eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź"Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi w ramach Projektu pn. Program niskoemisyjnego transportu miejskiego - zakup 17 autobusów elektrycznych wraz z wybudowaniem infrastruktury niezbędnej do ich obsługi"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-27

Ogłoszenie nr 510211396-N-2020 z dnia 27-10-2020 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne - Łódź Spółka z o.o.: "Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi w ramach Projektu pn. Program niskoemisyjnego transportu miejskiego - zakup 17 autobusów elektrycznych wraz z wybudowaniem infrastruktury niezbędnej do ich obsługi"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Program niskoemisyjny transportu miejskiego - zakup 17 autobusów elektrycznych wraz z wybudowaniem infrastruktury niezbędnej do ich obsługi" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570102-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540148600-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne - Łódź Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 47004029000000, ul. ul. Tramwajowa 6, 90-132 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 042 6721111, 67212228, 6721120, e-mail rrembowski@mkp.lodz.pl, faks 042 6721209; 6721199.
Adres strony internetowej (url): www.mpk.lodz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi w ramach Projektu pn. Program niskoemisyjnego transportu miejskiego - zakup 17 autobusów elektrycznych wraz z wybudowaniem infrastruktury niezbędnej do ich obsługi"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZ-090-23/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branżach: 1)elektrotechnicznej nad zadaniami inwestycyjnymi pn.: a)"Dostawa i montaż stacji ładowania autobusów elektrycznych wraz z niezbędną infrastrukturą"; b)"Budowa kontenerowej stacji transformatorowej wraz z elektroenergetyczną siecią kablową", c)"Budowa części nadziemnej wiaty dla autobusów elektrycznych wraz z instalacjami", 2)konstrukcyjno - budowlanej nad zadaniem inwestycyjnym pn.: "Budowa części nadziemnej wiaty dla autobusów elektrycznych wraz z instalacjami". Nadzory w w/w specjalnościach powinny być sprawowane przez doświadczone osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane. 2.Zakres obowiązków w/w Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, obejmować będzie sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst. jedn. Dz. U. 2019, poz. 1186, z późn. zm.). Czynności nadzoru inwestorskiego będą realizowane dla każdego zadania, w okresie obejmującym wszystkie etapy procesu budowlanego, w tym odbiory urzędowe i dopuszczenie nowobudowanych obiektów do użytkowania. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, w podziale według branż, zgodnie z pkt 1) i 2) ust. 1 powyżej - Wykonawca winien złożyć ofertę obejmującą część lub całość przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: usługa Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży elektrotechnicznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 68000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STATUS PROJECT Marek Szamocki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tarnowska 5
Kod pocztowy: 94-301
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 83640
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86100
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: usługa Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 39000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NIB Artur Krupa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piotra Czajkowskiego 8/50
Kod pocztowy: 92-511
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47970
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47970
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86100
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.