eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mściwojów"Rewitalizacja zabytkowych zabudowań folwarcznych we wsi Mściwojów - budynek A"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-03

Ogłoszenie nr 510209359-N-2019 z dnia 03-10-2019 r.

Gmina Mściwojów: "Rewitalizacja zabytkowych zabudowań folwarcznych we wsi Mściwojów - budynek A"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Rewitalizacja zabytkowych zabudowań folwarcznych we wsi Mściwojów - budynek A"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 571562-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Mściwojów, Krajowy numer identyfikacyjny 39064741700000, ul. Mściwojów 43, 59-407 Mściwojów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 076 8728522 w. 22, e-mail ug@msciwojow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.msciwojow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rewitalizacja zabytkowych zabudowań folwarcznych we wsi Mściwojów - budynek A"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OZP.271.14.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Rewitalizacja zabytkowych zabudowań folwarcznych we wsi Mściwojów - budynek A" w skład której wchodzi opracowanie min.: 1) Projektu koncepcyjnego, projektu prac geologicznych, branżowych projektów budowlanych i wykonawczych, m.in. projekt zagospodarowania terenu działki (droga p-poż.), projekt architektoniczny, projekt konstrukcyjny, projekt instalacyjny (sieć kanalizacyjna, wodociągowa, c.w.u i c.o., ogrzewanie z kotłowni z pompą ciepła wspomaganą gruntowymi wymiennikami ciepła, wentylacja mechaniczna z klimatyzacją w całym budynku, instalacja odprowadzająca spaliny), projekt instalacji elektrycznej, przyłącze teletechniczne, instalacje elektryczne: oświetlenia podstawowego i awaryjnego, gniazd wtykowych, odgromowa. Należy uwzględnić automatykę pogodową, czujniki temperatury, ruchu, wyłączniki czasowe, instalacje teletechniczne, system monitoringu, system alarmowy sygnalizacji włamania), badania geotechniczne, STWiORB, kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę. 2) Wykonanie projektu budowlanego z kompletem uzgodnień, opinii, postanowień i decyzji wraz z informacją dotyczącą BIOZ oraz prawomocną decyzją zatwierdzającej projekt budowlany w terminie do dnia 22.11.2019 r. 3) Wykonawca zobowiązany jest w ramach ceny ryczałtowej do zapewnienia nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót budowlanych aż do jego całkowitego zakończenia i rozliczenia, min. 3 wizyty w roku na budowie na wniosek Zamawiającego oraz dokonywania wszelkich zmian projektowych wynikłych w trakcie wykonywania robót, a nie wynikających z winy Zamawiającego ani Wykonawcy robót budowlanych. 2. Zamawiający zastrzega, że wszystkie użyte w Programie funkcjonalno - użytkowym nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. 3. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt. 1 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego, nie gorszego od określonego w Programie funkcjonalno - użytkowym. 4. Szczegółowe rozwiązania i opis stanowi Program Funkcjonalno Użytkowy dla w/w zadania w odniesieniu jedynie do budynku A. 5. Ostatecznie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: 1) Projekt koncepcyjny obiektu - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej; 2) Projekt robót geologicznych - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej; 3) Pełnobranżowy projekt budowlany, zagospodarowanie terenu (drogi p-poż), wraz z niezbędnymi uzgodnieniami formalno-prawnymi oraz decyzją pozwolenia na budowę - 4 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej; 4) Pełnobranżowe projekty wykonawcze - oddzielnie dla każdej branży - 4 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej zapisane w formacie .pdf oraz .dwg; 5) Projekt kolorystyki elewacji i wizualizacja obiektów - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej; 6) Projekt aranżacji i kolorystyki wnętrz - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej; 7) Kosztorys inwestorski - 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej - zapisane w formacie .pdf oraz .ath; 8) Przedmiar robót - 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej - zapisane w formacie .pdf oraz .ath; 9) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej; 6. Wszelka dokumentacja wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego przed przystąpieniem do dalszych faz projektowania. W związku z tym należy wykonać 1 egzemplarz dodatkowo (oprócz w/w), który po zatwierdzeniu zostanie zwrócony wykonawcy. 