eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KleszczewoPrzebudowę ulicy Bukowej, budowę ul. Orzechowej i chodnika na ul. Fiołkowej w Tulcach



Ogłoszenie z dnia 2020-10-26

Ogłoszenie nr 510210870-N-2020 z dnia 26-10-2020 r.

Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo: Przebudowę ulicy Bukowej, budowę ul. Orzechowej i chodnika na ul. Fiołkowej w Tulcach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kleszczewo - Urząd Gminy Kleszczewo, Krajowy numer identyfikacyjny 53591300000000, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 061 8176017, 8176020, 8176033, e-mail urzad@kleszczewo.pl, a.zdobylak@kleszczewo.pl, faks 618 176 184.
Adres strony internetowej (url): www.kleszczewo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowę ulicy Bukowej, budowę ul. Orzechowej i chodnika na ul. Fiołkowej w Tulcach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.17.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje przebudowę ulicy Bukowej, budowę ulicy Orzechowej oraz chodnika na ul. Fiołkowej w Tulcach. Prace obejmują m.in.: 1. Roboty drogowe: o rozbiórkę istniejących nawierzchni utwardzonych jezdni i zjazdów, o wykonanie nawierzchni jezdni wraz z podbudowami, o wykonanie nawierzchni placu do zawracania wraz z podbudowami, o wykonanie nawierzchni opaski wraz z podbudowami, o wykonanie wymiany nawierzchni istniejących zjazdów wraz z podbudowami, o wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej, o wykonanie elementów ulic (krawężniki i oporniki), o wykonanie zieleni z humusu, o wykonanie wycinki drzew i karczowania krzaków, o wykonanie elementów organizacji ruchu i BRD, o wykonanie przestawienia płotu, o wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych, 2. Wykonanie kanalizacji deszczowej: - roboty ziemne mechaniczne i ręczne w szalunkach, - odwodnienie wykopów, - ułożenie kanałów z rur PVC, przykanalików z rur PVC deszczowych w wykopie umocnionym suchym, - uzbrojenie kolektorów grawitacyjnych w studnie kanalizacyjne i wpusty deszczowe, - wykonanie podłączenia projektowanego kolektora do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej za pomocą studni rewizyjnej, - wykonanie podłączenia przykanalików do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej za pomocą studni rewizyjnych, - wykonanie prób szczelności sieci kanalizacyjnej, - wykonanie warstw podsypki, obsypki i zasypki rurociągów wraz z zagęszczeniem, 3. Do zadań wykonawcy każdej z części należeć będzie również: 1) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach, zawierającej m.in. geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, wykonaną przez uprawnionego geodetę (2 egzemplarze), którą należy uwzględnić w kosztach, deklaracje zgodności, deklaracje właściwości użytkowych, certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną na zastosowane materiały, protokoły zagęszczeń gruntu, warstw konstrukcyjnych, wbudowanych elementów, branżowych prób, odbiorów technicznych oraz inne dokumenty umożliwiające oddanie obiektu w użytkowanie. 2) Sporządzenie obmiaru powykonawczego robót wykonanych w jednym egzemplarzu. 3) Po stronie Wykonawcy leży powołanie kierowników budowy o specjalności drogowej i branży instalacji sanitarnych. Kierownik ponosi pełną odpowiedzialność za odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, prowadzenie dokumentacji budowy (dziennika budowy), zapewnienie geodezyjnego wytyczenia obiektu oraz zorganizowania budowy obiektu budowlanego i kierowania nią w sposób zgodny z projektem i zgłoszeniem budowy, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, koordynowanie wykonywania zadań zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa, ochrony zdrowia oraz przeprowadzenie działań zapewniających przestrzeganie podczas wykonywania robót budowlanych zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (oświadczenie kierownika dotyczące sporządzenia planu BIOZ) wykonującego swoje obowiązki zgodnie z Ustawą Prawa Budowlanego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45233120-6, 45233200-1, 45233252-0, 45100000-8, 45231100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 351841.77
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Langras S.C. A.Latanowicz T.Latanowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Runowo 4
Kod pocztowy: 62-035
Miejscowość: Kórnik
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 339111.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 339111.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 339111.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie 67 na podstawie art. 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z Art. 67 ust.1 pkt.6 w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zgodnie z Art. 67 ust.1 pkt.6 w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. W SIWZ do przetargu pn." Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Tulce, gmina Kleszczewo - ul. Makowa, Irysowa i Narcyzowa -oś A " (data ogłoszenia: 18.09.2018r.) Zamawiający zawarł zapis, że przewiduje udzielenie zamówień w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego (dla części I i II) i zgodnych z przedmiotem tego zamówienia. Ich wartość została uwzględniona przy szacowaniu wartości zamówienia. Umowy na obie części zamówienia podstawowego zostały zawarte w dniu 23.10.2018r . z firmą Langras S.C. i opiewały łącznie na kwotę 1 058 866,90 zł brutto. Wartość umowy z wolnej ręki (339 111,00 zł brutto) mieści się zatem w 50% wartości zamówienia podstawowego. Swoim zakresem umowa obejmuje roboty zgodne z umową podstawową.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.