To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-26
Ogłoszenie nr 510210865-N-2020 z dnia 26-10-2020 r.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4: Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn: "Czwórka - szkoła nowych możliwości. Modernizacja i wyposażenie w pomoce dydaktyczne Publicznej Szkoły
Podstawowej nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata2014 - 2020 - Oś priorytetowa 7 "Sprawne usługi publiczne"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561052-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540133618-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4, Krajowy numer identyfikacyjny 69495500000000,
ul. ul. Sienkiewicza
70,
27-400
Ostrowiec Świętokrzyski, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
412 631 055, e-mail
psp4ostrowiec@wp.pl, faks
412 631 055.
Adres strony internetowej (url): http://psp4/ostrowiec.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn: "Czwórka - szkoła nowych możliwości. Modernizacja i wyposażenie w pomoce dydaktyczne Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim"
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Czwórka - szkoła nowych możliwości. Modernizacja i wyposażenie w pomoce dydaktyczne Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim". 1.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części: Część I. Dostawa, montaż i uruchomienie pomocy dydaktycznych oraz multimedialnego gabinetu logopedycznego. - pomoce dydaktyczne do pracowni biologiczno-chemicznej; - pomoce dydaktyczne do pracowni geograficzno - przyrodniczej - pomoce dydaktyczne do pracowni matematyczno - fizycznej, - multimedialny gabinet logopedyczny. Szczegółowy opis powyższej części przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4a do SIWZ. Część II. Dostawa i montaż mebli: - pracownia biologiczno - chemiczna: stoliki uczniowskie jednoosobowe 28 szt. krzesełka dla uczniów 28 szt. biurko dla nauczyciela 1 szt. krzesło dla nauczyciela 1 szt. zestaw mebli 1 szt. stolik laboratoryjny do doświadczeń 1 szt. szafa na odczynniki chemiczne 1 szt. szafa na laptopy 1 szt. tablica biała suchościeralna ceramiczna 1 szt. przepływowy podgrzewacz wody 1 szt. stojak do przechowywania plansz na kółkach 1 szt. stojak do map i plansz 1 szt. - pracownia geograficzna - przyrodnicza: stoliki uczniowskie jednoosobowe 28 szt. krzesełka dla uczniów 28 szt. biurko dla nauczyciela 1 szt. krzesło dla nauczyciela 1 szt. zestaw mebli 1 szt. stojak do przechowywania map i plansz 1 szt. stojak do map i plansz 1 szt. tablica biała suchościeralna ceramiczna 1 szt. - pracownia matematyczno - fizyczna: stoliki uczniowskie jednoosobowe 28 szt. krzesełka dla uczniów 28 szt. biurko dla nauczyciela 1 szt. krzesło dla nauczyciela 1 szt. zestaw mebli 1 szt. szafa na laptopy 1 szt. tablica biała suchościeralna ceramiczna 1 szt. Szczegółowy opis powyższej części przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4b do SIWZ. Część III. Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego i urządzeń multimedialnych. tablica interaktywna z montażem - 1 szt. do pracowni biologiczno-chemicznej, - 1 szt. do pracowni matematyczno - fizycznej 2 szt. projektor krótkoogniskowy z montażem - 1 szt. do pracowni biologicznochemicznej, - 1 szt. do pracowni matematyczno - fizycznej 2 szt. notebook dla nauczyciela - 1 szt. do pracowni geograficzno - przyrodniczej, - 1 szt. do pracowni biologiczno-chemicznej, - 1 szt. do pracowni matematyczno - fizycznej, -1 szt. do pracowni przeznaczonej na gabinet logopedyczny 4 szt notebooki dla uczniów -26 szt. do pracowni matematyczno-fizycznej, -26 szt. do pracowni biologiczno - chemicznej 52 szt. urządzenie wielofunkcyjne do pracowni geograficzno-przyrodniczej 1 szt. drukarka 3D do pracowni matematyczno - fizycznej 1 szt. Szczegółowy opis powyższej części przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4c do SIWZ. Część IV. Dostawa wyposażenia sali gimnastycznej Ławki gimnastyczne 4 szt. Tablice z koszami do koszykówki zawieszane na drabinki 2 szt. Skrzynia gimnastyczna 2 szt. Odskocznia 2 szt. Materac duży 1 szt. Materace gimnastyczne - 6 szt. 6 szt. Drążek gimnastyczny do drabinek 1 szt. Piłka lekarska 3 kg 2 szt. Piłka lekarska 2 kg 2 szt. Pałeczka sztafetowa 4 szt. Stoły do tenisa stołowego 2 szt. Sprężarka do piłek 1 szt. Kosz/wózek na piłki - 2 szt. 2 szt. Taśma miernicza 1 szt. Woreczki z grochem wym. 12 x 12 cm 1 komplet (4 sztuki w komplecie) 1 kpl. Woreczki z grochem wym. 10 x 10 cm 3 kpl (8 kolorów) (8 sztuk w