To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-23
Ogłoszenie nr 510209980-N-2020 z dnia 23-10-2020 r.
Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Henryka Sienkiewicza w Białymstoku: Opracowanie opinii dydaktycznych i merytorycznych do standardów egzaminacyjnych, programów kursów i nowoczesnych zasobów edukacyjnych do 6 kursów umiejętności zawodowych i 9 kwalifikacyjnych kursów zawodowych w ramach projektu Centrum Kompetencji BOF kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pt.: Centrum Kompetencji BOF - kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego o nr RPO.03.03.02-20-0001/16. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego, Priorytet III KOMPETENCJE I KWALIFIKACJE, Działanie 3.3 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki Poddziałanie 3.3.2 Stworzenie Centrum Kompetencji BOF, umowa nr UDA-RPPD.03.03.02-0001/16-00
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 576494-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Henryka Sienkiewicza w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 20001850200000,
ul. Ciepła
32,
15-472
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
856 515 855, e-mail
przetargi@ckubialystok.pl , faks
856 515 855.
Adres strony internetowej (url): www.ckubialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: placówka oświatowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie opinii dydaktycznych i merytorycznych do standardów egzaminacyjnych, programów kursów i nowoczesnych zasobów edukacyjnych do 6 kursów umiejętności zawodowych i 9 kwalifikacyjnych kursów zawodowych w ramach projektu Centrum Kompetencji BOF kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):26-3/I/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca opracowanie opinii dydaktycznych i merytorycznych do standardów egzaminacyjnych, programów kursów i nowoczesnych zasobów edukacyjnych do 6 kursów umiejętności zawodowych i 9 kwalifikacyjnych kursów zawodowych w ramach projektu Centrum Kompetencji BOF kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego; 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie trzydziestu niżej określonych części zamówienia (części od 1-6 i 16-21 dotyczą Kursów Umiejętności Zawodowych, a części 7-15 i 22-30 Kwalifikacyjnych Kursów Zawodowych); 3. Zamawiający wymaga, aby do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zgłosił się jako: 1) Autor opinii dydaktycznych (części 1-15) - doradca metodyczny lub konsultant ds. kształcenia zawodowego lub konsultant ds. informatyki/edukacji zdalnej lub ekspert ds. kształcenia na odległość lub nauczyciel prowadzący kształcenie na odległość lub posiadający doświadczenie w opracowywaniu e-materiałów szkoleniowych - maksymalnie w zakresie trzech części zamówienia (tj. 1 osoba może być wskazana do realizacji maksymalnie trzech części zamówienia), 2) Autor opinii merytorycznych (części 16-30) - pracodawca lub przedstawiciel pracodawcy - maksymalnie w zakresie dwóch części zamówienia (tj. 1 osoba może być wskazana do realizacji maksymalnie dwóch części zamówienia); 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Zamawiający określił w załączniku nr 1 do SIWZ - "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia"; 5. Wykonawca może złożyć jedną ofertę; 6. Oferta musi obejmować wykonanie całości usługi opisanej w SIWZ w zakresie części, na którą składana jest oferta; 7. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone na usługi społeczne o wartości poniżej 750 000 EURO, do których zastosowanie mają przepisy art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 j.t. z późn. zm.)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV: 80210000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: BUD.08.1 Rysunek techniczny budowlany (Monter konstrukcji budowlanych 711102), dot. Autora opinii dydaktycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1463.41
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tomasz Rolak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1350.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: MOD.03 Podstawy projektowania i konstrukcji odzieży (753105 Krawiec), dot. Autora opinii dydaktycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie części 2 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Monter Instalacji Fotowoltaicznych, dot. Autora opinii dydaktycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1463.41
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Lucyna Brajer
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: DRM.04 Rysunek techniczny w branży drzewno-meblarskiej (Stolarz 752205) (grafika i wizualizacja projektu), dot. Autora opinii dydaktycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1463.41
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Lucyna Brajer
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1300.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: BUD.10. Montaż drzwi zewnętrznych i wewnętrznych (Stolarz 752205+ Ślusarz), dot. Autora opinii dydaktycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1463.41
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Lucyna Brajer
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: ELM.01. Podstawy automatyki (Technik automatyk 311909) , dot. Autora opinii dydaktycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1463.41
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Andrzej Grzędziński
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: BUD.10.10 - Wykonywanie robót związanych z montażem stolarki budowlanej (Monter stolarki budowlanej 712906), dot. Autora opinii dydaktycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1463.41
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tomasz Rolak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1350.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: INF.04. - Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji (Technik programista 351406), dot. Autora opinii dydaktycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie części 8 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: SPO.01 - Udzielanie pomocy i organizowanie wsparcia osobie niepełnosprawnej (Asystent osoby niepełnosprawnej 341201), dot. Autora opinii dydaktycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie części 9 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: MEC. 09 - Organizacja i nadzorowanie procesów produkcji maszyn i urządzeń (Technik mechanik (operator obrabiarek skrawających 311504), dot. Autora opinii dydaktycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1463.41
