eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WięcborkDostawa wyrobów medycznych, w tym zestawy do żywienia, paski do glukometrów, cewniki, kontrasty, zestawy i płyny nerkozastępcze dla NOVUM-MED Sp. z o.o. w Więcborku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-23

Ogłoszenie nr 510208903-N-2020 z dnia 23-10-2020 r.

Novum-Med Sp. z o.o.: Dostawa wyrobów medycznych, w tym zestawy do żywienia, paski do glukometrów, cewniki, kontrasty, zestawy i płyny nerkozastępcze dla NOVUM-MED Sp. z o.o. w Więcborku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578898-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Novum-Med Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 93213663000000, ul. ul. Mickiewicza 26, 89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3896231, e-mail szpitalwiecbork@post.pl, sekretariat@szpital-wiecbork.pl, faks 52 3897263.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szpital-wiecbork.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust.1 pkt. 3 ustawy Pzp

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyrobów medycznych, w tym zestawy do żywienia, paski do glukometrów, cewniki, kontrasty, zestawy i płyny nerkozastępcze dla NOVUM-MED Sp. z o.o. w Więcborku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

N-M.ZP/D/4/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem postępowania jest dostawa wyrobów medycznych, w tym zestawy do żywienia, paski do glukometrów, cewniki, kontrasty, zestawy i płyny nerkozastępcze dla NOVUM-MED Sp. z o.o. w Więcborku szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do siwz. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 5 niepodzielnych pakietów, dla których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, iż oferta w każdym z pakietów winna być pełna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w formularzach cenowych, stanowiących załącznik nr 2 do siwz, jak i wymagania zawarte w siwz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33000000-0


Dodatkowe kody CPV: 33124131-2, 33696000-5, 33181500-7, 33141626-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1846.80
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEDAN Sp. jawna W.Pawlak - s-ka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Franza Blumwego 21
Kod pocztowy: 85-862
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1846.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1846.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1846.80
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet nr 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważniono postępowanie o zamówienie publiczne w zakresie pakietu nr 2 ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Do terminu składania ofert wskazanego w SIWZ w ww. pakiecie w siedzibie zamawiającego nie zostały złożone żadne oferty.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet nr 3

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważniono postępowanie o zamówienie publiczne w zakresie pakietu nr 3 ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Do terminu składania ofert wskazanego w SIWZ w ww. pakiecie w siedzibie zamawiającego nie zostały złożone żadne oferty.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pakiet nr 4

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważniono postępowanie o zamówienie publiczne w zakresie pakietu nr 4 ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W przedmiotowym pakiecie zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 58.989,60 zł natomiast jedyna oferta została złożona z ceną 609.336,00 zł.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Pakiet nr 5

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnił postępowanie o zamówienie publiczne w zakresie pakietu nr 5 ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Do terminu składania ofert wskazanego w SIWZ w ww. pakiecie w siedzibie zamawiającego nie zostały złożone żadne oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.