Ogłoszenie z dnia 2019-10-04
Ogłoszenie nr 510211097-N-2019 z dnia 04-10-2019 r.
Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz kserokopiarek na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 30070588900000,
ul. ul. Kamiennogórska
26,
60-179
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
0-61 65 85 171, e-mail
przetargi@poznan-grunwald.sr.gov.pl, faks
0-61 65 85 172.
Adres strony internetowej (url): http://www.poznan-grunwald.sr.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz kserokopiarek na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):G-35-20/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem Zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz kserokopiarek dla Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu. Szczegółowy wykaz materiałów eksploatacyjnych będących przedmiotem zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Warunkiem dopuszczenia oferty do przetargu jest zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych. Nie dopuszcza się dostarczania tonerów regenerowanych oraz poddanych procesowi ponownego napełnienia. Zamawiający wymaga dostarczania materiałów eksploatacyjnych, zapakowanych w typowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzonych w etykiety identyfikujące dany produkt, hermetycznie zamknięte przez producenta. W/w materiały muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta tonerów). Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych, jeżeli zostaną spełnione kumulatywnie następujące warunki: a) ich stosowanie nie narusza praw gwarancyjnych producentów drukarek i kserokopiarek, b) są fabrycznie nowe, nie gorszej jakości niż odpowiadające im produkty oryginalne, c) posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt, d) ich wydajność (ilość kopii) nie jest mniejsza od wydajności produktów oryginalnych, e) charakteryzują się normami konstrukcyjnymi, parametrami i standardami nie gorszymi od produktów oryginalnych. Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, że przedmiotowe produkty spełniają warunki określone powyżej, składając stosowne zaświadczenie. Z przedłożonego zaświadczenia powinno wynikać, iż produkt oferowany jako równoważny jest identyczny, pod względem parametrów, lub lepszy od produktu wskazanego przez Zamawiającego. Zaświadczenie winno być wystawione przez niezależny uprawniony podmiot, stosownie do dyspozycji § 13 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). W przypadku dostarczenia nieodpowiedniego jakościowo produktu Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu, zobowiązany jest do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości, w tej samej jednostkowej cenie ofertowej w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia tego faktu przez przedstawiciela Zamawiającego. Określone w Załączniku nr 2 do SIWZ ilości materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faksów zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych z zachowaniem cen jednostkowych i z tego powodu Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę nie ulegną zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Materiały eksploatacyjne będą zamawiane sukcesywnie (partiami) w miarę pojawiania się potrzeb Zamawiającego. Zamówienia na dostawę partii materiałów eksploatacyjnych, zawierające wyszczególnienie asortymentu i ilości, będzie przesyłane do Wykonawcy za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej w godzinach pracy Sądu, tj. pomiędzy godz. 7.30 - 15.30. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionej partii materiałów eksploatacyjnych w ciągu 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia własnymi siłami, tj. dostarczyć kompletną partię materiałów eksploatacyjnych środkiem transportu i rozładować ją w siedzibie Zamawiającego na własny koszt, umożliwiając kontrolę ilości i rodzaju dostarczonych materiałów eksploatacyjnych oraz potwierdzenie wykonania dostawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV: 30125100-2, 30125120-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
219643
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MAK Sp z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
270160.89
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przeprowadzono postępowanie w trybie zapytania o cenę zgodnie z art. 70 Ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) albowiem spełnione są następujące przesłanki do zastosowania tego trybu:
a) przedmiotem zamówienia jest dostawa,
b) wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8,
c) przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny o ustalonych standardach jakościowych, co wynika z ilości podmiotów występujących na rynku i zajmujących się tymi dostawami (np. sklepy, hurtownie).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Remont nawierzchni chodnika w ul. Podkomorskiej w Poznaniu (odc. od ul. Cześnikowskiej do ul. Marszałkowskiej; strona zachodnia)
- Zakup wiertarki ortopedycznej oraz haków chirurgicznych automatycznych w ramach realizacji zadania "Zakup niezbędnego sprzętu na potrzeby Bloku Operacyjnego Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"
- Wykonacie prac konserwatorskich i restauratorskich oraz remontowo-budowlanych i częściowo rekonstrukcyjnych przy cokołach i kamiennych murkach z tralkami oraz przy dwóch wazach parkowych
- Wykonanie usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych i przyczep GDDKiA Oddział w Poznaniu Rejon w Lesznie.
- Remont sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa analizatora elementarnego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.