUPA II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11550.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OL-TRADE Spółka Cywilna Michał Olek, Ryszard Pająk, Dariusz Gorycki
Email wykonawcy: michal.olek@ol-trade.pl
Adres pocztowy: ul. Powstańców 127, 31-670 Kraków
Kod pocztowy: 31-670
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12705.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12705.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12705.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.