7. Wszelkie koszty i opłaty związane z opracowaniem kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz pełnieniem nadzoru autorskiego w czasie wykonywania robót budowlanych ponosi Wykonawca. 8. Przedmiotowa dokumentacja winna zawierać następujący zakres opracowań: Budynek A. 8.1. Opis ogólny. W przebudowywanym budynku należy zapewnić powierzchnię użytkową o wielkości min. 666 m² . Znaleźć ma się tu remiza strażacka z niezbędnym zapleczem, oraz funkcje towarzyszące, ogólnodostępne takie jak siłownia, sala ćwiczeń, sala konferencyjna, sala muzealna. 1) Piwnica - należy przewidzieć pomieszczenia siłowni, wraz z zapleczem w postaci szatni i łazienki, zgodnie z rys.A1 2) Parter - hol wejściowy z dyżurką, Dwustanowiskowy garaż dla pojazdów ochotniczej straży pożarnej. 3 magazyny i warsztat. Szatnia dla strażaków wraz z zapleczem sanitarnym, oraz śluzą. Dodatkowe funkcje na parterze to sala konferencyjna na min. 20 osób, sala gimnastyczna, pomieszczenie ekspozycyjne na zabytkowe pojazdy strażackie, oraz toaleta dla osób niepełnosprawnych zgodnie z rys.A2 Przewiduje się łączną liczbę pracowników w budynku na 1 osoby na jedną zmianę. Przewiduje się do 30 osób jednocześnie przebywających w budynku. Wejście do budynku musi być przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Materiały wykończeniowe powinny być bezpieczne i odporne na zniszczenie. 8.2. Rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe. Ścianki działowe w parterze z podwójnych płyt gk na stelażu aluminiowym gr. 12,5 cm. w systemie Knauf lub równoważnym, wyszpachlowane i pomalowane. Kształty sufitów podwieszanych zróżnicowane - jak na załączonych przekrojach. Garaż dla pojazdów straży pożarnej jako jednoprzestrzenny bez słupów konstrukcyjnych. Konstrukcja nośna nad garażem poprzez dodatkowe belki stalowe. Pokrycie dachu dachówką karpiówką w koronkę podwójnie, a całość należy ocieplić wełną mineralną gr. co najmniej 25cm i zaizolować przeciwwodnie. W połaci dachowej należy zaprojektować podłużne świetliki dachowe z obu stron. Dach należy wyposażyć w płotki przeciwśnieżne, ławę kominiarską i drabinkę. Należy odrestaurować zabytkową elewacje tynkową po wcześniejszym uzgodnieniu z Konserwatorem zabytków. Pionowe otwory wentylacyjne w elewacji należy przeszklić i wykorzystać jako naświetla. W garażu od frontu należy zaprojektować i wykonać dodatkowy otwór bramowy. Należy przeszklić wszystkie 5 otworów bramowych. Wejście główne do budynku od północy wg. rzutu parteru - rys.A2. Należy pokazać i wyeksponować elementy drewnianej więźby dachowej, zabezpieczając ją do NRO. Ściany zewnętrzne ocieplone od wewnątrz wełną mineralną. Należy uwzględnić wszystkie detale elewacyjne. 8.3. Instalacje. 1) woda zimna, 2) ciepła woda użytkowa z cyrkulacją, 3) kanalizacja sanitarna, 4) kanalizacja deszczowa, 5) ogrzewanie z kotłowni z pompą ciepła, wspomaganą gruntowymi wymiennikami ciepła, 6) wentylacja mechaniczna z klimatyzacją, w całym budynku. 7) Instalacja odprowadzająca spaliny, instalacja wyciągowa. 8) przyłącze teletechniczne, 9) instalacje elektryczne: oświetlenia podstawowego i awaryjnego, gniazd wtykowych, odgromowa. Należy uwzględnić automatykę pogodową, czujniki temperatury, ruchu, wyłączniki czasowe. 10) instalacje teletechniczne, 11) system monitoringu, 12) system alarmowy sygnalizacji włamania. 8.4. Wskaźniki techniczne. 1) Powierzchnia zabudowy - 677,07 m2 2) Powierzchnia netto - 666,4 m2 3) Powierzchnia użytkowa (82,4%) - 549,4 m2 4) Powierzchnia komunikacji (11%) -72,6 m2 5) Powierzchnia usługowa (6,6%) - 44,4 m2 6) Kubatura netto (ogrzewana) - 3575 m3 7) Kubatura brutto - 5841 m3 8) Ilość kondygnacji - 1 9) Wysokość max. - 11,14 m

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 73170.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BART Pracownia Architektury Bartosz Kościelny
Email wykonawcy: b.art@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Lipowa 22
Kod pocztowy: 59-220
Miejscowość: Legnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 74000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 74000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 212790.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.