To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-04
Ogłoszenie nr 510210797-N-2019 z dnia 04-10-2019 r.
Urząd Gminy w Sosnowicy: Budowa targowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Sosnowicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
PROW 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 576570-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Sosnowicy, Krajowy numer identyfikacyjny 54579700000000,
ul. ul. Spokojna
10,
21-230
Sosnowica, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
0-82 5912152, e-mail
sekretarz@sosnowica.pl, faks
0-82 5912152.
Adres strony internetowej (url): www.ugsosnowica.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa targowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Sosnowicy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.14.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest "Budowa targowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą w gminie Sosnowica" 2. Zadanie inwestycyjne będzie realizowane na działkach położnych w msc. Sosnowica gm.Sosnowica określonych w załączonych pozwoleniach, zezwoleniach i zgłoszeniach stanowiących załącznik nr 1A do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót zgodnie z właściwościami określonymi w dokumentacji budowlano-technicznej oraz wszelkie inne roboty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w celu osiągnięcia zakładanego celu operacji/projektu. 4. Zamówienie obejmuje również roboty pomocnicze i towarzyszące oraz inne prace konieczne do wykonania zamówienia nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na:sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa, wydane dla danego przedsięwzięcia decyzje, zezwolenia i zgłoszenia administracyjne oraz uzgodnienia dokumentacji budowlano-technicznej.5. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji budowlano-technicznej stanowiącej (Załącznik Nr 1B do SIWZ), w skład której wchodzą: - Projekty budowlane,projekty wykonawcze, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), -Przedmiary robót, z tym zastrzeżeniem, iż przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Dokumentacja jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego:www.ugsosnowica.bip.lubelskie.pl. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: A. Budowę targowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą - br.inżynieryjna A.1. Obrzeża betonowe 30x8 cm A.2. Nawierzchnia z kostki betonowej gr 8 cm A.3.Nawierzchnia z kostki gr 6 cm A.4. Nawierzchnia z tłucznia A.5. Ogrodzenie B. Budowa targowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą - br. budowlana B.1. Szalet - Roboty ziemne B.2. Szalet - Stopy i ściany fundamentowe B.3. Szalet - Ściany zewnętrzne B.4. Szalet - Ściany wewnętrzne B.5. Szalet - Wieniec B.6. Szalet - Pokrycie dachowe B.7. Szalet - Stolarka okienna i drzwiowa B.8. Szalet - Posadzki B.9.Szalet - Roboty wykończeniowe B.10. Szalet - Elewacja B.11. Szalet - Wyposażenie B.12. Wiata -Roboty ziemne B.13. Wiata - Roboty żelbetowe B.14. Wiata - Pokrycie dachowe B.15. Wiata - Okładziny słupów C. Budowa targowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą - br. sanitarna C.1. Roboty ziemne C.2.Przyłącze i zewnętrzna instalacja wodociągowa C.3. Przyłącze kanalizacji sanitarnej i kanalizacja deszczowa C.4. Instalacja wentylacji mechanicznej wywiewnej - toaleta publiczna C.5. Instalacja wodociągowa i kanalizacyjna - toaleta publiczna C.6. Instalacja solarna - toaleta publiczna D. Budowa targowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą - br. elektryczna D.1. Roboty branża elektryczna UWAGA:Zamawiający przewiduje etapowanie robót, które Wykonawca bezwzględnie winien uwzględnić w ofercie: Etap I - Elementy B+C4+C5+C6+D Etap II - Elementy A+C1+C2+C3 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót zgodnie z właściwościami określonymi w dokumentacji budowlano-technicznej oraz wszelkie inne roboty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w celu osiągnięcia zakładanego celu operacji/projektu. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją budowlano-techniczną, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (stanowiącymi integralną i nierozerwalną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), obowiązującymi normami, Prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami ustalonymi przez zamawiającego. Realizacja zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich robót, prac i czynności,jakie są niezbędne do należytego, zgodnego z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej wykonania i prawidłowego ukończenia przedmiotu umowy, z uwzględnieniem wydanych decyzji administracyjnych, warunków, zezwoleń, uzgodnień i obowiązujących przepisów budowlanych, ochrony środowiska, sanitarnych, bhp, p.poż, wymagań Zamawiającego określonych w niniejszej Specyfikacji.Jeżeli Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia stwierdzi występowanie na placu budowyhttps://bzp.uzp.gov.pl/PodgladZP400.aspx?id=661b00fb-17f8-44c8-8c... ptaków i zwierząt gatunków chronionych, obowiązany jest do przerwania robót/oraz poinformowania o powyższym Zamawiającego i Inspektora Nadzoru/, a także przeprowadzenia inwentaryzacji przyrodniczej w zakresie występowania ptaków i zwierząt gatunków chronionych określonych na podstawie art. 49ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (dz. u. z 2018r. poz. 1614 z późn. zm.), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 grudnia 2016r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt(Dz.U. z 2016r. poz. 2183). Inwentaryzację przyrodniczą należy niezwłocznie przedłożyć Zamawiającemu. 3. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca przed rozpoczęciem prac zobligowany jest do przeprowadzenia inwentaryzacji przyrodniczej w zakresie występowania ptaków i zwierząt gatunków chronionych określonych na podstawie art. 49 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (dz. u. z 2018r. poz. 1614 z późn. zm.), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 grudnia 2016r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt (Dz.U. z 2016r. poz. 2183).Inwentaryzację przyrodniczą należy przedłożyć zamawiającemu przed rozpoczęciem prac. 4. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia w stolarce okiennej w szalecie zastosować skuteczne rozwiązania uniemożliwiające wgląd do wnętrza pomieszczenia (szyby piaskowe, folie okienne matowe itp.). 5.Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz do utrzymania w czystości dróg publicznych po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45223300-9, 45233161-5, 45342000-6, 45111200-0, 45223500-1, 45262500-6, 45261210-9, 45421100-5, 45431000-7, 45421146-9, 45442100-8, 45213140-6, 45215500-2, 45231300-8, 45331210-1, 45332000-3, 45311200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
brak
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
897772.43
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dach Styl M.Smoliński P.Bober S.C.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1104260.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wyżej wskazana oferta jest najkorzystniejszą ofertą pod względem kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ (tj. cena oferowana brutto - waga 60%, długość okresu gwarancyjnego - 30%, termin wykonania - 10%), którymi to kryteriami Zamawiający kierował się przy wyborze. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, oferta jest ważna, nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 97,29 pkt.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji Wągrodno - Budy Siennickie - Studzianki
- Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej z Oddziałami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
- Dostawa wraz z montażem oświetlenia w obiektach Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- "Przebudowa drogi leśnej L12/10/1B "Droga końska" na terenie Nadleśnictwa Choczewo"
- Budowa drogi leśnej nr 2 o nazwie STRZELNICA w Leśnictwie Strzelnica
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.