eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańSukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz kserokopiarek na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu.



Ogłoszenie z dnia 2019-10-04

Ogłoszenie nr 510211097-N-2019 z dnia 04-10-2019 r.

Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz kserokopiarek na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 30070588900000, ul. ul. Kamiennogórska 26, 60-179 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-61 65 85 171, e-mail przetargi@poznan-grunwald.sr.gov.pl, faks 0-61 65 85 172.
Adres strony internetowej (url): http://www.poznan-grunwald.sr.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz kserokopiarek na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

G-35-20/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem Zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz kserokopiarek dla Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu. Szczegółowy wykaz materiałów eksploatacyjnych będących przedmiotem zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Warunkiem dopuszczenia oferty do przetargu jest zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych. Nie dopuszcza się dostarczania tonerów regenerowanych oraz poddanych procesowi ponownego napełnienia. Zamawiający wymaga dostarczania materiałów eksploatacyjnych, zapakowanych w typowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzonych w etykiety identyfikujące dany produkt, hermetycznie zamknięte przez producenta. W/w materiały muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta tonerów). Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, jeżeli zostaną spełnione kumulatywnie następujące warunki: a) ich stosowanie nie narusza praw gwarancyjnych producentów drukarek i kserokopiarek, b) są fabrycznie nowe, nie gorszej jakości niż odpowiadające im produkty oryginalne, c) posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt, d) ich wydajność (ilość kopii) nie jest mniejsza od wydajności produktów oryginalnych, e) charakteryzują się normami konstrukcyjnymi, parametrami i standardami nie gorszymi od produktów oryginalnych. Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, że przedmiotowe produkty spełniają warunki określone powyżej, składając stosowne zaświadczenie. Z przedłożonego zaświadczenia powinno wynikać, iż produkt oferowany jako równoważny jest identyczny, pod względem parametrów, lub lepszy od produktu wskazanego przez Zamawiającego. Zaświadczenie winno być wystawione przez niezależny uprawniony podmiot, stosownie do dyspozycji § 13 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). W przypadku dostarczenia nieodpowiedniego jakościowo produktu Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu, zobowiązany jest do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości, w tej samej jednostkowej cenie ofertowej w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia tego faktu przez przedstawiciela Zamawiającego. Określone w Załączniku nr 2 do SIWZ ilości materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faksów zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych z zachowaniem cen jednostkowych i z tego powodu Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę nie ulegną zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Materiały eksploatacyjne będą zamawiane sukcesywnie (partiami) w miarę pojawiania się potrzeb Zamawiającego. Zamówienia na dostawę partii materiałów eksploatacyjnych, zawierające wyszczególnienie asortymentu i ilości, będzie przesyłane do Wykonawcy za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej w godzinach pracy Sądu, tj. pomiędzy godz. 7.30 - 15.30. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionej partii materiałów eksploatacyjnych w ciągu 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia własnymi siłami, tj. dostarczyć kompletną partię materiałów eksploatacyjnych środkiem transportu i rozładować ją w siedzibie Zamawiającego na własny koszt, umożliwiając kontrolę ilości i rodzaju dostarczonych materiałów eksploatacyjnych oraz potwierdzenie wykonania dostawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5


Dodatkowe kody CPV: 30125100-2, 30125120-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 219643
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAK Sp z o. o.
Email wykonawcy: info@mak.com.pl
Adres pocztowy: Kozacka 3
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 270160.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 270160.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 360488.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przeprowadzono postępowanie w trybie zapytania o cenę zgodnie z art. 70 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) albowiem spełnione są następujące przesłanki do zastosowania tego trybu: a) przedmiotem zamówienia jest dostawa, b) wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, c) przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny o ustalonych standardach jakościowych, co wynika z ilości podmiotów występujących na rynku i zajmujących się tymi dostawami (np. sklepy, hurtownie).

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.