To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-27
Ogłoszenie nr 510211399-N-2020 z dnia 27-10-2020 r.
Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie: ZESTAWY PCR III (III tura)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 595006-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 93438000000000,
ul. ul. Ostrawicka
2,
71-337
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914 898 200, e-mail
acentkowska@wiw.szczecin.pl, adrabik@wiw.szczecin.pl, faks
914 898 255.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wiw.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZESTAWY PCR III (III tura)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):A.272.C 24.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa ZESTAWÓW PCR III. Zestawy PCR powinny spełniać wymagania zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym. 1) Dla każdego produktu przy każdej dostawie należy załączyć certyfikat jakości formie papierowej zgodny z etykietą na produkcie (nr serii, data produkcji lub okres ważności) - dotyczy wszystkich zadań. 2) Zamawiający zastrzega, że oferowane produkty nie mogą spowodować zwiększenia kosztów (zakupu dodatkowego sprzętu lub materiałów zużywalnych) ani też wykonania dodatkowych czynności (procedur), jak np. powtórnej walidacji metod badawczych lub ich sprawdzenia - dotyczy wszystkich zadań. 3) Termin ważności zestawów PCR w dniu dostawy powinien wynosić nie mniej niż 75% okresu ważności określonego przez producenta.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 38.95.10.00 - Łańcuchowa reakcja polimeryzacji katalizowana przez polimerazę (PCR) w czasie rzeczywistym
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zad. 1 PCR I (III tura) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3227.85
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: A&A Biotechnology S. C. Adam Burkiewicz, Ewelina Dajnowska-Burkiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3970.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zad. 2 PCR II (III tura) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: na ww. zadanie nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zad. 3 PCR III (III tura) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8270.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: QIAGEN Polska Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9885.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zad. 4 PCR IV (III tura) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7180.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPH ESKULAP M. Furyk, J. Matłosz S.J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8831.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie odbudowy muru oporowego przy ul. Dąbrowskiego 24/25 działka nr 14/3, 14/5, 15/4 obręb 1049 w Szczecinie.
- "Usługi konserwacji i napraw awaryjnych sprzętu chłodniczego, dla służby żywnościowej".
- II - Rewitalizacja zaniedbanej kopuły bunkra przy ul. Kwiatowej w Szczecinie
- Dostawy wyrobów medycznych do Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Wykonywanie usług nadzoru budowlanego na rzecz KOWR OT w Szczecinie w zakresie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w ZWRSP - postępowanie nr SZC.WO.260.9.2025
- Usługa przeprowadzenia szkoleń - w podziale na części
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.