To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-27
Ogłoszenie nr 510211634-N-2020 z dnia 27-10-2020 r.
Gmina Kartuzy: Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych w mieście Kartuzy oraz na terenie sołectw Gminy Kartuzy w sezonach zimowych 2020-2022r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 586189-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kartuzy, Krajowy numer identyfikacyjny 52754600000000,
ul. ul. gen. Józefa Hallera
1,
83-300
Kartuzy, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 694 52 00, e-mail
zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl, faks
586 945 135.
Adres strony internetowej (url): www.kartuzy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych w mieście Kartuzy oraz na terenie sołectw Gminy Kartuzy w sezonach zimowych 2020-2022r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.25.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych w mieście Kartuzy oraz na terenie sołectw Gminy Kartuzy w okresie od 15.11.2020 r. do 15.04.2021 r. oraz w okresie od 15.11.2021 r. do 15.04.2022 r. 2. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia, określający m.in. standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 13 ustawy Pzp, zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Zamówienie zostało podzielone na 7 Części: 1) Część Nr 1 - Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie miasta Kartuzy, miejscowości Burchardztwo oraz sołectwa Kosy, 2) Część Nr 2 - Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Bącz, Nowa Huta, Mirachowo, Staniszewo, Stara Huta, Głusino, Kolonia oraz Sianowo, 3) Część Nr 3 - Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Sianowska Huta, Pomieczyńska Huta, Prokowo oraz Łapalice, 4) Część Nr 4 - Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Grzybno, Kaliska, 5) Część Nr 5 - Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Mezowo, Dzierżążno, Borowo oraz Sitno, 6) Część Nr 6 - Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Smętowo Chmieleńskie, Ręboszewo, Brodnica Dolna oraz Brodnica Górna, 7) Część Nr 7 - Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectwa Kiełpino. 4. Ostateczna wartość i zakres przedmiotu zamówienia zależeć będzie od warunków atmosferycznych i konieczności prowadzenia prac. Wobec tego Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1) zmiany zakresu realizacji umowy przy zachowaniu cen jednostkowych, określonych przez Wykonawcę w Ofercie, 2) zmiany poszczególnych ilości roboczogodzin przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w Ofercie. 5. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności określonej w pkt 4, w tym żądanie realizacji umowy do wysokości 100% ceny umownej. 6. Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności stanowiącej przedmiot niniejszej umowy na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż 200.000,00 zł, 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia związane z koordynacją działań ZUD po stronie Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie miasta Kartuzy, miejscowości Burchardztwo oraz sołectwa Kosy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
387275.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU SANIKO Andrzej Koszałka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
556470.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Bącz, Nowa Huta, Mirachowo, Staniszewo, Stara Huta, Głusino, Kolonia oraz Sianowo |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na Część nr 2 zamówienia nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym zostaje ona unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z dnia 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.). |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Sianowska Huta, Pomieczyńska Huta, Prokowo oraz Łapalice |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na Część nr 3 zamówienia nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym zostaje ona unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z dnia 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.). |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Grzybno, Kaliska |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
58780.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zieleń Serwis Polbud Piotr Olszewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
84486.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Mezowo, Dzierżążno, Borowo oraz Sitno. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
65730.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zieleń Serwis Polbud Piotr Olszewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
92791.44
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectw Smętowo Chmieleńskie, Ręboszewo, Brodnica Dolna oraz Brodnica Górna. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
60930.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Radosław Lica
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
73531.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg, placów i chodników gminnych na terenie sołectwa Kiełpino. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na Część nr 7 zamówienia nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym zostaje ona unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z dnia 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.). |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Świadczenie usług transportowych samochodem ciężarowym w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
- Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do robót drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2025 r.
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Odbiór odpadów z publicznych pojemników zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Kartuzy.
- Transport w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Wykonanie usługi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze śniegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.