Ogłoszenie z dnia 2020-10-26
Ogłoszenie nr 510210870-N-2020 z dnia 26-10-2020 r.
Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo: Przebudowę ulicy Bukowej, budowę ul. Orzechowej i chodnika na ul. Fiołkowej w Tulcach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo, Krajowy numer identyfikacyjny 53591300000000,
ul. Poznańska
4,
63-005
Kleszczewo, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
061 8176017, 8176020, 8176033, e-mail
urzad@kleszczewo.pl, a.zdobylak@kleszczewo.pl, faks
618 176 184.
Adres strony internetowej (url): www.kleszczewo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowę ulicy Bukowej, budowę ul. Orzechowej i chodnika na ul. Fiołkowej w Tulcach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.17.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje przebudowę ulicy Bukowej, budowę ulicy Orzechowej oraz chodnika na ul. Fiołkowej w Tulcach. Prace obejmują m.in.: 1. Roboty drogowe: o rozbiórkę istniejących nawierzchni utwardzonych jezdni i zjazdów, o wykonanie nawierzchni jezdni wraz z podbudowami, o wykonanie nawierzchni placu do zawracania wraz z podbudowami, o wykonanie nawierzchni opaski wraz z podbudowami, o wykonanie wymiany nawierzchni istniejących zjazdów wraz z podbudowami, o wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej, o wykonanie elementów ulic (krawężniki i oporniki), o wykonanie zieleni z humusu, o wykonanie wycinki drzew i karczowania krzaków, o wykonanie elementów organizacji ruchu i BRD, o wykonanie przestawienia płotu, o wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych, 2. Wykonanie kanalizacji deszczowej: - roboty ziemne mechaniczne i ręczne w szalunkach, - odwodnienie wykopów, - ułożenie kanałów z rur PVC, przykanalików z rur PVC deszczowych w wykopie umocnionym suchym, - uzbrojenie kolektorów grawitacyjnych w studnie kanalizacyjne i wpusty deszczowe, - wykonanie podłączenia projektowanego kolektora do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej za pomocą studni rewizyjnej, - wykonanie podłączenia przykanalików do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej za pomocą studni rewizyjnych, - wykonanie prób szczelności sieci kanalizacyjnej, - wykonanie warstw podsypki, obsypki i zasypki rurociągów wraz z zagęszczeniem, 3. Do zadań wykonawcy każdej z części należeć będzie również: 1) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach, zawierającej m.in. geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, wykonaną przez uprawnionego geodetę (2 egzemplarze), którą należy uwzględnić w kosztach, deklaracje zgodności, deklaracje właściwości użytkowych, certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną na zastosowane materiały, protokoły zagęszczeń gruntu, warstw konstrukcyjnych, wbudowanych elementów, branżowych prób, odbiorów technicznych oraz inne dokumenty umożliwiające oddanie obiektu w użytkowanie. 2) Sporządzenie obmiaru powykonawczego robót wykonanych w jednym egzemplarzu. 3) Po stronie Wykonawcy leży powołanie kierowników budowy o specjalności drogowej i branży instalacji sanitarnych. Kierownik ponosi pełną odpowiedzialność za odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, prowadzenie dokumentacji budowy (dziennika budowy), zapewnienie geodezyjnego wytyczenia obiektu oraz zorganizowania budowy obiektu budowlanego i kierowania nią w sposób zgodny z projektem i zgłoszeniem budowy, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, koordynowanie wykonywania zadań zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa, ochrony zdrowia oraz przeprowadzenie działań zapewniających przestrzeganie podczas wykonywania robót budowlanych zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (oświadczenie kierownika dotyczące sporządzenia planu BIOZ) wykonującego swoje obowiązki zgodnie z Ustawą Prawa Budowlanego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45233120-6, 45233200-1, 45233252-0, 45100000-8, 45231100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
351841.77
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Langras S.C. A.Latanowicz T.Latanowicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
339111.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie 67 na podstawie art. 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z Art. 67 ust.1 pkt.6 w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Zgodnie z Art. 67 ust.1 pkt.6 w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
W SIWZ do przetargu pn." Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Tulce, gmina Kleszczewo - ul. Makowa, Irysowa i Narcyzowa -oś A " (data ogłoszenia: 18.09.2018r.) Zamawiający zawarł zapis, że przewiduje udzielenie zamówień w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego (dla części I i II) i zgodnych z przedmiotem tego zamówienia. Ich wartość została uwzględniona przy szacowaniu wartości zamówienia. Umowy na obie części zamówienia podstawowego zostały zawarte w dniu 23.10.2018r . z firmą Langras S.C. i opiewały łącznie na kwotę 1 058 866,90 zł brutto. Wartość umowy z wolnej ręki (339 111,00 zł brutto) mieści się zatem w 50% wartości zamówienia podstawowego. Swoim zakresem umowa obejmuje roboty zgodne z umową podstawową.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Budowa elektroen. linii oświet. ulicz. pasadrogi gm.zlokaliz. na dz nr174 i 164/2 w Krzywczy wraz z przezn.do jej zasil. przyłącz nn i podwie. n. opraw oświetl. LED i przewod AsXSn 2x25mm2 w m. Babice
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 1722/1, 1723/1, 1748, 351/8 w miejscowości Otrocz"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.