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Łukasz Berent
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: MOT.01. - Diagnozowanie i naprawa nadwozi pojazdów samochodowych (Blacharz samochodowy 721306), dot. Autora opinii dydaktycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1463.41
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Łukasz Berent
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: SPO.02- Świadczenie usług opiekuńczo - wspierających osobie starszej (Opiekun osoby starszej 341202), dot. Autora opinii dydaktycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie części 12 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: BPO.03 - Wykonywanie działań ratowniczych (Technik pożarnictwa 311919), dot. Autora opinii dydaktycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie części 13 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: OGR.03 - Projektowanie, urządzanie i pielęgnacja roślinnych obiektów architektury krajobrazu. (Technik architektury krajobrazu 314202), dot. Autora opinii dydaktycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie części 14 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: ELM.01. - Montaż, uruchamianie i obsługiwanie układów automatyki przemysłowej (Technik automatyk 311909), dot. Autora opinii dydaktycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1463.41
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Andrzej Grzędziński
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: BUD.08.1 Rysunek techniczny budowlany (Monter konstrukcji budowlanych 711102), dot. Autora opinii merytorycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie części 16 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: MOD.03 Podstawy projektowania i konstrukcji odzieży (753105 Krawiec), dot. Autora opinii merytorycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie części 17 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Monter Instalacji Fotowoltaicznych, dot. Autora opinii merytorycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie części 18 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: DRM.04 Rysunek techniczny w branży drzewno-meblarskiej (Stolarz 752205) (grafika i wizualizacja projektu), dot. Autora opinii merytorycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
975.61
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Paweł Przystalski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1150.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: BUD.10. Montaż drzwi zewnętrznych i wewnętrznych (Stolarz 752205+ Ślusarz), dot. Autora opinii merytorycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
975.61
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Paweł Przystalski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1150.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: ELM.01. Podstawy automatyki (Technik automatyk 311909), dot. Autora opinii merytorycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie części 21 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: BUD.10.10 - Wykonywanie robót związanych z montażem stolarki budowlanej (Monter stolarki budowlanej 712906), dot. Autora opinii merytorycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie części 22 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: INF.04. - Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji (Technik programista 351406), dot. Autora opinii merytorycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie części 23 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: SPO.01 - Udzielanie pomocy i organizowanie wsparcia osobie niepełnosprawnej (Asystent osoby niepełnosprawnej 341201), dot. Autora opinii merytorycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie części 24 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 25 NAZWA: MEC. 09 - Organizacja i nadzorowanie procesów produkcji maszyn i urządzeń (Technik mechanik (operator obrabiarek skrawających 311504), dot. Autora opinii merytorycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie części 25 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 26 NAZWA: MOT.01. - Diagnozowanie i naprawa nadwozi pojazdów samochodowych (Blacharz samochodowy 721306), dot. Autora opinii merytorycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie części 26 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: SPO.02- Świadczenie usług opiekuńczo - wspierających osobie starszej (Opiekun osoby starszej 341202), dot. Autora opinii merytorycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie części 27 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 28 NAZWA: BPO.03 - Wykonywanie działań ratowniczych (Technik pożarnictwa 311919), dot. Autora opinii merytorycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie części 28 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 29 NAZWA: OGR.03 - Projektowanie, urządzanie i pielęgnacja roślinnych obiektów architektury krajobrazu. (Technik architektury krajobrazu 314202), dot. Autora opinii merytorycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie części 29 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 30 NAZWA: ELM.01. - Montaż, uruchamianie i obsługiwanie układów automatyki przemysłowej (Technik automatyk 311909), dot. Autora opinii merytorycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu w zakresie części 30 nie złożono żadnej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego Nr 31 w Białymstoku
- Usługi eksploatacyjne oraz serwisowe kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w obiektach Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- Zakup analizatora składu ciała wraz z oprogramowaniem.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i elektronicznej do Urzędu Miejskiego w Białymstoku.
- Dostawa akcesoriów do zabiegów witrektomii
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejętności wychowawczych, zajęcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.