komplecie) 3 kpl. Pachołki z cyferkami 10 szt. Zestaw bramek 1 kpl Płotek składany 6 szt. Liczbowa przekładanka 1 szt. Chusta o średnicy 3,5 m 1 szt. Tor do balansowania - zestaw 1 szt Gra zręcznościowa typu twister 1 szt. Piłka 30 cm 6 szt. Piłka siatkowa 4 szt. Piłka nożna 4 szt. Piłka do skakania 55 cm 4 szt. Chusta kolorowa do gier i zabaw 1 szt. Lina o długości 10m. 1 szt. Zestaw kart do ćwiczeń ruchowych 1 kpl Mata podłogowa do ćwiczeń 13 szt. Woreczki z grochem okrągłe z minkami 5 kpl Szarfa zielona, dł. 120 cm 10 szt. Szarfa fioletowa, dł. 120 cm 10 szt. Skakanka 21 szt. Pachołek treningowy z otworami 11 szt. Ślady stóp 2 kpl. Koszulka / znacznik treningowy jaskrawożółta 10 szt. Koszulka / znacznik treningowy fioletowa 10 szt. Koszulka /znacznik treningowy czerwona 10 szt. Zestaw rozkładanych bramek 1 kpl. Pompka z igłą 1 szt. Pompka 1 szt. Pompony szkolne 20 szt. Szczegółowy opis powyższej części przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4d do SIWZ. Część V. Dostawa i montaż szafek w szatni 72 szafki ubraniowe pojedyncze o wymiarach zewnętrznych pojedynczej szafy z dwoma komorami: wysokość w zakresie 175-185cm, głębokość w zakresie 45-50 cm, szerokość w zakresie 38 - 42 cm. 24 szafki ubraniowe podwójne o wymiarach zewnętrznych: wysokość w zakresie 175-185cm, głębokość w zakresie 45-50 cm, szerokość w zakresie 78 - 82 cm. 8 szafek ubraniowych potrójnych o wymiarach zewnętrznych: wysokość w zakresie 175-185cm, głębokość w zakresie 45-50 cm, szerokość w zakresie 118 - 122 cm. Drzwi szafek powinny posiadać otwory wentylacyjne umożliwiające cyrkulację powietrza. Szczegółowy opis powyższej części przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4e do SIWZ. Część VI. Dostawa, montaż i uruchomienie projektora wraz z ekranem i stolikiem w sali gimnastycznej. 1. Projektor długoogniskowy z montażem, ilość 1 szt. - opis wymaganych minimalnych parametrów. 2. Stolik projekcyjny pod projektor długoogniskowy. 3. Ekran projekcyjny na statywie Szczegółowy opis powyższej części przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4f do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 39160000-1, 45421160-3, 30213100-6, 30200000-1, 45314320-0, 32322000-6, 48520000-9, 48900000-7, 38652100-1, 48620000-0, 30230000-0, 38630000-0, 37400000-2, 38653400-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa, montaż i uruchomienie pomocy dydaktycznych oraz multimedialnego gabinetu logopedycznego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
68023.09
Liczba otrzymanych ofert:
10
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa ER-TEL s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
85190.19
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa i montaż mebli |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
55882.15
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KALL-CARRION TRADING Sp. z o. o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
62311.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa wyposażenia sali gimnastycznej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ((Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) - nie złożono żadnej oferty |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa i montaż szafek w szatni |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
63936.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
95585.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- "Zakup i dostawa samochodu dla PCPR w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum""
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych
- Kompleksowe świadczenie usług ochroniarskich, całodobową gotowość do interwencji w przypadkach nadzwyczajnych, ochronę fizyczną pracowników, pacjentów, obiektu i mienia WSZ w Ostrowcu Świętokrzyskim
- zakup i dostawy implantów urazowych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń obsługujących wystawę stałą w Galerii G9 w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
- Dostawa wysokowydajnego komputera przenośnego
- Wyposażenia Sali doświadczania świata w ramach projektu "Aktywne przedszkolaki (...)"
- Zakup urządzeń dla potrzeb doposażenia serwerowni w ramach projektu pn. "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Szemud
- DOSTAWA Z INSTALACJĄ ORAZ KONFIGURACJĄ SERWERA BAZODANOWEGO Z SYSTEMEM OPERACYJNYM W RAMACH PROJEKTU "BEZPIECZNA GMINA CIĘZKOWICE: CYBERBEZPIECZEŃSTWO W SAMORZĄDZIE"
- Dostawa cyfrowych materiałów dydaktycznych dla placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.