eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TomyślPełnienie w imieniu Gminy Nowy Tomys?l funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacja? robo?t budowalnych zwia?zanych z przebudowa? skrzyz?owania dro?g gminnych ul. 3 stycznia, ul. S?lo?sarskiego i ul. Janusa w Nowym Tomys?lu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-06

Ogłoszenie nr 510211671-N-2019 z dnia 06-10-2019 r.

Urząd Miejski: Pełnienie w imieniu Gminy Nowy Tomys?l funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacja? robo?t budowalnych zwia?zanych z przebudowa? skrzyz?owania dro?g gminnych ul. 3 stycznia, ul. S?lo?sarskiego i ul. Janusa w Nowym Tomys?lu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587998-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 52693700000000, ul. ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 4426600, 4426641, e-mail zamowienia@nowytomysl.pl, faks 614 422 754.
Adres strony internetowej (url): www.nowytomysl.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie w imieniu Gminy Nowy Tomys?l funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacja? robo?t budowalnych zwia?zanych z przebudowa? skrzyz?owania dro?g gminnych ul. 3 stycznia, ul. S?lo?sarskiego i ul. Janusa w Nowym Tomys?lu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.29.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4.1. Przedmiotem zamo?wienia jest s?wiadczenie usługi dotycza?cej koordynacji, zarza?dzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia całos?ciowego nad realizacja? robo?t budowlanych zwia?zanych z przebudowa? skrzyz?owania dro?g gminnych ul. 3 stycznia, ul. S?lo?sarskiego i ul. Janusa w Nowym Tomys?lu. 4.2. Zakres zamo?wienia obejmuje: 1) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacja? robo?t budowlanych zwia?zanych z przebudowa? skrzyz?owania dro?g gminnych ul. 3 stycznia, ul. S?lo?sarskiego i ul. Janusa w Nowym Tomys?lu. 2) S?wiadczenie usługi dotycza?cej koordynacji, zarza?dzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia całos?ciowego nad robotami budowlanymi okres?lonymi w poste?powaniu oznaczonym znakiem ZP.271.22.2019 - z Przebudowa skrzyz?owania dro?g gminnych ul. 3 stycznia, ul. S?lo?sarskiego i ul. Janusa w Nowym Tomys?lu, opublikowanym w BZP w dniu 18-06-2019 r. pod numerem 563011-N-2019, szczego?łowo okres?lonym na stronie internetowej BIP Urze?du Miejskiego w Nowym Tomys?lu pod adresem: https://bip.nowytomysl.pl/a,27743,zp271222019-ogloszenie-o-zamowieniu-przebudowa-skrzyz?owania- drog-gminnych-ul-3 stycznia-slosarski.html 3) Wymagany termin realizacji: 29.11.2019 r., z zastrzez?eniem, iz? Wykonawca be?dzie s?wiadczył usługi nadzoru inwestorskiego obje?te przedmiotem zamo?wienia do dnia podpisania protokołu odbioru kon?cowego, potwierdzaja?cego zakon?czenie robo?t budowlanych zrealizowanych przez Wykonawce? robo?t budowlanych wraz z ich rozliczeniem finansowym oraz potwierdzaja?cego przekazanie Zamawiaja?cemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, (Poste?powanie oznaczone znakiem ZP.271.22.2019). 4) Przedmiot zamo?wienia został okres?lony w warunkach Projektu Umowy - zała?cznik nr 6 do SIWZ. Zamawiaja?cy ze wzgle?du na charakter zamo?wienia do jego wykonania nie wskazuje czynnos?ci w zakresie realizacji zamo?wienia w stosunku do kto?rych wymaga zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp przez Wykonawce? lub podwykonawce? na podstawie umowy o prace? oso?b wykonuja?cych czynnos?ci w zakresie realizacji zamo?wienia, kto?rych wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposo?b okres?lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71520000-9, 71700000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29299.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MD-Projekt Kompleksowe Usługi Inżynierskie Inż. Dariusz Śródecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Półwiejska 5
Kod pocztowy: 62-025
Miejscowość: Kostrzyn Wlkp.
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9840.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9840.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59040.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.