To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-22
Ogłoszenie nr 510208634-N-2020 z dnia 22-10-2020 r.
Gmina Repki: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Repki"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 586363
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Repki, Krajowy numer identyfikacyjny 71158205500000,
ul. ul. Parkowa
7,
08-307
Repki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
257 875 029, e-mail
gminarepki@list.pl, faks
257 875 066.
Adres strony internetowej (url): www,repki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Repki"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):In.G.Km.271.21.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Repki" w skład którego wchodzi wykonanie przebudowy następujących odcinków dróg gminnych: 1.1 Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Rogów ( działka nr 635) o długości ok 80 m która polega na wykonaniu następujących robót: a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych wraz ze wznowieniem granic pasa drogowego dla celów realizacji przebudowy drogi wraz z kosztami sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót - 0,080 km b) Profilowanie podłoża drogi równiarką- 320,00 m 2 c) Wykonanie robót ziemnych koparką w gr. kat. III z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład. z wbudowaniem w nasyp lub na odkład - 56,80 m3 d) Dolna warstwa podbudowy jezdni z kruszywa łamanego 0/31,5 grubości 20 cm- 264,00 m2 e) Warstwa ścieralna grubości 5 cm z mieszanki mineralno asfaltowej AC11S 50/70 KR 1-2 - 249,60 m2 f) Pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 grubości 10 cm- 40,00 m2 g) Wykonanie oznakowania drogi 1.2 Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Kobylany -Skorupki a) Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kobylany -Skorupki o długości 0,135 km ( dz nr 125 i 136) w skład której wchodzi: - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych wraz ze wznowieniem granic pasa drogowego dla celów realizacji przebudowy drogi wraz z kosztami sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót- 0,135 km - Profilowanie podłoża drogi równiarką- 675,00 m 2 - Wykonanie robót ziemnych koparką w gr. kat. III z transp. urobku na odl.do 1 km sam. samowyład.z wbudowaniem w nasyp lub na odkład - 287,49 m3 - Warstwa odcinająca z pospółki grub.15 cm- 644,46 m2 - Dolna warstwa podbudowy jezdni z kruszywa łamanego 0/31,5 grubości 20 cm- 644,46 m2 - Warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno- asfaltowej AC16 W 50/70 KR 1-2 grubości średnio 4 cm - Warstwa ścieralna grubości 4 cm z mieszanki mineralno asfaltowej AC11S 50/70 KR 1-2 600,96 m2 - Pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 grubości 20 cm- 155,00 m2 b) Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kobylany -Skorupki o długości 0,150 km ( dz nr 127) w skład której wchodzi : - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych wraz ze wznowieniem granic pasa drogowego dla celów realizacji przebudowy drogi wraz z kosztami sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót- 0,150 km - Profilowanie podłoża drogi równiarką- 900,00 m 2 - Wykonanie robót ziemnych koparką w gr. kat. III z transp. urobku na odl.do 1 km sam. samowyład.z wbudowaniem w nasyp lub na odkład - 324,19 m3 - Warstwa odcinająca z pospółki grub.15 cm- 646,98 m2 - Dolna warstwa podbudowy jezdni z kruszywa łamanego 0/31,5 grubości 20 cm- 646,98 m2 - Warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno- asfaltowej AC16 W 50/70 KR 1-2 grubości średnio 4 cm -66,58 Mg - Warstwa ścieralna grubości 4 cm z mieszanki mineralno asfaltowej AC11S 50/70 KR 1-2 615,48 m2 - Regulacja pionowa pokryw zaworów wodocagowych-2 szt -Pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 grubości 20 cm- 286,50 m2 - Krawężniki najazdowe o wymianach 15x22 z wykonaniem ławy z oporem z betonu c12/15- 90 m - Wykonanie oznakowania drogi 1.3 Przebudowa dróg wewnętrznej w miejscowości Wasilew Szlachecki które polega na umocnieniu pobocza i skarpy drogi gminnej a w skład której wchodzi : a) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne wykonywane ręcznie 160,00 m2 b) Podbudowa z mieszanki betonowej C 8/10 grubości 15 cm - podłoże pod schody - 80,50 m2 c) Ustawienie obrzeży betonowych szarych 8x30 z wpustem - 258,00 m d) Wykonanie stopni z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm - 28,46 m2 e) Poręcz ochronna sztywna z rur ocynkowanych z pochwytem Ø 40x3 i przeciągiem Ø 25x2 oraz słupkami (szt 34) z rur Ø 40x3 w rozstawie co 90 cm zakotwionych w fundamencie Ø 25 cm x 110 cm z betonu C 12/15, zlokalizowana po stronie prawej schodów- 31,00 m f) Podbudowa z mieszanki betonowej C 8/10 grubości 15 cm - podłoże pod ściek - 24,60 m2 g) Ustawienie obrzeży betonowych szarych 8x30 na ławie betonowej z oporem -41,00 m h) Ścieki z elementów betonowych 60x15- 41,00 m i) Profilowanie i zagęszczanie skarp nasypu i wykopu wykonywane ręcznie-124,00 m2 1.4 Odbudowa istniejącej nawierzchni bitumicznej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ostrowiec " a w skład której wchodzi : a) Oczyszczenie nawierzchni bitumicznej - 5 397,20 m2 b) Skropienie podbudowy bitumicznej emulsją asfaltową pod warstwę wyrównawczą - 5397,20 m2 c) Warstwa wyrównawcza z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 W 50/70 KR1-2 - 429,08 Mg d) Warstwa ścieralna grubości 4 cm z mieszanki mineralno asfaltowej AC 11 S 50/70 KR 1-2- 5 240,00 m2 e) Pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 grubości 7 cm- 1 965,00 m2 2 Szczegółowy zakres prac obejmują Przedmiary robót - Załącznik nr 8a; 8b; 8c; 8d, 8e do SIWZ i Opis Techniczne - załącznik nr 9a; 9b; 9c; 9d; 9e do SIWZ 3 W sprawach nie uregulowanych w ww. dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego oraz sztuki inżynierskiej. 4.Zatrudnienie na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Roboty związane z wykonaniem nawierzchni 4.1 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4.2 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.4 czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;) o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4.3. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.4 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej 2 000,00zł. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.4 czynności. 4.4 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia lub odstąpienia od umowy , jeżeli środki na sfinansowanie w/w zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Wykonawcy z tego tytułu nie będzie przysługiwać odszkodowanie. 6 W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także wykonać: - uporządkowanie pasa drogowego po wykonanych robotach - wykonanie operatu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót (koszty te należy uwzględnić w cenie ofertowej) jeżeli zachodzi konieczność jej wykonania - Wykonawca robót jest zobowiązany również do opracowania projektu organizacji ruchu na czas robót na koszt własny. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach i powinien to uwzględnić w cenie ofertowej. Przed przystąpieniem do robót - w dniu przekazania terenu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (zgodnie z obowiązującymi przepisami). - Roboty budowlane objęte zamówieniem wykonać należy zgodnie ze sztuką budowlaną, przedmiarem robót, dokumentacja budowlaną, wytycznymi określonymi w SIWZ, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej, przedmiarach opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233252-0, 45000000-7, 45100000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
625000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.W. WIKRUSZ ADAM WITKOWSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
590544.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Remont wewnętrznych traktów komunikacyjnych w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku - I etap
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.