eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotlin"Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kotlin"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-07

Ogłoszenie nr 510211974-N-2019 z dnia 07-10-2019 r.

Gmina Kotlin: "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kotlin"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585665-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kotlin, Krajowy numer identyfikacyjny 25085540000000, ul. ul. Powstańców Wielkopolskich 1, 63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 405 481, e-mail inwestycje@kotlin.com, faks 627 405 481.
Adres strony internetowej (url): www.kotlin.com

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kotlin"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych (zmieszanych oraz selektywnie zbieranych) powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach zamieszkałych, położonych w granicach administracyjnych Gminy Kotlin wraz z wyposażeniem nieruchomości zamieszkałych w półprzeźroczyste opisane worki do zbiórki - worki koloru niebieskiego z napisem "Papier" do gromadzenia do papieru i tektury - worki koloru białego z napisem " Szkło" do gromadzenia szkła i opakowań ze szkła białego, - worki koloru zielonego z napisem "Szkło" do gromadzenia szkła i opakowań ze szkła kolorowego, - worki koloru żółtego z napisem " Plastik, tworzywa sztuczne" do gromadzenia tworzyw sztucznych i odpadów wielomateriałowych. - worki koloru brązowego z napisem "Bio" do gromadzenia odpadów zielonych i kuchennych. 2. Wykonawca jest zobowiązany w ramach niniejszego zamówienia do zapewnienia właścicielom nieruchomości zamieszkałych pojemników (kontenerów, worków, itp.) o minimalnej pojemności wynikającej z zapisów § 10 Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kotlin w zabudowie wielorodzinnej oraz w zabudowie jednorodzinnej: ? dla gospodarstw domowych 1-4 osobowych - pojemnik 120 l, ? dla gospodarstw domowych 5 i więcej osobowych - pojemnik 240 l. W przypadku, gdy objętość pojemnika (kontenera, worka itp.), na danej nieruchomości zamieszkałej jest nieodpowiednia (zbyt duża lub zbyt mała) Wykonawca jest zobowiązany wymienić pojemnik odpowiednio do zapotrzebowania. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia właścicielom nieruchomości zamieszkałych: a) pojemników do selektywnej zbiórki odpadów dla nieruchomości wielolokalowych, zabezpieczonych przed: wpływem warunków atmosferycznych, rozsypywaniem i opróżnianiem przez podmioty (osoby) inne niż Wykonawca; b) worków do selektywnej zbiórki odpadów dla nieruchomości jednorodzinnych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojemniki (kontenery i worki itp.) dla nieruchomości zamieszkałych w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2019 r., następnie po każdorazowym odbiorze odpadów selektywnie zebranych Wykonawca winien dostarczyć właścicielom nieruchomości jednorodzinnych nowe worki do selektywnego zbierania przy wejściu na nieruchomość w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków. Wykonawca na potwierdzenie dostarczenia pojemników i worków do selektywnej zbiórki odpadów przedłoży Zamawiającemu potwierdzenia od właścicieli nieruchomości opatrzone datą przekazania i podpisem właściciela bądź jego przedstawiciela. W przypadku niemożności spełnienia tego warunku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskaże on Zamawiającemu te przyczyny na piśmie i udokumentuje ich zaistnienie. Za dowód mogą być uznane między innymi wskazania urządzeń kontrolujących czas i przebieg tras pojazdów takich jak tachograf czy GPS. Za przyczyny niezależne od Wykonawcy można będzie uznać w szczególności co najmniej trzykrotne niezastanie właściciela nieruchomości pod wskazanym adresem w odstępach co najmniej 3 dniowych w godz. 7.00 - 20.00. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia pojemników właścicielom nieruchomości do dnia 31 grudnia 2020 r. Odbiór pojemników po zakończeniu umowy może nastąpić nie prędzej niż po dniu 31 grudnia 2020 r. Realizacja zamówienia prowadzona w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.), zapisami "Planu gospodarki odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2016-2022 wraz z planem inwestycyjnym" oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kotlin, Uchwały Nr XXI/114/2016 Rady Gminy Kotlin z dnia 30 czerwca 2016 w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właścicieli nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi , a także innymi przepisami ustaw i przepisów wykonawczych. Zamówienie odbioru odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90533000-2, 90513100-7, 90512000-9, 90514000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1445004.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
Email wykonawcy: pk.pleszew@post.pl
Adres pocztowy: ul. Fabryczna 5
Kod pocztowy: 63-300
Miejscowość: Pleszew
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1445004.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1221267.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1445004.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Firma, która złożyła najkorzystniejszą ofertę w postępowaniu, złożyła oświadczenie o uchyleniu się od zawarcia umowy.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.