To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-23
Ogłoszenie nr 510209357-N-2020 z dnia 23-10-2020 r.
Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego: "Wykonanie prac naprawczych na obiektach mostowych w ciągu dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego - wymiana barieroporęczy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 588666-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 19168640800000,
ul. ul. Wojska Polskiego
16,
83-000
Pruszcz Gdański, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 834 999, e-mail
zamowienia@powiat-gdanski, faks
586 834 899.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-gdanski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonanie prac naprawczych na obiektach mostowych w ciągu dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego - wymiana barieroporęczy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.23.2020.PN
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie prac naprawczych polegających na wymianie barieroporęczy na n/w obiektach mostowych w ciągu dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego: o DP nr 2209G Kleszczewo - Pawłowo, km 3+980 (msc. Czerniewo) - 14 m; o DP nr 2210G Olszanka - Pszczółki, km 14+600 (msc. Sobowidz) - 20 m; o DP nr 2215G Rekcin - Pruszcz Gdański, km 4+500 (msc. Juszkowo) - 32 m; o DP nr 2224G Wiślina - Krzywe Koło, km 2+320 (msc. Lędowo) - 17 m; o DP nr 2225G Skowarcz - Suchy Dąb, km 2+760 (msc. Skowarcz) - 12 m; o DP nr 2226G Pszczółki - Długie Pole, km 5+090 (msc. Krzywe Koło) 18 m; o DP nr 2226G Pszczółki - Długie Pole, km 5+510 (msc. Krzywe Koło) 14 m; o DP nr 2236 Przejazdowo - Koszwały, km 3+640 (msc. Koszwały) 22 m; o DP nr 2238G Wiślinka - Błotnik, km 5+600 (msc. Trzcinisko) - 9 m. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - demontaż istniejących barieroporęczy wraz z utylizacją -158 mb; - wykonanie gniazd głębokości 3-4 cm (odkucie) w miejscach starych słupków żelbetowych - 3 m2; - wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego zbrojenia w odkutych gniazdach - 90 szt.; - wykonanie uzupełnienia gniazd zaprawami typu PCC nakładanymi ręcznie na głębokość do 4 cm - 2,0 m3; - montaż poręczy typu H2 W2 lub równoważnych -158 mb; - montaż bariery drogowej typu N2 W3 jako zakończenie - po 4 prowadnice jako zakończenie po 8 mb na każdy obiekt - 262 mb; - zakończenie bariery drogowej - nasadka prowadnicy typ A i B - 34 szt. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ oraz wykaz obiektów mostowych w ciągu dróg powiatowych - załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/ podwykonawcom, zgodnie z art. 36a ust.1 Ustawy. 5. W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/podwykonawców, w oparciu o art. 36b ust. 1 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie informacji na temat części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru prac - w zakresie wskazanych norm/aprobat/specyfikacji technicznych/ systemów odniesienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełnią wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Jeżeli specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac naprawczych wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przestrzegania zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2017 r., poz. 784). 9. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności bezpośrednio związane z montażem barier (montażysta barier i pracownik drogowy). Powyższy obowiązek dotyczy również podwykonawców. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34928000-8
Dodatkowe kody CPV: 34928110-2, 34928120-5, 50230000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
194430.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SAFEROAD KABEX Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
187530.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Budowa hali sportowej przy ZSOiO w Pruszczu Gdańskim"
- Dostawa dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na robotę budowlaną pn.: Budowa ul. Przy Torze w Pruszczu Gdańskim
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2218G w zakresie budowy chodnika na odcinku Kłodawa - Trąbki Małe
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie najmu sprzętu do bieżącego utrzymania dróg gminnych w 2025 r. w gminie Orzysz
- Profilowanie dróg gruntowych na terenie Gminy Kcynia w roku 2025
- Sukcesywna dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, rur do znaków oraz barier dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
- Naprawy (remonty) nawierzchni utwardzonych dróg i chodników, remonty oznakowania pionowego i poziomego ulic miasta Szczytno zarządzanych przez Burmistrza Miasta Szczytno w roku 2025
- "Remont drogi powiatowej Nr 1873R Osobnica- Dębowiec w km 2+750-3+507 w miejscowości Łazy Dębowieckie"
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego.
więcej: Obudowa drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.