eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBUDOWA ODWODNIENIA CIĄGU PIESZEGO POMIĘDZY ULICAMI KONWALIOWA - POŚWIATYZAMÓWIENIE NA ROBOTY PODOBNE DO REALIZOWANYCH NA PODSTAWIE UMOWY NR WES/ZP/C/WES/I/P2/62/19/21/2018/706 Z DNIA 18.06.2018r. W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN."BUDOWA UL. KONWALIOWEJ OD UL. POGODNEJ DO DZ. EW. NR 50/33 OBR. 8-07-16 ORAZ UL. IRYSÓW OD UL. CYKLAMENOWEJ DO UL. KONWALIOWEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-23

Ogłoszenie nr 510209277-N-2020 z dnia 23-10-2020 r.

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła: BUDOWA ODWODNIENIA CIĄGU PIESZEGO POMIĘDZY ULICAMI KONWALIOWA - POŚWIATY: ZAMÓWIENIE NA ROBOTY PODOBNE DO REALIZOWANYCH NA PODSTAWIE UMOWY NR WES/ZP/C/WES/I/P2/62/19/21/2018/706 Z DNIA 18.06.2018r. W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: "BUDOWA UL. KONWALIOWEJ OD UL. POGODNEJ DO DZ. EW. NR 50/33 OBR. 8-07-16 ORAZ UL. IRYSÓW OD UL. CYKLAMENOWEJ DO UL. KONWALIOWEJ

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550192764-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła, Krajowy numer identyfikacyjny 01525964000000, ul. 1 Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 41 06, e-mail wesola.zp@um.warszawa.pl, faks 22 443 40 01 .
Adres strony internetowej (url): www.wesola.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BUDOWA ODWODNIENIA CIĄGU PIESZEGO POMIĘDZY ULICAMI KONWALIOWA - POŚWIATY: ZAMÓWIENIE NA ROBOTY PODOBNE DO REALIZOWANYCH NA PODSTAWIE UMOWY NR WES/ZP/C/WES/I/P2/62/19/21/2018/706 Z DNIA 18.06.2018r. W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: "BUDOWA UL. KONWALIOWEJ OD UL. POGODNEJ DO DZ. EW. NR 50/33 OBR. 8-07-16 ORAZ UL. IRYSÓW OD UL. CYKLAMENOWEJ DO UL. KONWALIOWEJ

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

35/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa odwodnienia ciągu pieszego pomiędzy ulicami Konwaliowa - Poświaty. Do zakresu robót związanego z budową należy wykonanie; 1. Budowa odwodnienia - kanalizacja deszczowa (kod CPV 45231300-8, 45110000-1) - wykonanie robót przygotowawczych polegających na robotach pomiarowych, - wykonanie robót ziemnych wraz z zabezpieczeniem wykopów, transportem mas ziemnych, oraz z przygotowaniem podłoża - montaż kanałów z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200mm, - montaż trójników PVC Dn 200/160 - obsypka rurociągu kruszywem, - montaż ścieków odwodnienia liniiowego z rusztem żeliwnym B125 o właściwościach przeciwpoślizgowych, szerokość wewnętrzna koryta w świetle min. 200mm, wysokość min. 250mm, - włączenie kanał z rur PVC DN200 do istniejącej studni betonowej Dn 1500 - regulacja wysokościowa kratek, studzienek i włazów studni, - wykonanie próby wodnej szczelności kanałów, - zasypanie wykopów z zagęszczeniem gruntu (Is =1,0) - pompowanie wody z wykopu z odprowadzeniem wody, - przebudowa w niezbędnym zakresie wszystkich (nie ujętych w opracowaniu projektowym) kolizji realizowanej inwestycji z istniejącą infrastrukturą podziemną i nadziemną, 2. Roboty drogowe (kod CPV 45100000-8, 45112000-5, 45233129-9, 45400000-1) - zabezpieczenie pasa drogowego i właściwe oznakowanie robót - wykonanie robót przygotowawczych polegających na robotach pomiarowych, - przeniesienie lub zabezpieczenie punktów osnowy geodezyjnej, - wykonanie robót rozbiórkowych, - załadunek i wywiezienie gruzu, - wykonanie robót ziemnych z transportem mas ziemnych, - profilowanie i zagęszczenie podłoża, - korekta ustawienia istniejących krawężników na zjeździe, z ustawieniem krawężników najazdowych, - wykonanie konstrukcji podbudowy pomocniczej ze stabilizacji, stabilizacja z dowozu z węzła betoniarskiego Rm=2,5MPa - grubość podbudowy po zagęszczeniu: 15 cm (pod zjazdy), 10cm (pod chodnik) - wykonanie konstrukcji podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/63mm, grubości po zagęszczeniu: 12 cm (pod jezdnię) - wykonanie konstrukcji podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0/31,5mm, grubości po zagęszczeniu: 8 cm (pod jezdnię), 15 cm (pod chodnik) - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (pod zjazd, kostka typu Holland, kolor grafitowy, kostka fazowana) - wykonanie nawierzchni z płyt betonowych grubość 7 cm na podsypce cementowo-piaskowej (pod chodniki, płyty o wymiarach 50cm x 50cm, kolor szary, płyty fazowane) - wykonanie regulacji pionowej studzienek, zaworów, hydrantów - odtworzenie pierwotnego oznakowania sprzed rozpoczęcia robót - wykonanie robót porządkowych 3. Przygotowanie oraz przekazanie w dwóch egzemplarzach, w wersji papierowej i elektronicznej (zgodnie z zarządzeniem nr 3479/2009 Prezydenta miasta stołecznego Warszawy z dnia 29 lipca 2009 r. w sprawie zasad prowadzenia elektronicznej ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli i przepustów na obszarze m.st. Warszawy, których zarządcą jest prezydent m.st. Warszawy oraz pozyskiwania dokumentacji powykonawczej w zakresie inwestycji, modernizacji i remontów w pasie drogowym w postaci cyfrowej) dokumentacji powykonawczej budowlanej i geodezyjnej wraz z naniesieniem na mapę zasadniczą miasta.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 46775.34
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KRÓLIK WŁODZIMIERZ KROL ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH I INŻYNIERYJNO-INSTALACYJNYCH
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łukasiewicza 9G
Kod pocztowy: 05-200
Miejscowość: Wołomin
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 57159.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57159.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57159.21
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie podstawowe udzielone zostało wykonawcy w trybie przetargu nieograniczonego, w którym przewidziano możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowalnych, było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.